Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  122 26002
Noen som kan gi litt praktisk info om AM-2201 og kansje om MXE her på forumet?
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Noen som vet om JWH-122 har noen spesiel effekt? Og er det i nærheten av JWH-018?
Vis hele sitatet...
hvis jeg har forstått det riktig, var det jwh-122 jeg kjøpte for en stund siden.
ekstremt kraftig effekt, føltes kjemisk ut på en måte. første timen sleit jeg med å være sosial, bedre neste timen før man blir straight igjen. jeg ble ikke bakskev, noe jeg syntes var ganske greit. så det negative: en god del noia. røykte 0,3 fordelt på 3 dager og toleransen økte for hver joint.
etter min mening føltes dette som ett "skittent" produkt og jeg følte meg skikkelig svidd etter disse dagene. frister igrunn ikke til gjenntakelse.

håper dette er til hjelp.
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Noen som kan gi litt praktisk info om AM-2201 og kansje om MXE her på forumet?
Vis hele sitatet...
Har erfaring med MXE. Jeg synes det er veldig vanskelig og beskrive rusen, kan nesten ikke forklares med ord.

Men man får dårlig balanse (jo mere du tar jo værre blir det med balansen), blir fasinert over små ting, kan sitte og stirre på noe og fundere. Tiden blir bare rot, 5 minutter kan føles som 1 time og omvendt Jeg fikk ikke noen spesielle hallusinasjoner, men med lukka øyne var det lett og drømme seg bort og se for seg ting og steder.

Ble både trøtt og ikke trøtt på en gang, men ingen problemer med og sovne etter og ha ligget i sengen 30-60 min

Det som jeg syntes var mest spesielt var at jeg ikke merket rusen så godt når jeg satt i ro og så tv, men når jeg reiste meg opp og gikk rundt i huset, så ut vinduene osv. da tok det fullstendig av!

Har bare prøvd det 3 ganger til nå, men det blir flere turer, for dette var noe som falt i smak for meg.

Hvis du har sett "Steve-O PCP Saved My Life" så kjente jeg meg mye igjen i oppførselelen :P
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Noen som kan gi litt praktisk info om AM-2201 og kansje om MXE her på forumet?
Vis hele sitatet...
Hadde to gram am-2201, det er veldig potent. Vil si det tilsvarte ihvertfall 100g god hasj\cannabis i antall brukerdoser.

Hadde noen ubehagelige opplevelser i starten, da jeg la på litt for mye i pipa(dvs kanskje et halvt fyrstikkhode). Det gikk seriøst utover balansen og perspektiv\romfølelsen. Fikk også en slags visual, et slør over synsfeltet som fjerna "teksturer" på overflater. Det minte litt om cellshading, som i A Scanner Darkly, en slags tegneserie modus. Det snurra og jeg måtte ligge helt horisontalt for å ikke bli kvalm.

Visuals avtok etter et par uker med omtrent daglig bruk. Toleransen bygget seg også opp ganske fort, men det kan også være stoffet som avtok i styrke. Dryssa sikkert på fire ganger så mye mot slutten.
Stoffet er hvitt, har konsistens omtrent som salt og ble litt gulaktig etter to måneder i en klipspose i romtemperatur.

Vil ikke anbefale å putte det i pipe eller bong før du er godt kjent med effekten. Nytes best drysset i joint. Det smaker kjemisk, ikke så sterkt, ikke så veldig godt heller.
Det er billig, rusen føles omtrent som thc i moderate doser. Det er vel en smakssak, men det var ikke like balansert og avslappa. Vanskelig å forklare, men der thc treffer 5\5, treffer am-2201 2\5.

Kan ha en tendens til å bli litt anspent hvis man er sliten eller ikke har spist på lenge
Rusen varer kortere enn thc, en time eller to. Munchies var en faktor
Sist endret av Bothrops; 8. august 2011 kl. 22:52.
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Har erfaring med MXE. Jeg synes det er veldig vanskelig og beskrive rusen, kan nesten ikke forklares med ord.

Men man får dårlig balanse (jo mere du tar jo værre blir det med balansen), blir fasinert over små ting, kan sitte og stirre på noe og fundere. Tiden blir bare rot, 5 minutter kan føles som 1 time og omvendt Jeg fikk ikke noen spesielle hallusinasjoner, men med lukka øyne var det lett og drømme seg bort og se for seg ting og steder.

Ble både trøtt og ikke trøtt på en gang, men ingen problemer med og sovne etter og ha ligget i sengen 30-60 min

Det som jeg syntes var mest spesielt var at jeg ikke merket rusen så godt når jeg satt i ro og så tv, men når jeg reiste meg opp og gikk rundt i huset, så ut vinduene osv. da tok det fullstendig av!

Har bare prøvd det 3 ganger til nå, men det blir flere turer, for dette var noe som falt i smak for meg.

Hvis du har sett "Steve-O PCP Saved My Life" så kjente jeg meg mye igjen i oppførselelen :P
Vis hele sitatet...
Takk for infoen. Har faktisk bestilt MXE i samme pakke som jeg bestilte AM-2201

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Hadde to gram am-2201, det er veldig potent. Vil si det tilsvarte ihvertfall 100g god hasj\cannabis i antall brukerdoser.

Hadde noen ubehagelige opplevelser i starten, da jeg la på litt for mye i pipa(dvs kanskje et halvt fyrstikkhode). Det gikk seriøst utover balansen og perspektiv\romfølelsen. Fikk også en slags visual, et slør over synsfeltet som fjerna "teksturer" på overflater. Det minte litt om cellshading, som i A Scanner Darkly, en slags tegneserie modus. Det snurra og jeg måtte ligge helt horisontalt for å ikke bli kvalm.

Visuals avtok etter et par uker med omtrent daglig bruk. Toleransen bygget seg også opp ganske fort, men det kan også være stoffet som avtok i styrke. Dryssa sikkert på fire ganger så mye mot slutten.
Stoffet er hvitt, har konsistens omtrent som salt og ble litt gulaktig etter to måneder i en klipspose i romtemperatur.

Vil ikke anbefale å putte det i pipe eller bong før du er godt kjent med effekten. Nytes best drysset i joint. Det smaker kjemisk, ikke så sterkt, ikke så veldig godt heller.
Det er billig, rusen føles omtrent som thc i moderate doser. Det er vel en smakssak, men det var ikke like balansert og avslappa. Vanskelig å forklare, men der thc treffer 5\5, treffer am-2201 2\5.

Kan ha en tendens til å bli litt anspent hvis man er sliten eller ikke har spist på lenge
Rusen varer kortere enn thc, en time eller to. Munchies var en faktor
Vis hele sitatet...
Takk for infoen

Noen som vet om det er mulig og røyke AM-2201 i offentlighet? Med tanke på oppførsel etter og ha tatt dette stoffet.
Ok etter å ha lest både det ene og det andre her så er jeg egentlig ganske forvirra... ER JWH-018 ulovlig eller ikke?
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Ok etter å ha lest både det ene og det andre her så er jeg egentlig ganske forvirra... ER JWH-018 ulovlig eller ikke?
Vis hele sitatet...
Ligger i blindsonen.
Det er jo et narkotisk stoff, så viss du blir tatt med det vil nok politiet prøve og ta det fra deg selv om dem egentlig ikke kan gjøre det... ennå.
Det kommer nok til å bli ulovlig før eller siden, nesten garantert.
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Ligger i blindsonen.
Det er jo et narkotisk stoff, så viss du blir tatt med det vil nok politiet prøve og ta det fra deg selv om dem egentlig ikke kan gjøre det... ennå.
Det kommer nok til å bli ulovlig før eller siden, nesten garantert.
Vis hele sitatet...
Nei, det står ikke på narkotikalisten og er dermed ikke et narkotikum i Norge. Kan derimot klassifiseres som legemiddel, og kan inntil videre fritt importeres fra EØS-land. Prøver du å ta inn fra utenfor EØS, kan det gå sånn her.
Sist endret av Scipio; 22. august 2011 kl. 18:56.
Er en annen tråd som går her akkurat nå. En kar som har vært inne til avhør i dag pga jwh, så er ikke helt ok.
Han bestilte fra usa, bestiller du innenfor eu så er det ikke noe de kan ta deg på...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har nå bestilt 2gr.

Hva skjer om den blir stoppet i tollet? Stoffet finnes ikke på narkotikalistene så de kan vel gjøre lite eller ingenting?
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Jeg har nå bestilt 2gr.

Hva skjer om den blir stoppet i tollet? Stoffet finnes ikke på narkotikalistene så de kan vel gjøre lite eller ingenting?
Vis hele sitatet...
Er ikke første gang jeg leser dette spm på freak...

Enten tar de deg inn til avhør, ikke veit jeg hvorfor de gjør det, det er ikke ulovlig, hvis det ikke går under derivatloven.
Det som mest sannsynlig skjer er at du får brev om at du må ha resept.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Har du prøvd og røyke det på forskjellige vis? Bong, pipe, bøtte osv.

Takker på forhånd for svar!
Vis hele sitatet...
Sitat av c00la Vis innlegg
har røykt d med pipe og avisbong og vannbong, funka som faen d:P ikke noe tyngre å trekke enn et vanli trekk me hasj i
Vis hele sitatet...
Ja, det funker som faen.
Prøvde det i bong og pipe etter en stund, etter bongen satt jeg helt stille i 2 timer stirrende i veggen og løste absurde problemstillinger som jeg selv lagde bare for å løse dem. waste of time, u say?
Så ikke helt vitsen å røyke det i bøtte, da det er en teknikk som er mer tilegnet plantemateriale og ikke pulver..
Sist endret av Kimbobo; 29. august 2011 kl. 21:38.
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Så ikke helt vitsen å røyke det i bøtte, da det er en teknikk som er mer tilegnet plantemateriale og ikke pulver..
Vis hele sitatet...
Enig i det! men syns også bong blir litt overkill, holder med en ørliten joint så har du fått i deg det du trenger, så slipper du å trekke inn så mye nikotin og røyk.
Og hvor mye bør jeg røyke av JWH-019 for å bli balle for første gang?

Bare strør man det over jay'en eller blander og mekker man det inn som en god klump bruning?
Sist endret av Oneblo; 29. august 2011 kl. 22:16.
Vet ikke helt hvordan det er med jwh-019 men de fleste jwh stoffene er ca like sterke TROR jeg, så da burde det holde med alt fra 3-10mg, jeg tok det for det meste på øyemål, men anbefaler mg vekt.

Tar du det på øyemål så skal du ta ca like mye som et fyrstikkhode, alltid gøy og da litt ekstra da!
Sitat av zevz Vis innlegg
Tar du det på øyemål så skal du ta ca like mye som et fyrstikkhode, alltid gøy og da litt ekstra da!
Vis hele sitatet...
Joda, har 0,001g nøyaktig vekt, men hvordan blander jeg "shitten" inn?
Om dere bestiller over 200, får dere dem til å sette en annen pris da de sender det? Tenker pga toll.
Joda, har 0,001g nøyaktig vekt, men hvordan blander jeg "shitten" inn?
Vis hele sitatet...

legg litt tobakk i rizlaen sånn at den er klar til å rulles så strør du det bare forsiktig oppå og ruller!
Sist endret av Awareness; 29. august 2011 kl. 22:20.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen reel forskjell på rusen/styrke på ulike JWH stoffer? Jwh-018, Jwh-073 og Jwh-210 er det jeg lurer på.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bare lurer, lukter det rart når man røyker det iblandet m tobakk?
Tar narkohunder det?
Må jo være dødsbra å ta med på norske festivaler/konserter??
-noen som vet?
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av Mr Smoch Vis innlegg
Bare lurer, lukter det rart når man røyker det iblandet m tobakk?
Tar narkohunder det?
Må jo være dødsbra å ta med på norske festivaler/konserter??
-noen som vet?
Vis hele sitatet...
Det lukter absolutt ingenting, er mange som har kommet bort og spurt om et par trekk av siggen i den gode tro om at det bare er tobakk som ligger inni.
Pleier som regel bare og gi dem en ny sigg slik at jeg unngår å se personen falle om i en fjern latterkrampe uten at han selv vet hvorfor dette skjer.
Men om man faktisk velger å gi personen disse drøye trekkene vil han ikke merke noe spesielt på smak når han trekker ned, bare normal tobakk..

Vet ikke helt hvordan det er med politihunder og jwh men sjansen er betydelig mindre når det kommer til å bli tatt med sånn generelt.
Sist endret av Kimbobo; 14. oktober 2011 kl. 20:22.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Noen som kan si noe om varighet på syntetiske cannabinoider de har prøvd?

Har selv prøvd AM-2201 og AM-694 og de gir en relativt kort men kraftig rus. Nesten litt som en svak sopprus (uten hallusinasjoner) peaker 1-5 min etter jeg røyka, begynner og komme ned ca. 15-20 min etterpå. Totalt varer det ca. en time fra jeg røyker til jeg er edru.

Vil bare si at jeg anbefaler ikke og "ruse seg" på disse stoffene på samme måte som cannabis.
Hvis du vet hva du driver med er det spennende og eksperimentere men det er også potensielt farlig pga. lite research.
Det jeg mener er altså ikke kjøp spice, k2, legal blend whatever for å røyke "lovlig hasj". Ikke bare er effektene veldig uforutsigbare, men urtene slike blends er blandet med vet man aldri hva er, kan være mye drit.