Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 1771
Jah da er nok et nytt år kommet å vi har mange fete spill som vi kan glede oss over... hvilke spill gleder du deg mest til?

De som jeg gleder meg mest til er:
*Saints Row 2 - yes endelig man skal igjen ta over stilwater å hevne deg på visse personer...

*Mafia 2 - Endelig skjønnte de det at folket ville ha mer

Gudfaren 2 - ??? Luringene fra EA røper aldri mer enn nødvendig nok til å irritere seg over..

Og selvfølgelig til sist - men ikke minst GTA 4...

hva skal man egentlig si til disse titlene som kommer da i stjernespekkede 2008.. Vil gjerne høre hvadere mener om min liste å hvilke andre spill som man bør glede seg til?
Fable 2!

Edit: Gleder meg også til assassin's creed til pc (Men ikke like mye)
Sist endret av Samantide; 24. februar 2008 kl. 23:53.
Spore virker veldig lovende
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Guild Wars 2, Spore og Mafia 2 blir nok høydarene
Jeg gleder meg spessielt til GTA IV, Guildwars 2, og Mafia 2... Spore kommer jeg nok også til å skaffe meg
Gears Of War 2 kommer jo i november!

Gleder meg også til Dead Space!
gleder meg til Assasin creed kommer på pc. Ellers GTA 4 og Age of Conan
Sist endret av surre; 24. februar 2008 kl. 23:51.
Synes det er synd at det kommer mer spill til konsoll for tiden enn pc. De jeg gleder meg til er vel Assasin Creed til pc, og GTA 4 til pc (om det kommer i år).
Sitat av zipp
Synes det er synd at det kommer mer spill til konsoll for tiden enn pc. De jeg gleder meg til er vel Assasin Creed til pc, og GTA 4 til pc (om det kommer i år).
Vis hele sitatet...
Helt naturlig når folk ikke klarer å holde fingrene av fatet og laster ned som gale. Vanskelig er det heller ikke når alt ligger lett tilgjengelig gjennom torrents og andre nettverk. På konsollene derimot kreves det chipping og modding, noe ikke enhver har mulighet til. Forøvrig er det det ikke kommet noen spesielt gode chipps til noen av konsollene enda.

Oppsumert tjener altså produsentene mer på å utgi spillene til konsollene først. Det bidrar også til å skape et større gap mellom en renspikket underholdningsmaskin og multimediamaskin, noe som passer mine preferanser bedre.

Spill jeg gleder meg til er foreløpig kun Killzone 2 og Final Fantasy 13, da jeg aldri spiller på pc mer uansett. Kanskje Resistance 2 også, herlig story.
Benytter sjansen til å gi tips til alle PS3-eiere:

http://i23.photobucket.com/albums/b351/Gryxor/mgs4gunsofthepatriots_box.jpg
Metal Gear Solid 4
Jeg har begynt å se gjennom historien fra de tidligere spillene på youtube og gleder meg veldig. Med en åpningsvideo som har vært under produksjon i over ett år frykter jeg at jeg kommer til å bli hekta på spillet med en gang.

http://i23.photobucket.com/albums/b351/Gryxor/Grand-Theft-Auto_PosterArtboxart_16.jpg
Grand Theft Auto IV
GTA trår over i en ny generasjon. Denne gangen spiller du en russer, noe som bør si litt. Gleder meg til en herlig levende by. Selv har jeg en tendens til å bare leke meg rundt med bilene i byen og kjøre over gamle damer

http://i23.photobucket.com/albums/b351/Gryxor/Killzone-2_TempArtboxart_160w.jpg
Killzone 2
Jeg er en av de som ble lamslått under E3 i 2005 når dette ble vist fram for første gang. Hypen har ikke lagt seg hos meg, og jeg ser virkelig fram til dette. Får virkelig fram det mørke, dystre ved en krig imo.

http://i23.photobucket.com/albums/b351/Gryxor/littlebigplanet.jpg
LittleBigPlanet
Dette kan se ut til å bli tidenes spill for meg. Når det kommer ut i September skal jeg sitte klar med 4 dualshocker og 3 venner for å spille hele lanseringshelga. Creds til Media Molecule for å lage noe annerledes.

http://i23.photobucket.com/albums/b351/Gryxor/7045-orig.jpg
Resistance 2
Enern var et helt greit spill, men dette kan se ut til å ta kaka. Med 60-player online og 8-player coop med en helt egen story for coopmodusen kan dette bli veldig spennende. Blir nok et garantert kjøp dette.

http://i23.photobucket.com/albums/b351/Gryxor/10918_prototype-orig.jpg
Prototype
Ser ut som om utviklerne her har truffet rett når det gjelder en spennende historie/plot. Har sett et par intervjuer og dette må bare sjekkes ut folkens.


Har holdt meg til 2008 for å ikke ta helt av, har helt sikkert glemt noen også :P
GTA 4 og Prototype kommer forresten også til 360 og PC.
Sist endret av Nimrad; 25. februar 2008 kl. 00:18.
Wrath of the lich king blir jo fett
WoW er ikke et spill, det teller ikke

Gleder meg veldig veldig veldig til Age of Conan, hvis det kommer i år.
GTA IV, AoC, GW2, Spore, WoW exp (wotlk) og selvfølgelig fortsettelsen på Crysis
Husk også Bioware sitt "Dragon Age"... Muuuulig det kommer mot slutten av 2008
GTA 4, Fable 2, Army of two, battlefield bad company, battlefield heroes, Star Wars The Force Unleashed og halo wars.
GTA IV blir rått!
Ellers så komme rjo Super Smash Bros. Brawl til WII om ikke så alt for lenge
GTA IV! (10tegn)
Det nye battlefield(?) spillet er vel ikke å komme unna. Driver å sparer opp skulkedager. Husker hvorda n gikk med 2`ern
Gleder meg til Final fantasy 13
super smash brawl og mario kart Wii
Alle spill som kommer på TPB er velkommen i min kolleksjon. (Tester dem før jeg kjøper..)
Brothers in arms: Hells highway

Assassins creed for PC


Empire: Total war
Guild Wars 2 , men jeg tror det kommer i 09 eller kanskje så sent some 10. Ellers så ser jeg fram til dragon age.
Utrolig at så få har nevnt AoC og WAR

Til Wii ser jeg fram til Super Smash Brawl og Mario Kart(10 maniacs i go-kart online MÅ bare bli bra.)
Gta 4 blir jo alltids gøy.
Smash bros, mario kart, no more heroes til wii
GTA4, DMC4, Assasins Creed, Farcry2, WOTLK og kongen AOC til pc!

pluss hauger av annet spennende jeg ikke kommer på i farta.
Sist endret av RayMonk; 25. februar 2008 kl. 23:55.
GTA 4, Prototype, Battlefield: Bad Company, Little Big Planet og Far Cry 2 ser jeg fram til
Sitat av Kiy0shi
Brothers in arms: Hells highway
Vis hele sitatet...
Åh fy ****. Ok. Bare for å ha sagt det - det der kan bli sykt... Kjente igjen historien med en gang jeg begynte å titte på det, det er samme operasjonen som "A Bridge Too Far" handler om, Operation Market Garden. ABTF er en av de beste krigsfilmene noensinne, helt utrolig bra film! Alt gikk egentlig galt, og de klarer å fange det helt fantastisk i filmen, håper bare de klarer å lage et like bra spill!

Dere finner sikkert også litt hvis dere søker etter "battle of arnhem", for de som liker å lese litt om sånt!
wii: Bomberman Land som kommer den 29 jan. *gleder meg helt sykt*
One of the good guys
2rs1's Avatar
Mafia 2.. herre, dette blir gøy

Uansett,
GTA IV
Metal gear solid
pro evo 2008
Command & Conquer 3 (selvom det antakeligvis kommer til å skuffe )

så får forhåpentligvis noen av disse se lyset også.
Star Wars: Knights of the Old Republic III
Starcraft 2
Red Alert 3
No more heroes som slippes om to dager! og mario kart i april! GTA IV og annet snask får vente til jeg får råd til PS3
Fable 2, (nokon som veit om ein dato til Xbox releasen?), Gears of War 2. Tja de eg kommer på.
Sitat av Maddy
Command & Conquer 3 (selvom det antakeligvis kommer til å skuffe )
Vis hele sitatet...
Hæ? Henger du et år etter du eller?
Er det ingen her som gleder seg til Starcraft II? ^^
Sitat av nso
Guild Wars 2, Spore og Mafia 2 blir nok høydarene
Vis hele sitatet...
-GW2 +Little Big Planet

Dette blir nok det beste!
Falbe 2 til PC, og Assasin`s Creed til PC er de spillene som blir best
Halo Wars til pc hvis det kommer ;D
Sitat av Maggra
Er det ingen her som gleder seg til Starcraft II? ^^
Vis hele sitatet...
Jeg! Har venta så alt for lenge allerede
Har ikke spilt Metal Gear Solid siden 2'rn kom ut. Ble ganske avhengig av spillet, så jeg skulle kanskje tatt en titt på 4'ern når den er i marked
Gears of War 2! Gta 4! Saints row 2! Mafia2!