Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1038
Lastet ned musikk videoen til Nirvana "You know You're right"..

Aldri har Jeg blitt rørt så for til tårer av å se en video..Bare det å se Kurt Cobain igjen var nok til at Jeg fløt over...Jeg er vell en fanatiker når det gjelder Nirvana. og det som startet med ett impuls kjøp da jeg var 8 år. fikk en katalog i posten der du kunne bestille cd'er og bli medlem i ett musikk magasin...

bestillte Nevermind og In utero med Nirvana..
aldri!! har jeg hørt så mye på 2 cd'er som den gangen de kom i posten..

og da det tragiske hendte i 5 april 94 fikk ihvertfall begeret til å flyte...siden den gangen har Nirvana stått meg nært

R.I.P Kurt Cobain
Nirvana : The man who solde the world. Ja veit det er Bavid Bowie sin sang, man Nirvana gjør den sw33t.
r33l's Avatar
Trådstarter
Jeg tror jeg har allt av Nirvana samples nå...men det skal visst komme mer bonus materiell...gleder meg som om det var julaften og lønningsdag*

Unplugged konserten var sweeet!
Unplugged konserten var helt rå. Bedre musikk skal du faen meg lete lenge etter!!!
De som ennå ikke har hørt den bør laste den ned så fort som mulig.
Jeg skjønner hvorfor du ble så rørt, jeg har hørt på Guns N Roses siden jeg var 8 år eller no, husker jeg fikk Use You Illusion I og II på kasset til jul eller no, hørte på de 2 kassettene hele tiden i 1 år eller 2... Når jeg så på MTV Video Music Awards og han som hostet showet sa "Welcome to the jungle... GUNS N Fuc... ROSES!" ble jeg helt vill og hoppa ut av sofaen... Endelig! Var lenge siden da, nå er de tilbake.. utrolig digg.. håper de skal på turné og de kommer i Oslo. Det hadde vært kult, det!
r33l's Avatar
Trådstarter
jepp,jepp...Har/er oxo vært en STOR Guns'n'Roses fan når jeg var liten...men Nirvana tok over..angrer ikke på det!
kjøpte meg en ac/dc-DVD her om dagen , må være noe av det heftigste jeg har hørt.Har en drøm om å se dem live en gang , men men vi får se.Får trøste meg med en "ussel" manowar-konsert i mellomtiden
hvor kan man laste ned denne unplugged konserten til nirvana, da? er hypp på.
Kamuflash: Du finner den på min FTP. Ligger forresten et par videoklipp fra konserten der også.
ftp://nff@80.202.74.37/
u/p: nff / nff