Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 467
Som tittelen sier så trenger jeg hjelp til å oppgradere pc-en min. Har lyst til å kunne kjøre bf4 med noe brukbar fps på high/ultra. Har ikke lyst til å bruke mer enn 3-5 tusen.

Dette er det jeg har nå:
HK: Asus P5N-E SLI
CPU: Intel Core2duo E6750 2,66ghz
GPU: XFX Geforce GTX 285 1gb
RAM: Corsair Xms2 pc6400 4gb
PSU: Ocz 600w

Hva bør jeg oppgradere til?
Ville trolig bytta ut alt anna enn psu'en, bare vent eller se litt rundt i andre tråder. Er mange som har satt sammen lister, men 3-5k blir trolig litt lite.
H1e
Trådstarter
4 0
Takk for svar.
Ser at komplett har oppgraderingsspakker. Kan dette være noe eller er det bar tull?
Dette og et skjemkort til ca 2000 vil bli helt greit. Det vil si at 5k er minstepris med tanke på at dataen din nå er utdatert, bortsett fra stømforsyning.
H1e
Trådstarter
4 0
Hvordan vil en EVGA GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA virke med det du sa?

Har lagd en liten liste over komponenter, men som jeg er usikker på virker med hverandre og har nok strøm etc. Hvis noen kunne se over den og "godkjenne" den. Kom gjerne med forslag til andre komponenter.

HK: MSI Z87-G45 GAMING
GPU: EVGA GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA
CPU: Intel Core i5-4670K
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9

Har lagd en liten liste over komponenter, men som jeg er usikker på virker med hverandre. Hvis noen kunne se over den og "godkjenne" den så hadde det vært fint. Kom gjerne med forslag til andre komponenter.

HK: MSI Z87-G45 GAMING
GPU: EVGA GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA
CPU: Intel Core i5-4670K
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9[/quote]

Har lagd en liten liste over komponenter, men som jeg er usikker på virker med hverandre og har nok strøm etc. Hvis noen kunne se over den og "godkjenne" den. Kom gjerne med forslag til andre komponenter.

HK: MSI Z87-G45 GAMING
GPU: EVGA GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA
CPU: Intel Core i5-4670K
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9