Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3820
Hei

Nå i juli skal jeg og bandet mitt spille inn en plate. Det er en premie vi vant i en konkurranse som foregikk over et halvt år. Det er altså ikke noe plateselskap involvert, men det vil bli et helt ferdig materiale med mixing og mastring til slutt, likevel.
Problemet er, at jeg, som vokalist og rytmegitarist, er den eneste av oss som virkelig vil satse og villig til å utsette skole og jobb for å prøve dette skikkelig ut nå mens 20-årene enda er unge. Sjangeren vi spiller er en god blanding av 80-tallets heavy saker, det grovie som er å hente fra '90s med en dæsj av alt fra gammelt til nytt. Regner med dette gjorde ingen klokere
Vi prøver altså ikke å tøye noen ekstreme grenser, men følge gamle gode oppskrifter, men på en noe original måte.

Det kan altså hende at jeg fort kan stå igjen uten trommis og bassist, og lead-gitaristen mister jeg allerede uken etter innspilling skal være planlagt ferdig.
Så hvis noen her har noen kontakter, eller kanskje spiller selv, eller har tips til hvor jeg kanskje kan få fler napp enn på freak forum, så skriv gjerne her, eller post meg melding Har hengt noen søknader rundt på diverse musikkforretninger osv uten hell hittil.
Hei,

legg ut en "annonse" på musikkweb.no! Lykke til!
Hadde hjulpet å skrive hvor du kom fra/hvor du bodde.
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Ja, selvfølgelig..
Jeg holder til i Sarpsborg.. er vel snart klar for å komme meg vekk herfra om det er det som skal til
Jeg kan spille blokkfløyte.
Jeg kan spille bass, går på musikklinja.... men er borte en del av juli og det er litt stress å resie fra Moss-Sarp hele tiden
Jeg er en jævel på luftgitar. Melder meg til tjeneste.
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Hehe, setter pris på luftgitar og blokkfløyte skal huske det til det trengs
Skulle vært med om jeg ikke hadde vært bundet fast i lofoten .. Har du noe live opptak eller noe lignende av hva slags musikk det er snakk om ?
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Hehe, nei, er man bundet et sted er det litt vanskelig. Planen er gjerne å spille utenfor egen bygrense, ja, men drømmer først og fremst å komme over landegrensen og spille der

Sjangeren vi spiller er vanskelig å beskrive. Men det er vel tung groovy metal, men hint av thrash-riff her og der..
Ligger ingen Live-klipp ute foreløpig, men jeg kommer til å poste ut noen linker til albummet våt når det kommer ut, denne sommeren
Hvis dere er et særpeband og er i 20åra så bør jeg nesten vite hvem dere er. Er selv 23 år gammal og spiller i bandet Rebel Overdrive.

Prøv å legg ut annonse på heavymetal.no
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Jeg har hørt om dere, hvert fall!

Vi kaller oss Tonic Breed.. ja, det var ikke et dumt sted å legge ut en anonse. takk for det!
Jeg får joine tulleorkesteret og si at jeg er rimelig god til å spille playstation.
Jeg er ganske god til å spille vuvuzela hvis det skulle være av interesse?
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av Tortia Vis innlegg
Jeg kan spille blokkfløyte.
Vis hele sitatet...
Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
Jeg er en jævel på luftgitar. Melder meg til tjeneste.
Vis hele sitatet...
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Jeg får joine tulleorkesteret og si at jeg er rimelig god til å spille playstation.
Vis hele sitatet...
Sitat av makari Vis innlegg
Jeg er ganske god til å spille vuvuzela hvis det skulle være av interesse?
Vis hele sitatet...
Og dere er flinke til å spille troll også tydeligvis
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Jeg er en jævel på Guitar Hero. Har flere sanger på 100% Expert Er det behov for mitt .. eh.. ''talent'' så send PM
Hvis sekkepipe skulle være nødvendig stiller jeg gjerne opp ^_^
Vi har skjønt det nå.
Det er ikke morsomt lenger!
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Vi har skjønt det nå.
Det er ikke morsomt lenger!
Vis hele sitatet...
Jeg mente det helt seriøst, spiller sekkepipe
Vi har skjønt det nå.
Det er ikke morsomt lenger!
Vis hele sitatet...
JO!
Jeg er god til å spille død!
Sist endret av didlek; 5. juli 2010 kl. 23:56.
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Vi har skjønt det nå.
Det er ikke morsomt lenger!
Vis hele sitatet...
Jeg kan spille kostbar!
Merkelig at ingen har sagt at de kan spille WoW!
Det kan heldigvis jeg, melder meg til tjeneste, hvor er oppmøte?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Vi har skjønt det nå.
Det er ikke morsomt lenger!
Vis hele sitatet...
Tuller du? Hvordan kan du ikke finne disse svarene festlige?
Sist endret av Bombasa; 6. juli 2010 kl. 00:17.
Vil si jeg er ganske god på spille på gresstrå...
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Velkommen til Freakforum, det var Freakforum i ett ord.

Du får flere napp på medlemmer til bandet ditt i Sarpsborg de fleste andre steder enn på et landsdekkende IT forum, men kudos for at du prøvde.
Prøv også dette:
  • Lag en litt kul poster som du klistrer opp rundt omkring i byen din. Musikkbutikker og.l er must, husk å spørre om lov, els river de den muligens ned.
  • Snakk med folk, de viktigste plassene er ditt lokale kultursenter og.l
  • Alle steder som driver med øvingslokaler og musikkskolering er gode steder for postere ala "Lyst å spille i band?"
  • Skriv innlegg på musikkforum og/eller forum som fkatisk er beregnet på folk som bor i Sarpsborg
  • Oppdater facebook statusen din
  • Osv.
Lykke til! Trommisen min flytter til Bergen snart så da er vi i samme båt : /
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sio Vis innlegg
Velkommen til Freakforum, det var Freakforum i ett ord.

Du får flere napp på medlemmer til bandet ditt i Sarpsborg de fleste andre steder enn på et landsdekkende IT forum, men kudos for at du prøvde.
Prøv også dette:
  • Lag en litt kul poster som du klistrer opp rundt omkring i byen din. Musikkbutikker og.l er must, husk å spørre om lov, els river de den muligens ned.
  • Snakk med folk, de viktigste plassene er ditt lokale kultursenter og.l
  • Alle steder som driver med øvingslokaler og musikkskolering er gode steder for postere ala "Lyst å spille i band?"
  • Skriv innlegg på musikkforum og/eller forum som fkatisk er beregnet på folk som bor i Sarpsborg
  • Oppdater facebook statusen din
  • Osv.
Lykke til! Trommisen min flytter til Bergen snart så da er vi i samme båt : /
Vis hele sitatet...
Vel jeg var vel ganske forberedt på det, men prøvde liksom likevel Fikk så og si identiske svar når jeg skrev det på facebook-statusen min.. men fint med litt humor i blandt Uansett er det døm seriøse jeg bryr meg om, så takk for tips! Du får ha lykke til med ditt band i Stavanger, også!
Sist endret av OtBoD; 6. juli 2010 kl. 02:41.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av OtBoD Vis innlegg
Du får ha lykke til med ditt band i Bergen, også!
Vis hele sitatet...
Bandet mitt er i Stavanger, trommisen (den hykleren!) flytter til Bergen for å studere filosofi. Trist egentlig, han smilte så ondt
jeg er god til å spille lommemannen.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Sitat av Sio Vis innlegg
Bandet mitt er i Stavanger, trommisen (den hykleren!) flytter til Bergen for å studere filosofi. Trist egentlig, han smilte så ondt
Vis hele sitatet...
Offtopic* Hviket band spiller du i Sio?
Sitat av tep0sen Vis innlegg
Offtopic* Hviket band spiller du i Sio?
Vis hele sitatet...
Steklovata!

http://www.youtube.com/watch?v=DCqvY...eature=related