Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 5966
Endelig kommer MUSE til Norge igjen, har ventet på dette, lenge. Bilettsalget starter vel på mandag og prisen for å komme inn er ikke gale, ca 500.-.

Muse skal også lansere det nye albumet sitt til høsten som heter ”The Resistance”. De kommer sannsynligvis til å spille en rekke sanger fra det albumet, men håper også at de trår til med: knights of cydonia, hysteria, blizz eller supermassive black hole. Fra sine tideligere album.

Muse er kjent for sine fantastiske live opptredener, samt effekter på senen, de må desidert være en av de beste live. Dette blir fett folks!

Noen andre som skal der? Bilettsalget starter 8.juni.

Les mer her:
http://www.oslospektrum.no/energisk-...6523-2516.html


Muse er kjent for å gi sitt publikum sjeldent gode konsertopplevelser.
Sist endret av Spelly; 5. juni 2009 kl. 13:53.
18. års grense tenker jeg...?

har en deal med brodern om å stikke på konsert med han snart, så denne er ABSOLUTT aktuell!

ty for info
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
har skaffet meg billetter allerede, så ja jeg skal

gleder meg helt vanvittig.
Sist endret av somnium; 5. juni 2009 kl. 14:24.
Hvor tidlig tror dere man bør stille seg i kø utenfor spektrum i morgen?
Eller er det like greit å kjøpe på nettet?

Eventuelt, går det ann å forhåndsbestille?
Sist endret av Oulie; 7. juni 2009 kl. 19:30.
Hadde jeg bare ikke vært i starten av førstegangstjenesten da så skulle jeg gjerne dratt. Damn, dårlig timing

Gikk glipp av de på Roskilde 07, jævla regnet ødela jo alt. Var skikkelig dritt.
Da var billettene til meg og en kompis skaffet
I oktober blir det alså Muse for alle penga !

Dette blir fett, gleder meg enormt. Alltid hatt lyst og dra på konsert med dem
Sist endret av FredrikThaMan; 8. juni 2009 kl. 12:50.
WOHO! 4 biletter i boks, vakkert skal det bli!
noen som vil selge biletter? :P
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Mrlarsen: jeg har et par jeg kan selge
Hvilke plasser har du til salgs?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
seksjon FELT 212-213-214, rad 10, plass 201 - 1/FELT 213
seksjon FELT 212-213-214, rad 10, plass 202 - 1/FELT 213
er også på utkikk etter billetter. Ståplasser anyone?
Har 2 ekstra billetter på seksjon 111 om noen er interessert send meg en pm
Om noen har billetter de vil selge ta kontakt! Eg trenger 2 stk.
Jeg har to sitteplass billetter på seksjon 111. Disse skal jeg ha, med mindre noen som har ståplass billetter vil bytte med meg. ta kontakt på mail:
Jeg er veldig interessert i billetter. Om noen har til salgs tar jeg gjerne imot tilbud.
jeg satt på mandag og prøve å bestille billetter i en time, til slutt klarte jeg det. (billettservice sucks) men ja, på tirsdag fikk jeg en mail fra billettservice hvor det sto at bestillingen ikke kom gjennom alikevell. i was like "WTF?". ringte opp og spurte hva de mente med det, svaret var i korte trekk: "Vi hadde en feil, for mange som prøvde på en gang, skulle gjerne gitt deg og dine 5 venner billettene deres tilbake, men de er solgt, og nå er det utsolgt, byebye"

(jeg og 3 andre av oss som hadde bestillt via meg har nå fått billetter fra en annen venn, men de 2 andre har ikke)

Hvor står jeg nå egentlig? har jeg noen rettigheter på å få tilbake billettene?

Forresten veldig morsom (ironi) time da jeg bestillte. vanelighvis fikk jeg beske om at det var for mange brukere, noen ganger som jeg til jeg skulle si hvor mange plasse, og 2-3 ganger kom jeg til jeg skulle taste inn kortnummer (ble da kastet ut) og til slutt "gikk det". Noen andre av dere som merket dette? makan til crap system.

sa forresten det til han jeg snakka med fra billettservice, han mente at "det er ikke vår skyld, det var bare for mange som prøve å få billetter samtidig" så svarte jeg at "vell, er det ikke deres skyld at dere ikke har ordna et system som takler nok brukere somtidig?" da ble han bare gretten
olli ring og fortell forbrukerrådet historien din, de hjelper deg gledelig og kommer opp med en masse paragrafer du kan bruke mot de.

Jeg bruker de selv ofte og vinner saker

nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg selv er 18 og blir i voksnes øyne sett på som en "liten dritt kunde som ikke kan ha noen påvirkning om han blir behandlet litt dårlig". Om dette er tilfellet med deg, så funker det å true med forbrukerrådet
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Blir fett. Er det noen som har tilfeldigvis ett par biletter ekstra til salgs ?
Så de live for noen år siden, og har faktisk ikke hørt på platene dems en eneste gang siden den konserten.
Flaut var det, og når folk holdte mobilene sine opp for å bruke lyset som lighter under en av de rolige låtene hadde jeg mest lyst til å gå.
Sitat av ocvmelbye Vis innlegg
olli ring og fortell forbrukerrådet historien din, de hjelper deg gledelig og kommer opp med en masse paragrafer du kan bruke mot de.

Jeg bruker de selv ofte og vinner saker

nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg selv er 18 og blir i voksnes øyne sett på som en "liten dritt kunde som ikke kan ha noen påvirkning om han blir behandlet litt dårlig". Om dette er tilfellet med deg, så funker det å true med forbrukerrådet
Vis hele sitatet...
Da skal jeg nok kontakte dem ja.

jeg blir sett på som en liten dritt kunde selv jeg som 92 modell :/
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Hvorfor går du på konsert med et band du aldrig har hørt CD platene til?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av olli408 Vis innlegg
Da skal jeg nok kontakte dem ja.

jeg blir sett på som en liten dritt kunde selv jeg som 92 modell :/
Vis hele sitatet...
du har ingen sak.

alle vet at det kan være vanskelig å å få billetter pga. stor pågang når det er populære konserter, slik har det vært med alle leverandører, både i norge og utlandet.

første til mølla, og endel flaks, er eneste mulighet for å få billetter.

selvfølgelig vil du ikke få billetter selv om du går til forbrukerrådet, det vil tilsi at de må enten:

1. ta ifra noen andre billettene sine - ikke aktuelt
eller
2. overskride det de har lov å ta inn av antall personer i Spektrum - heller ikke aktuelt

istedet for å bruke tiden på å være en irritert fjortiss, bruk heller tiden på å prøve å skaffe deg billetter fra noen som har ombestemt seg.
Trenger mellom 2 og 4 billetter, pm meg om du har noen
Saape: mer flaut av deg å ikke gå da

MUSE er fantastisk live, spektakulært lysshow, ingen over ingen ved siden
Sitat av somnium Vis innlegg
du har ingen sak.

alle vet at det kan være vanskelig å å få billetter pga. stor pågang når det er populære konserter, slik har det vært med alle leverandører, både i norge og utlandet.

første til mølla, og endel flaks, er eneste mulighet for å få billetter.

selvfølgelig vil du ikke få billetter selv om du går til forbrukerrådet, det vil tilsi at de må enten:

1. ta ifra noen andre billettene sine - ikke aktuelt
eller
2. overskride det de har lov å ta inn av antall personer i Spektrum - heller ikke aktuelt


istedet for å bruke tiden på å være en irritert fjortiss, bruk heller tiden på å prøve å skaffe deg billetter fra noen som har ombestemt seg.
Vis hele sitatet...
Klart han har en sak her. Billettsevice har lovt forbrukeren en vare. Dagen etter trekker billettservice et løfte som de har gitt til forbrukeren da han kjøpte varen. Iht norsk forbrukerkjøpslov er dette en tvist, men det finnes ingen garantier på at han kommer noen vei med dette. Det er rett som du sier med dine to punkter.
Det de kan gjøre er å gjøre opp for seg ved å gi forbrukeren et plaster på såret som feks to gratisbilletter.
Sist endret av ocvmelbye; 14. juni 2009 kl. 19:45.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Noen som har hørt en av sangene fra det nye albumet til muse da ?
http://www.youtube.com/watch?v=oeIYjKG2V0A
hva syntes dere? Jeg er litt skuffet, syntes at de har mistet litt av identiteten sin. Sangen kjennetegner ikke akuratt muse... Iallefall i min mening.
Sitat av spelley Vis innlegg
Noen som har hørt en av sangene fra det nye albumet til muse da ?
http://www.youtube.com/watch?v=oeIYjKG2V0A
hva syntes dere? Jeg er litt skuffet, syntes at de har mistet litt av identiteten sin. Sangen kjennetegner ikke akuratt muse... Iallefall i min mening.
Vis hele sitatet...
selger du biletten din da eller?
kjøper'n jeg
Oppdaget som vanlig for sent at konsertbilletter blir lagt ut for salg. Så hvis noen har et par billetter å selge så send meg gjerne en melding..
Trenger 3 biletter til Muse konserten! Noen som selger eller kjenner noen som selger? Hjelp mottas med stor takk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
noen som har ekstra billetter? send pm
Hei! noen som har 2 billetter til muse til overs? bedre sent en aldri
Noen som har billetter till salg? 2 st!!

plzz
Sist endret av Legendarysucker; 16. september 2009 kl. 11:26.
Jeg har det. 2 sitteplasser. Tror det er Rad 2 plass 22 og 23, felt 201.

Men hvor mye vil du gi for de, for har noen andre som kanskje ville kjøpe de.
Send meg en PM du.

Ser i ettertid at det er mange som ønsker 2 billetter, og jeg legger de ut i egen tråd. For blir litt teit om de som er sist ute får billetter.
Sist endret av Pipa; 16. september 2009 kl. 12:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor kan man bestille biletter?

Hohey da hadde jeg også bilett !!
Sist endret av Sixpounder; 16. september 2009 kl. 18:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som har to billetter å selge?Gjerne ståplasser.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
har 2 stk sitteplasser til salgs, bortimot beste plassene i spektrum. rett over og rett foran, mener det var område 209(?).
Jeg har 2 stk sitteplasser til salgs. Si ifra hvis du er interessert.
Trenger 4 biletter, noen som har?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå kommer helga, og jeg gleder meg som en liten bæsj-unge =)
Reiser til oslo i dag.

Mange her inne som har fått biletter?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
opptil flere
tar fly til Oslo om noen timer.
Noen som har noen billetter til salg nu helt på tampen?
Jeg har en billett til salgs. ta kontakt på 48198108
Jeg har 2 billetter til salgs. Kan møtes i oslo sentrum i morgen. Selges billig
oioioi, dette visste jeg ikke. Hadde jeg visst det ett par måneder på forhånd hadde jeg glatt gått.
Jeg fikk tilbudt en billett i dag, men etter betaling av husleie ser det ikke ut som jeg får kjøpt denne. Det er utrolig kjipt, Muse er noe jeg gjerne skulle sett live, men jeg kan trøste meg med at det ikke er lenge til jeg skal på Prodigy-konsert da.