Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  113 17294
Conex: skrå er mer en fast, hardere klump, ihvertfall Oliver Twist-skrå. Hawkens smaker tannkrem...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
temaet begynner å gå av sporet....
la oss så fastslå: karva blad og gullsnitt er de sterkeste sortene for rulletobakk du får her i furet værbitt. karva blad må man helst på tobakks-sjappe for å få tak i, gullsnitt kan vanligvis kjøpes i butikken. I enkelte tobakks-sjapper kan du også velge ut forskjellige sorter tobakk og lage en egen miks.

Av ferdig-røyk er south state og teddy verstingene (begge uten filter). For optimal effekt vil jeg tro tipset er å knekke filteret av en prince og puffe i vei.

Du skulle nå ha mer en nok alternativer til å oppnå ønsket nikotinrus, så nå er det bare å sette seg utenfor og "glane på stjernene".
Det jæveligste tobakken jeg har smakt(den sterkeste)
Det er en TØRR rød 3 rullings!
Men siden du er ute etter nikotin-rus, så sniff litt snuff!
Det røsker i nesa!
Det er litt uvandt de første gangene, men ettervært blir det greit nok!
Snuff for du kjøpt neste overalt.
Jaffal på tobaksforahandlere.
Prøver ihvertfall ikke å oppfordre gutten til å avslutte sitt eget liv langsomt, tro meg, jeg vet hvor digg det er med røyk, og for all del, hadde det ikke vært så skadelig så hadde jeg nok røyka hver dag også, men geez da, å hjelpe gutten til å finne måter for å ødelegge lungene enda fortere, det vil jeg ikke si at er positivt, det burde finnes lover mot slikt.
Vis hele sitatet...
Jeg hater mac, og jeg skjønner ikke hvordan noen kan klare å jobbe på en. Men poster jeg i mac-forumet da? NEI! Jeg holder kjeft, og det burde du gjøre og.

Jeg ante forresten ikke at <<karva bla'>> solgtes lenger, men kan folk bekrefte at de har sett det i oslo den siste tiden?
Forøvrig ville jeg tro at den meste rulletobakken som er tørr gir ganske heftig effekt på en flaskebong.
Jeg er enig det at det er karvet blad som er den sterkeste tobakken jeg noen sinne har prøvd, men hvis det er et poeng å få denne enda sterkere kan man fyre opp en sigarett om kvelden for å deretter slukke den etter noen trekk. Når den har ligget for eksempel på varmekabler et døgn vil den bli heilt sinnsykt sterk.
Jeg har foresten klart å slutte å røyke. Digg!
Opprinnelig postet av Hallgeir
Jeg er enig det at det er karvet blad som er den sterkeste tobakken jeg noen sinne har prøvd, men hvis det er et poeng å få denne enda sterkere kan man fyre opp en sigarett om kvelden for å deretter slukke den etter noen trekk. Når den har ligget for eksempel på varmekabler et døgn vil den bli heilt sinnsykt sterk.
Jeg har foresten klart å slutte å røyke. Digg!
Vis hele sitatet...
Hvor gammel er du? er du i den alderen du har sluttet å røyke før du egentlig har begynt? bare lurer!

Når jeg gikk på ung.sk. og røyka (ja, jeg syns jeg selv var tøff), da stakk vi i en invandrer sjappe i oslo, også kjøpe en 25 pack for 25 kr ellerno, og det var STERKT!
vi brydde oss ikke om sterkheten da, men prisen

Nei, jeg røyker ikke lenger! slutta før jeg starta!
Opprinnelig postet av trigger
Conex: skrå er mer en fast, hardere klump, ihvertfall Oliver Twist-skrå. Hawkens smaker tannkrem...
Vis hele sitatet...

Haha.. du synes det du oxo.. Første gang jeg smakte det tenge jeg på den tankremen som jeg fikk hos tannlegen før.. det med sånne mus på Okey så det er ikke skrå da?
hawken er vel en slags snus tror jeg, men vi er veldig off topic nå... er vel barkebiter og litt forskjellig i den, men det beste du kan gjøre er å ta 1/4 med hawken og 3/4 med general (bake seff) og blande dette før du baker en god og rund tønne, så er det bare å dytte opp å nyte! ANBEFALES!!!
syko16's Avatar
Trådstarter
Er Indansk Tobakk på Ethnoplanet.dk det samme som Nicotinia Rustica? Det står at det var den urten som indianerne røyka, men jeg klarte ikke å se noe navn på urten de solgte(sannsynligvis bare min berømte lete-sans som slo inn igjen.)
Tørk rød 3 i et par dager, så er den god å sterk!
Av og til litt for sterk.
Ta laaange trekk, så merker du det!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
syko16: Neh, det er Lobelia inflata. Det står forresten skrevet rett under navnet.
Sterkeste tobakk er karva blad. Men en kamerat av meg kjøpte med seg tobakk fra Thailand, det var nesten umulig å røyke. Test det
Supertruza: RØD 3 blir ikke noe sterkere selv om den er tørket. Den smaker bare verre og freser litt mer i halsen, men den får ikke noe mer nikotin fordi.
mad-dj. : Det at det er mere nikotin i tobakken gjør den jo ikke sterkere. Så det har ingenting å si hvor mye nikotin det er i.
Poenget var jo at fyren ville sitte under månelyset å få nikotin kick. Da hjelper det jo fint lite at tobakken er tørr. Det var det jeg mente..
Ja, ok. Da er jeg med :P
Opprinnelig postet av Scha
Vist du blander tobakken med litt hasj blir rusen mye bedre..
Vis hele sitatet...
hør! hør! scha has spoken
Kva er eigentleg poenget med snus? Den gongen eg prøvde det, kunne eg ikkje eingong merka at eg hadde ei kule i. Var det eg som gjorde feil, eller er snus berre til for å sjå "kult"?
Kva er eigentleg poenget med snus? Den gongen eg prøvde det, kunne eg ikkje eingong merka at eg hadde ei kule i. Var det eg som gjorde feil, eller er snus berre til for å sjå "kult" ut?
Snus har mange smaksstoffer, samt langt mer nikotin enn hva vanlige sigaretter har.
Er Hawkens skrå? Er det ikke bare grov snus da?
hm trodde nå spørsmålet var om den sterkeste tobakken og ikke om livet ditt eller "tror du at du er tøff" ol komentarer fra andre.

Jeg vil tro det er karvet blad som er det sterkeste, Rød 3 er derimot ikke på det stadiet. Jeg personelig synes ikke det er det.

Til scha, han spør ikke om hasj eller annet type stoff. hasj gjør dessutten ikke røyken spesielt sterkere. Det eneste som gjør at det river er at du brenner og tørker tobakken.

Syko16, kan jo prøve det hvis du absolutt vil ha noe som river.
Den sterkeste tobakken jeg har smakt er Thai tobakk!

fra thailand! knusk tørr det svir langt ned i halsen og i lungende mange minutter etter på du har røykt den.
hvis du bare er ute etter nikosjokk , og du synes det er ukult og røyke så kan du jo ta snuff og snus.

eller bare drite i nikosjokket, og drekke deg full
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Tessa-
Det eneste som gjør at det river er at du brenner og tørker tobakken.
.
Vis hele sitatet...
Nå mener du roasting?? av røyk?
Da blir den heller svakere.Man roaster den for at det ikke skal smake tobakk av mekket bla.
Da syntes jeg tobakk river mer enn hva roastet tobakk ville gjort.

Edit : så ikke datoen før etter.
Sist endret av $ilke$atan; 24. september 2005 kl. 15:25.
Og ta sigg drag av en sigar river ganske bra :P eller røyke vanlig rullings tobakk oppi vannpipe. Eller spise ca en halv boks snus og vente litt, fikk ihvertfall sykt niko sjokk noen timer etter :P
hva faen er det med folk, og svaring på gamle gamle poster?
oOo noen har nevnt urter her
Nicotiana Rustica = Bondetobakk, så er det oppklart.
Indiansk tobakk = Lobelia inflata, og inneholder lobelin, som ser ut som nikotin og har omtrent samme virkning, og den er mindre avhengighetsskapende, men, det skal ikke mye til før man kaster opp. Så det anbefales ikke å røyke lobelia for harde livet
Rød 3 er jo rimelig normal tobakk (jeg røkte 30 sånne om dagen i flere år før jeg slutta). Blå strek er bare marginalt sterkere. At Karva blad, Knepte hender og lignende skal være "de sterkeste som finnes" er mer urban myths selv om det er ganske sterke tobakker. Prøv å få tak i Calais(e), det er rulletobakk laget av sigartobakk, det river ganske bra.
Skruf Stärk er per i dag den sterkeste snusen du kan få tak i tror jeg. 35% mer nikotin i portionssnusen og 10% mer nikotin i løssnusen. Altså til sammenligning med vanlig Skruf

Dessverre er denne bare å få tak i Sverige
Hvis du digger rusen, så bør du heller gå over til snus. Skal du ha det sterkeste og beste der, så tar du deg en tur til sverige og kjøper noen ruller skruf stark. Den gir en utrolig fin nichotin rus


edit: Noen som meg vist i forkjøpet :P
Skal du ha sterk tobakk er det ikke noe bedre enn å kjøpe seg Rød 2 og la den ligge ved ovnen din inne på rommet eller bare la den ligge på ett tørt sted for å "tørke" i 1 - 2 uker
Det er en smule irritabelt å røyke tørr tobakk, men da kan du jo alltids ha i ett sigarett filter mens du ruller og røyker !

-Ex-to-the-M
eXilim !
Rød 3 i Bonge er vell rimelig sterkt!
gå ut i månelyset med en 10liters-bøtte, 1,5-flaske og karva blad
Karvet blad får man kjøpt i de fleste vanlige dagligvareforretninger. Der jeg obbet før solgte vi det (KIWI) og alle de som spurte om karvet blad hadde en stemme så grov at man skulle tro stemmebåndene var laget av sandpapir. Jeg tror det er ganske sterkt.
Sitat av Scha
Vist du blander tobakken med litt hasj blir rusen mye bedre..

Scha
Vis hele sitatet...
Bland den med en enfemmer og du er vekk. Dropp nikotinen. Blir så jævla fort avhengig...

Btw. trodde jeg du var nFF-alcoholic jeg, Schaa...
Bøtte trekk med karva blad
Sitat av DigitaL BlasteR
Skruf Stärk er per i dag den sterkeste snusen du kan få tak i tror jeg. 35% mer nikotin i portionssnusen og 10% mer nikotin i løssnusen. Altså til sammenligning med vanlig Skruf

Dessverre er denne bare å få tak i Sverige
Vis hele sitatet...
10% i bake og pose!!
Hvor i faen har du fått tak i den informasjonen? Er vel det somn er ute og går blant ungdommen.
Sjekk hjemmesiden til skruf da, www.skruf.se. Også sto det på en eller annen svensk snus-webshop. Kommer ikke på hvilken.
Hmm?! Prøvd begge jeg, har ikke merka noe spesielt.. Javel, da ble jeg eid
Kan vel hende man ikke merker noe til det ekstra nikotinet hvis man har snusa mye? ikke vet jeg :P
synes selv granit stor portion er best! fin smak, mye nikotin (grunnet grovere tobakk) og størrelsen... 1,5g i porsjonen, istedenfor ynkelige 1g
Sitat av mcsnack
Kan vel hende man ikke merker noe til det ekstra nikotinet hvis man har snusa mye? ikke vet jeg :P
Vis hele sitatet...
Kanskje det ja. Må prøve skruf stark med engang jeg våkner en dag.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av DigitaL BlasteR
Skruf Stärk er per i dag den sterkeste snusen du kan få tak i tror jeg. 35% mer nikotin i portionssnusen og 10% mer nikotin i løssnusen. Altså til sammenligning med vanlig Skruf

Dessverre er denne bare å få tak i Sverige
Vis hele sitatet...


Det er vel ikke helt riktig , du får kjøpt skruf sterk i norge
Karva blad, det er jo sterkt nok sikkert..

Bruk bong i samme slengen;P
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av shrty
Prøvd snuff?
Vis hele sitatet...

snuff er godt egentlig...
og grunnen til at du synes at det gjør vondt i nesa er for at du ikke har brukt det nok...

og hvis det skal ha noe virkning så må du ta en bra dose opp nesa hver gang...

men er det noen som vet om hvor man kan få kjøpt snuff i norge?

vet at de selger det på en mix-kiosk i Bodø, men er det flere plasser?
evt. på internett??
Sitat av Tias
Det må vel nesten nevnes at den tobakken som selges i Norge (og sansynligvis verden ellers) er av arten Nicotiana tabacum. Den orginale tobakken som Indianerne røykte på, og som deretter Colombus dro med seg tilbake til Europa, er av arten Nicotiana rustica, en plante som inneholder mye mer nikotin enn dens mer folkevennlige venn tabacum.

Meget niktinholdig plante, rett under giftgrensen vil jeg tippe. Hallusinogen. Dét blir du mann av å røyke det .
Vis hele sitatet...
Og er denne tobakken vanskelig å skaffe?
du knekke ikkje av filteret, du bit i det me hjørnetanna og trekk det forsiktig ut.. so sleppe du å suge på tobbakken..
Vil du ha sterk tobakk så ta ein tur te Polen og kjøp deg ein pakke med Club Hove(eller bare Club)

Fikk det av ein polsk arbeidar då eg va ute på byen ei helga, den ble liggende i lommen. Så, søndags morgen fyrte eg an opp... Fytti helvette... sattan for ein smak... har smakt teddy, og detta kan eg med god margin si var noe av det sterkaste/jævligaste eg har smakt.

Merka ikke noe om det var mye nikotin i da, siden eg måtte se meg slått og var nødt å hive den fra meg før halv ferdig, men sattan så det reiv