Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1273
Ser at det oppe blant skademåleren på trailer og lastebilen er en måler til en stjerne også.
Noen som vet hva denne stjernen betyr?
Sist endret av Valentinesss; 25. juli 2011 kl. 20:52.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Levelen din?
Er ikke det sånn at når du har den på full så får du snuten etter deg + bot. Den blir rød når du bryter trafikkreglene.
Sist endret av Ruudi; 25. juli 2011 kl. 20:58.
det er respect eller noe liknende. gjør masse jobber, så får du stjerner etterhvert.

EDIT: Reputation! Lenge siden jeg har spilt 18wos...
Sist endret av MB300Diesel; 25. juli 2011 kl. 21:02.
Takker *titegn*
Ser nå at jeg kan ansette en sjåfør på hotellet.
Hvordan fungerer dette? Hva skjer når jeg ansetter en sjåfør? Tjener jeg noe på det? På hvilken måte tjener jeg noe på det?
Ser nemlig også at det koster en viss sum i uken å ansette denne sjåføren

Ser også at jeg kan kjøpe trailere. Altså, en slik lastevogn som henger bak på lastebiler.
Hvilke bruksområde har disse?

Takker for svar
Sitat av Valentinesss Vis innlegg
Ser nå at jeg kan ansette en sjåfør på hotellet.
Hvordan fungerer dette? Hva skjer når jeg ansetter en sjåfør? Tjener jeg noe på det? På hvilken måte tjener jeg noe på det?
Ser nemlig også at det koster en viss sum i uken å ansette denne sjåføren

Ser også at jeg kan kjøpe trailere. Altså, en slik lastevogn som henger bak på lastebiler.
Hvilke bruksområde har disse?

Takker for svar
Vis hele sitatet...
Du kan kjøpe en ekstra bil og ansette en sjåfør til å kjøre denne. Det er på ett sett og vis det spillet går ut på, og du tjener mye mer enn du bruker på lønn til sjåføren.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Du kan kjøpe en ekstra bil og ansette en sjåfør til å kjøre denne. Det er på ett sett og vis det spillet går ut på, og du tjener mye mer enn du bruker på lønn til sjåføren.
Vis hele sitatet...
Takker
Så, siden jeg bare har en bil, og det er denne jeg kjører nå, så vil jeg ikke tjene noe før jeg får kjøpt en ekstra bil til denne sjåføren jeg har ansatt, altså?

Lurer fortsatt på dette med hvilke bruksområde disse lastevognene man kan kjøpe har.
Hadde vært flott om noen kunne svart meg på dette også

Og dette med kjøp av biler.
Hva er forskjellen på å kjøpe en brukt bil og en ny bil?
Sist endret av Valentinesss; 28. juli 2011 kl. 17:42.
Sitat av Valentinesss Vis innlegg
Takker
Så, siden jeg bare har en bil, og det er denne jeg kjører nå, så vil jeg ikke tjene noe før jeg får kjøpt en ekstra bil til denne sjåføren jeg har ansatt, altså?

Lurer fortsatt på dette med hvilke bruksområde disse lastevognene man kan kjøpe har.
Hadde vært flott om noen kunne svart meg på dette også

Og dette med kjøp av biler.
Hva er forskjellen på å kjøpe en brukt bil og en ny bil?
Vis hele sitatet...
Nei, du må gi han en bil, hvis ikke må han løpe med varene under armene. :P
En brukt bil har litt mer som må fikses på enn en ny, husker ikke hva ellers, så husker jeg at jeg ikke skjønte det med å kjøpe henger i haulin, så gjorde kun oppdrag for andre der.

Holder på med Rig'n roll nå, prøvd det?
Det er det nyeste spillet i serien, og virkelig en forbedring, spesielt grafikkmessig.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Nei, du må gi han en bil, hvis ikke må han løpe med varene under armene. :P
En brukt bil har litt mer som må fikses på enn en ny, husker ikke hva ellers, så husker jeg at jeg ikke skjønte det med å kjøpe henger i haulin, så gjorde kun oppdrag for andre der.

Holder på med Rig'n roll nå, prøvd det?
Det er det nyeste spillet i serien, og virkelig en forbedring, spesielt grafikkmessig.
Vis hele sitatet...
Ok
Takker

Når ble Rig'n Roll utgitt?
Så vidt jeg kan se så skal jo 18 Wheels Of Steel Extreme Trucker 2 være det nyeste i serien. Som ble utgitt 6.Januar 2011

Dette er spillet du snakker om, right?
http://en.wikipedia.org/wiki/Rig_'n'_Roll
Det er iallefall ikke oppført på wikipedia som en del av serien
http://en.wikipedia.org/wiki/18_Wheels_of_Steel

Men ja, jeg kommer nok til å prøve det også ganske snart
Takker for tipset
Sist endret av Valentinesss; 28. juli 2011 kl. 18:42.
rig'n'roll er ikke i 18 wheels of steel serien, men i samme sjanger. Men det er mye bedre kjøring og grafikk, og jeg vil anbefale det på det sterkeste. Bare litt synd at man for det meste er bassert på truckracing :'(
Sitat av Valentinesss Vis innlegg
Ok
Takker

Når ble Rig'n Roll utgitt?
Så vidt jeg kan se så skal jo 18 Wheels Of Steel Extreme Trucker 2 være det nyeste i serien. Som ble utgitt 6.Januar 2011

Dette er spillet du snakker om, right?
http://en.wikipedia.org/wiki/Rig_'n'_Roll
Det er iallefall ikke oppført på wikipedia som en del av serien
http://en.wikipedia.org/wiki/18_Wheels_of_Steel

Men ja, jeg kommer nok til å prøve det også ganske snart
Takker for tipset
Vis hele sitatet...
Du har helt rett der! Bommet visst litt.
Sist endret av Fuzzybossen; 28. juli 2011 kl. 18:55.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Litt ot kanskje, men spiller 18WoS Convoy akkurat nå, måtte installere etter å ha lest den forrige 18wos tråden.
problemet mitt er, jeg får ikke fram den pila, når jeg spilte det for mange år siden kunne man få fram en pil som viste raskeste vei osv.
Noen som vet hvordan jeg får fram den? har googla meg grønn, men finner ikke ut av det