Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1977
Hei, så jeg skulle bestile xanax for en god kompis.
Det viste seg at han hadde stuka litt og sendte tydeligvis med meg
rivotril.
Er ikke så godt kjent med rivotril, men han påstår de er 0,5mg.
Etter all informasjonen som ligger på nettet så virker de som 2mg.

Selve pillen er firedelt på en siden og en mikroskopisk "2" tall på andre siden.

Noen som har noe forslag?
Sist endret av sphinx; 12. mai 2021 kl. 22:37.
Forslag til hva da? Antar at du testa pillene før du skrev dette innlegget.
New generation
colakork's Avatar
Tok en slik en gang og var overbevist om at det ikke hadde effekt på meg.

Noen dager senere slo det meg hvor åpen private meg hadde vært de siste dager.

Vær forsiktig. Det går nok galt uansett men
Trådstarter
4 0
FOrslage til hvilken Milligram det er, vil ikke spise for mange 2mg, har testa en men litt skuffende, men nå er ikke jeg kjent med benzo, noen som tipset om at dette var noe galiak\øst-europe greier, lurer bare på om flere har sett disse og kan sette noe milligram på det?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Både xanax og rivatril funker på en hvis om en har litt uro og skjelvinger i kroppen. Xanax får en til å slappe av og får bort angst og tankettipp. Rivotril er mer for å få kroppen til å slappe av, men også gir en litt "likegyldeses" følese. Men alt handler om hvor mye en tar! Har du fått 0.5 rivotril så er det en ganske svak tablett.
Trådstarter
4 0
Ingen som har kjennskap til en rivo, hvit pille, veldig liten skrift på en siden med "2", andre siden har bare 4 delesquared, han jeg snakkes med mente d var 0.5 men internett sier det er 2mg, trur de er fra firmaet: Galenica rivotril

Eneste jeg vil og kose meg og ikke spise for mange, men vanskelig og beregne når du trur du har enten 0.5 eller 2mg, gjør veldig stor forskjell : p
Sist endret av sphinx; 12. mai 2021 kl. 23:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Hvis du legger ut bilde av pillen din er det sikkert noen som kjenner den igjen,
og kan fortelle deg hvor mange mg. det er
Hvis det står 2 på den er det 2mg. De har delekryss (4 deler) på baksiden.
Jeg har aldri kommet over rivotril på 0,5 og visste ikke at det fantes engang tbh. Åt snopet et års tid for jeg falt i baret om at "kjenner jo ingenting, tar en til", "tok jeg en til i stad? Nei det har jeg glemt så jeg tar en til", "for lenge å vente til funk så de funker sikkert ikke, tar en til", "jeg har bare tatt to tror jeg nå så jeg kan ta en til" og ble jævla fort avhengig. Mest fucked up året av livet mitt men jeg skjønte aldri selv hvor rusa jeg var.. Rusen oppleves ikke som noe kjent eller nevneverdig type rus man kan sammenligne med så derfor tror man at man ikke er rusa men tro meg de funker mye kraftigere enn du føler de gjør!
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venninna mi som har epilepsi får 0.5 rivotril, tror de er gule, men er ikke helt sikker.

Men til dere som blir så utrolig funka opp av å ta rivotril, kanskje dere har tatt litt for mye av det gode og blanda det med både alkohol og anna?

Er forskjell på å ruse seg på rivotril og å ta en 0.5 for slappe litt av.
Er ikke smart å selvmedisinert seg på piller, men er dagen kjip så skal ikke mer en 0.25 rivotril til for å roe kroppen, blir ikke ape av det!
Sitat av sphinx Vis innlegg
FOrslage til hvilken Milligram det er, vil ikke spise for mange 2mg, har testa en men litt skuffende, men nå er ikke jeg kjent med benzo, noen som tipset om at dette var noe galiak\øst-europe greier, lurer bare på om flere har sett disse og kan sette noe milligram på det?
Vis hele sitatet...
De skal være 2mg, dersom det er ekte vare.
Noe det vanligvis ikke er.

2mg rivotril er en ganske stor dose om man ikke bruker benzo til vanlig.

Du vil føle deg klar i hodet, og de eneste som merker at du ikke er det, er de du omgås.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Høres ut som Galenika 2mg rivotril. Sterke og gode som faen de etter min mening.