Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2278
Noen som har fått hallusinasjoner/psykadelisk effekt av Zolpidem før?
Uvaksinert 👍
Får det av zoplikon som jo også er ett z-hypnotika legemiddel. Hallusinasjoner er en bivirkning. Når jeg tar det så svever telefonen i senga og den blir 3d innover, det er helt på høyden med hallusinasjoner jeg får på store doser sopp. Men det må være mørkt i rommet.
Sist endret av daffe; 7. mai 2021 kl. 18:59.
Sitat av daffe Vis innlegg
Får det av zoplikon som jo også er ett z-hypnotika legemiddel. Hallusinasjoner er en bivirkning. Når jeg tar det så svever telefonen i senga og den blir 3d innover, det er helt på høyden med hallusinasjoner jeg får på store doser sopp. Men det må være mørkt i rommet.
Vis hele sitatet...

hmm. hadde zomplicon tidligere, men fikk så jævlig med metall smak å kald hals etter bruken at jeg måtte bytte, så leste jeg en eller anna plassen at man kunne få halliser ved rett dosering, hadde vært gøy å bare prøvd d, men iogmed at det er ei bivirkning så er jeg vell fucked, tok veldig mye zomplicone for å prøve det for en tid tilbake, husker ikke så mye, men ingen halliser.
Uvaksinert 👍
Får det når jeg tar en pille. Det skjer hver gang når det går lang nok tid i mellom.
Har tatt ca 12,5mg zolpidem og 2 pils, er verken trøtt eller rusa...hmm, tror dere det blir bedre med en 5mg til?

Takker for svar
Sist endret av HEL; 7. mai 2021 kl. 22:02.
Anonym bruker
"Leken Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HEL Vis innlegg
Har tatt ca 12,5mg zolpidem og 2 pils, er verken trøtt eller rusa...hmm, tror dere det blir bedre med en 5mg til?

Takker for svar
Vis hele sitatet...
Du er rusa, men tror bare ikke det selv. Tar du mer nå, bør du ihvertfall ikke gå ut.
Skal holde meg inne ivrtfall ja
virker som om ting puster litt. men tvilsomt at jeg får noe guffe av d. har tatt 10stk nå.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det presser seg ikke på som tradisjonell sirkus psykedelia som dmt og amt.
Det er mer som en transe der du er jeg vil si delvis i søvne. og
Hvis du slapper av i et mørkt rom med noen skygger fra trær elns inn i vinduet eller noen figurer i ei mørk hylle så begynner fort ting å livne til.
Men der er veldig mye deg som skaper det fra dine egne tanker. I ettertid vil jeg nesten lene de mer mot vrangforestillinger og en stor del av greia er at du trur på det selv. Og så evt forsterker det ved å.huske det igjen og igjen og fortelle det som det var mer virkelig enn det egentlig føles der og da.
Sånn jeg har plassert det i ettertid iaf

Jeg syntes definitivt det er noe mystisk med det, kanskje det er hypnotika delen som forklarer det.
Skulle likt å loka rundt i skogen om natta på det der med Burzum på ørene og se hva slags tusser og troll jeg kan mane frem fra busker og kratt.
Sist endret av Bothrops; 8. mai 2021 kl. 03:28.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10stykk?! Huff.. Good luck.
Anonym bruker
"Lei Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4 var ikke det helt store, så 10 stk er vel mere riktig dosering...lol
Husker jeg tok ni stk 10 mg en formiddag og gikk til en bensinstasjon for å kjøpe en cd.Husker jeg sto der på gulvet og svaiet.Husker ikke hvilken plate jeg kjøpte og lite av selve turen.Jeg hadde da gått på medisinen i mange år,så jeg ble ikke overumplet av virkningen.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var helt avhengig av Zolpidem i mange mange måneder. Husker ikke hvor mange, men vil tippe omkring 6-9 måneder. Da overbeviste jeg legen min over SMS å skrive ut dette medikamentet i "maks dose" (10-20mg) hver dag. Hadde selvsagt et rusproblem.
Tok som regel 20mg hver dag. Men dette spiste på seg, dag for dag.
Det "verste" jeg opplevde var at jeg hadde tatt 14x10mg, og bodde i min mors kjeller, og utartet seg til at jeg kledde meg naken, gikk opp trappa fra soverommet og spretta min mors champagne som minst hadde stått urørt i kjøleskapet i tre år, for så å sprette denne, skjenke i et glass og putte Zolpidem i den og røre rundt, for så å gå naken ned trappa igjen og tilby min stebror (som bodde i i den andre siden av en lettvegg) en "drink", klokka 04:00 på natten.

Skal også sies at jeg tidligere enn denne episoden hadde tatt Stilnoct/Zolpidem daglig i flere måneder. Men greia med dette middelet er, at du husker det ikke Jeg har sikkert begått flere hundre flauser foran familien, men den ene hjernehalvdelen har sovet mens jeg har gjort gjerningene. Det at jeg tilbydde min stebror Champagne med 40mg Zolpidem er bare en brøkdel av mine opplevelser over tid. Blir helt hjernedød, og nærmest "lobotomert" uten mål og mening.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har sikkert begått flere hundre flauser foran familien, men den ene hjernehalvdelen har sovet mens jeg har gjort gjerningene. Det at jeg tilbydde min stebror Champagne med 40mg Zolpidem er bare en brøkdel av mine opplevelser over tid.
Vis hele sitatet...
Del gjerne flere om du husker noen.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da er formen akkseptabel igjen. ser jeg kom til 10stk 10mg når jeg sluttet å skrive. husker ikke så mye, men våkna skallet litt hær å dær, har vært plana å tatt en hår klipp en stund nå, så dere kan jo tenke dere hvordan dette så ut når jeg så meg selv i speilet. 5% av håret på toppen sto igjen, å ca 85% av alt bak. skabbete med andre ord. å har tydligvis ikke vært kappabel til å rydde opp så alt håre lå jo seff igjen i vasken. veldig pent syn, skvatt når jeg åpna døra, Lurte på om jeg hadde drept en katt eller noe. blod over hele golvet, har kutta meg noe jævlig på barber høvelen. etter denne oppdagelsen sjekka jeg boksen å hadde 11stk igjen. droppa hele dritten å tenkte det er lørdag å jeg skal ikke gjøre en drit å noe inni meg sa at igår var en gøy kvell. synd jeg ikke hadde gopro kamera gående for å se hvordan jeg holdt på. fortsatt god helg folkens. nå er d tomt
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
forresten glemte å si at jeg hadde greid å låst bank id min. må vår hærrre vite hva jeg har prøvd å betalt på.