Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4090
Hei. har en historie jeg vil dele med folk, og noen spørsmål rundt det.

Har tatt mdma 2ganger før, meg og mine 5bestevenner bestemte oss spontant om å ta dette igjen denne helga. vi fiksa vel 1,5 og droppa totalt 0,25 vær rundt kl 3 natt til søndag. begge de to gangene før har det tatt hvertfall 30min før jeg i det hele tatt merker noe, men denne gangen kicka det så ekstremt etter kun 10min, mens de andre satt i hvertfall 10min til før det traff dem.
må bare si før jeg fortsetter at jeg veier 76kg og mine venner veier blandt annet 50 og 60kg(noen av dem)

Vi satt bare i stua til en kompis til kl var hvertfall 6-7 på morran, da alle merka en liten nedtur komme rundt svingen, så vi bestemte oss får å ta første trikk ned til aker brygge, med 3jointer og en kasse fyrverkeri vi hadde igjen fra nyttårsaften. Må også bare si at de 3-4timene gikk akkurat som forventet, bare masse prat, latter, god musikk og generelt bare bra stemning.

Etter vi hadde røyket alle de tre jointene i en triple rotation, tok det ikke lang tid før folk var på en ny og mer intens mdma tur.

Det første jeg merka var at jeg såvidt kunne prate, men jeg fokuserte som faen, kunne se inn i sjela på to av vennene mine, og han ene skremte livet av meg, kroppspråket, tennene, øyenene alt han sa, ble oppfattet så ondt for meg, så før i det hele tatt tenkte over det minte han meg det ondeste menneske jeg noen gang har møtt.(han er en av mine bestevenner)

noen minutter senere gikk jeg inn i en sone jeg aldri har vært i før, jeg lukket øyenene i sikkert 10sekunder, og i det jeg åpnet dem opp, var alt rundt meg sååå lyst at jeg ikke kan forklare det engang, oslofjorden var omtrent hvit, havet blinket av kun krystaller, synet mitt var som "eagle sight" i assasins creed mens to av kompisene mine sto å diskuterte om de skulle fyre den på eller ikke, noe som var hvertfall rundt 20min, sto de 3 siste minst 300m unna, pågrunn av paranoia. jeg derimot, endte opp å bli stående mitt i mellom alle, helt alene. på det stadiet var jeg så langt i fra meg selv, og var overbevist om at jeg var assasins creed, og jeg bare sto der, sa ingenting, rørte ikke på meg. men i hodet mitt løp jeg rundt og gjorde alt du gjør i ett tv spill, hvor rådhuset var det jeg måtte klare å klatre til toppen av.
Må også få si at jeg har spilt assasins creed engang hos en kompis for maaange år siden, så hvor alt det kom fra har jeg ingen peiling på.

Og i det de fyrte opp fyrverkeriet var de smellene så høye og intense at vi alle trodde vi var mitt i en krig, og det at vi skulle filme fyrverkeriet som en avslutning på en super helg, det vakke sjans... prøvde å ta fram telefonen, men endte på å løpe vekk derfra.

alt i alt en super tur jeg aldri kommer til å glemme.. noen fler som har erfaring med mdma og weed?
Har røyka weed regelmessig i over 2år, og trodde aldri det skulle ha en så intens effekt på en ellers så jævlig bra ma tur.
Har i tillegg røyka joint begge gangene vi har prøvd dette før for å kunne sove bedre, så hvor den reaksjonen kom fra aner jeg ikke, og håper noen her kan hjelpe meg med det.
Har i tillegg ikke fått det onde fjeset og væremåten hans derfra ut av hodet mitt 2dager senere.

takk for svar.
Har ingen erfaring med MDMA.
Men du kan få hallusinasjoner av hasj hvis du er veldig trøtt/sliten og tar det.
Digital nomade
trippy's Avatar
Merker selv ganske lite når jeg røyker jazz på MDMA egentlig, røyker mest fordi det er så digg å trekke ned røyk og blåse ut skyer fra kjeften, haha!
Ble helt tura en gang jeg røyka weed på MDMA nedturen, ble mye halliser og hardt tankekjør.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Røyket litt etter peaken på MDMA på jomfruturen. Det var veldig spesielt, orket ikke å bevege meg så jeg satt i stolen med øynene igjen, hallusinerte at kameratene mine var rundt meg og snakket med hverandre, men når jeg åpnet øynene så var de inne på kjøkkenet og så på vannet i springen. Får dog noen halliser på MDMA, men ikke like mye som når jeg røyket.
Altså, har røyka sååå mye de 2 siste årene og aldri hallunisert noe som helst. har heller aldri hallunisert på mdma, og heller aldri hallunisert når jeg røyka på vei ned. Men noe skjedde den dagen, og selvom eagle sight var heeelt villt når du er på ett sted som aker brygge, kan jeg ikke få ut av hode hvordan jeg kunne se gjennom venna mine.

men BMan, du har ingen forklaring på det? det bare ble sånn, ikkesant? fordi ingen av de andre tura på samme måte som det jeg kan fortelle om, og jeg veier 20kg mer enn fler av dem. gir ikke mening for meg...
Vel. Etter en lang natt med mdma og weed til avslutning er det ikke så utenkelig at endrer tolkningen din av verden? Kanskje noe klikka denne gangen og du ble belønnet med å se verden gjennom nye øyne
Sitat av justonequestion Vis innlegg
Altså, har røyka sååå mye de 2 siste årene og aldri hallunisert noe som helst. har heller aldri hallunisert på mdma, og heller aldri hallunisert når jeg røyka på vei ned. Men noe skjedde den dagen, og selvom eagle sight var heeelt villt når du er på ett sted som aker brygge, kan jeg ikke få ut av hode hvordan jeg kunne se gjennom venna mine.

men BMan, du har ingen forklaring på det? det bare ble sånn, ikkesant? fordi ingen av de andre tura på samme måte som det jeg kan fortelle om, og jeg veier 20kg mer enn fler av dem. gir ikke mening for meg...
Vis hele sitatet...
Det er mulig å oppleve at du kan se igjennom ting. F.eks hvis du holder hånda di forran fjeset når du legger deg og sove så vil linjene i den bli sterke og til slutt vil hånda forsvinne helt.

Har ingen kilder, bare egen erfaring.
Kan være du bare var veldig sliten
Når man tar psykoaktive stoffer må man være klar for en slags overraskelse. Oppfatte kompisen som ond eller slem f.eks, lol.

Men når det kommer til MDMA og weed vil jeg si de er fantastiske å blande. Aldri ta MDMA uten å ha weed liggende klart. Jeg ville foretrukket sativa faktisk! Gjør hvertfall at MDMA rusen kom tilbake for min del, ikke LIKE sterk som peak, men var 100% helt klart en opptur hver gang jeg putta weeden i bongen og trakk en huge hit ut av den.
Er magisk. MDMA rusen dabber av... så røyker man seg fjern og så kommer faen meg den gode følelsen tilbake! Er konge. Hvis jeg har tatt mye MDMA så blir det illusjoner/halliser å se rundt omkring pga all weeden og det faktum at en liten del MDMA blir til MDA i kroppen, som er meget psykedelisk og gir kraftige halliser i forhold til mdma.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitter her nå i mørket og har senka en pink red bull og tenkte akkuratt fyre opp bongen. Prøvde meg på en halv imorges men det ble bare ubehagelig så jeg røyka noa gram og bare slokkna, nå tenkte jeg dobble dosa for det er så digg og ligge å rulle seg i alle dyner og tepper en finder �� og det som jeg synes er som diggst er og lurke å luske i forum men nå reiser jeg snart for er 15min siden den pilla ble intatt ��