Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3518
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Jeg kom over denne siden når jeg satt og så på moneybook kontoen min...

Trader XP

Det virker som en måte man kan tjene penger på utrolig enkelt, men er det ikke så at penger er aldri lettjente?

Lukter ugler i mosen.

Hva er deres tanker om slik trading?
De forteller deg jo bare at du kan tjene opp til MAKS 75% av innsatsen innenfor en time. Du kan jo selvfølgelig også tape penger. Hva er det som er så lettjent?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Det er jo ett 50/50 system i mine øyne, selvfølgelig når jeg ser nøyere etter endrer "raten" seg hele tiden noe som gjør det ekstra spennende. Tror nesten jeg skal putte litt penger inn for å teste.
Sist endret av uaexed; 16. mai 2012 kl. 23:18.
Si ifra hvordan det går, det så litt spennende ut.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Leser terms and conditions atm.

Furthermore, our Services are available only to, and may only be used by individuals who have sufficient experience and knowledge in financial matters to be capable of evaluating the merits and risks of acquiring financial contracts via this Site and have done so without relying on any information contained in this Site. You shall bear sole responsibility for any decision made and/or to be made by you relying on the content of the Site.
Vis hele sitatet...
Sist endret av uaexed; 16. mai 2012 kl. 23:22.
Hvis du ikke har snøring på finansteori, så ikke drit deg ut med det her. Hvis du ikke kan prise opsjoner eller selskaper/indekser m.m. så er det bare å holde seg unna. Opsjoner er, i motsetning til aksjer, et nullsumspill, og du konkurrerer mot folk som er bedre enn deg
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Fant uglen i mosen...

* A trading volume of deposit plus bonus X20 is required in order to make a withdrawal and also to withdraw the Bonus.

* Your withdrawal will be accepted after a period of 30 days following your last deposit.

* You will be charged a penalty fee of 45€ for any withdrawal of sums less than or equal to 300 Euros.

* A fee of 15% will be charged for all withdrawals above 300 Euros.
Vis hele sitatet...
Skal du begynne med det her, så skaff deg konto hos www.netfonds.no , www.nordnet.no e.l.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Kan du gjøre det samme der 24/7?

Vil tro det var noe annerledes mellom de ulike plattformene.
Sist endret av uaexed; 16. mai 2012 kl. 23:30.
Jeg kan spille poker for pengene dine, mye mer potensielle gevinster der.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Jeg kan spille poker for pengene dine, mye mer potensielle gevinster der.
Vis hele sitatet...
Jaja, sender deg 5k etterpå!
Hahahaha, har vunnet tusenspillers turneringer.
Hvor mange har du spilt?

Ts: Alle systemer er lagd for å tjene inn penger, ikke for å gi ut. Det beste du kan gjøre er å lage et sånt system selv.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Fant uglen i mosen...
Vis hele sitatet...
Hvordan skal de ellers tjene penger?

Det ville være som om Rema 1000 gav varene til kundene. Men hey, da kommer det jo flere kunder. Business!
Sitat av dynamite Vis innlegg
Hvordan skal de ellers tjene penger?

Det ville være som om Rema 1000 gav varene til kundene. Men hey, da kommer det jo flere kunder. Business!
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke business om de ikke tjener noe, og det gjør de ikke ved å gi ut varer.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Nei, det er ikke business om de ikke tjener noe, og det gjør de ikke ved å gi ut varer.
Vis hele sitatet...
Du har ikke hørt om ironi? Jeg lærte om det på barneskolen, så jeg tenkte andre også visste hva det var.
Fordelen her var jo PayPal... Skattefrie kroner !
Sitat av dynamite Vis innlegg
Du har ikke hørt om ironi? Jeg lærte om det på barneskolen, så jeg tenkte andre også visste hva det var.
Vis hele sitatet...
Har du hørt om sarkasme? Noen forveksler det med ironi.
Sitat av vikke123 Vis innlegg
Hvis du ikke har snøring på finansteori, så ikke drit deg ut med det her. Hvis du ikke kan prise opsjoner eller selskaper/indekser m.m. så er det bare å holde seg unna. Opsjoner er, i motsetning til aksjer, et nullsumspill, og du konkurrerer mot folk som er bedre enn deg
Vis hele sitatet...
Forklar hvordan det er et nullsumspill.

Opsjoner baserer jo verdien sin på aksjer (en derivat (sp?))
Sitat av dynamite Vis innlegg
Du har ikke hørt om ironi? Jeg lærte om det på barneskolen, så jeg tenkte andre også visste hva det var.
Vis hele sitatet...
haha, jeg ble også sjokka 8)
Ja, begynn med finansielle instrumenter på nett. Kjempelurt.
Kummi: Opsjoner er nullsumspill mellom de to aktørene som inngår veddemålet seg imellom. Om du mener noe annet må du forklare meg hvorfor. Med mindre kurtasjen eller avgifter på finansielle investeringer medregnes selvsagt. Kapitalskatt er unntatt, siden den er symetrisk inrettet