Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1142
Hei!
Jeg skal spise magiske trøfler, og lurer på tips til musikk og aktiviteter for turen.

Jeg har tatt 2 ganger tidligere på kort tid. Jeg fikk ikke ønsket trip disse gangene. Første gang var sammen med en kompis etter et nachspiel. Jeg hadde drukket bare noen få enheter alkohol og tatt litt speed flere timer før, så jeg var helt klar i hodet, og i fin form. Jeg tok for lite etter min smak, og begynte trippen ved å prate om kjipe, tunge tider tidligere i livet. Dette er noe jeg verdsetter stort, og synes det var veldig koslig i begynnelsen. Etterhvert ble det likevel litt tungt, og jeg skiftet til mer munter musikk, praten ble lettere og humøret på topp. Jeg mikset turen med en liten mdma-drop for å hjelpe på. Den gangen var jeg forsiktig og tok 1,5 + 0.5g + 0,5g med trøfler. Holdt meg rolig og pratsom med stort behov for å uttale en mening om stort sett det meste. Stort sett bare fjas.

Gang nr. 2 var sammen med ei venninde. Da tok jeg 3g + 1g. Da tok jeg også ei lita linje speed i forkant for å jumpe energien, og droppa en 160mg mdma etter ca. 20-30mg. Har høy toleranse, tydligvis på alt dette. Det tok veldig lang tid før jeg merka noe av de 3g, så etter en stund røyka jeg litt brunt for å kicke i gang og bli fjern. Det fungerte fint, og jeg tura godt etter det. Likevel hadde jeg klar bakkekontakt hele turen, og gikk ikke så langt inn som jeg ønsket. Vi brukte natta på å se teite stoner-filmer med tåpelig humor, akkurat sånn vi liker. Jeg fikk ingen visuals eller noe. Turen ble etterhvert svært slitsom da jeg overtenkte alt som ble sagt og gjort på alle mulige måter. Hadde med andre ord uendelig mange scenarioer, og oppfatninger av alt som ble sag og gjort. Levde i flere verdner der alt hadde forskjellige betydninger samt alt foregikk i loop. Dvs at alt jeg sa og tenkte hadde jeg allerede sagt/tenkt en million ganger før. Det ble derfor svært slitsomt å prøve å forklare hva jeg mente med det jeg tenkte til venninda mi da jeg seff var lei av å forklare det for 100. gang, hehe

Jeg har ikke testet trøfler før disse to gangene, men svært erfarne brukere har kalt disse veldig sterke og anbefalt en dose på 2.5g per trip. Har selv sett en venn tura som f på bare 1,5g. Jeg har høy toleranse på speed, mdma og hasj. Tydligvis også trøfler.

Så planen er nå å ta 5g sammen med min beste venn. Jeg har lyst å mikse med mdma og speed da dette er en rusfølelse jeg liker godt. Noen innvendinger? Vi skal ta det hjemme hos meg. Jeg har for meg og mine venner verdens kosligste leilighet som «alle» føler seg som hjemme i, også kompisen min. Har også en medium hund som stort sett ligger helt rolig og chiller drastisk på sofaen

Noen tips til munter spilleliste og gode, morsomme aktiviteter? Å se film ble for heavy for hodet mitt, grilla hjernen ved overtenking. Sitte å prate ble også litt kjedlig, jeg vil liksom ha mer moro, dypere tur og bedre opplevelse. Bruker lithionit og lamictal daglig. Har dette innvirkning for turen?

Tusen takk for alle svar. Gleder meg til gode tips og råd!
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håpløst å i det hele tatt foreslå noe vettugt med den komboen og mindset. Det blir bare noe fjas uansett. Ta heller syre, sol funker bedre til hedonistisk forlystelse og kombinasjon med div andre rusmidler
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Håpløst å i det hele tatt foreslå noe vettugt med den komboen og mindset. Det blir bare noe fjas uansett. Ta heller syre, sol funker bedre til hedonistisk forlystelse og kombinasjon med div andre rusmidler
Vis hele sitatet...
Om du leser hele innlegget, så spør jeg bl.a om innvendinger på kombinasjonen min. Mener du dette ikke er en god kombinasjon? Gjerne utdyp.

Ber ikke om tips til andre rusmidler, men til hvordan jeg kan få mest mulig ut av det jeg har. Sier du at det virkelig ikke er noen som helst mulighet til å oppnå ønsket ruseffekt? Jeg har da hørt om og sett med mine egne øyne personer som har oppnådd noe av det samme. De har dog lengre erfaring enn meg, andre preferanser for turen og mikset større doser med forskjellige rusmidler. Jeg ønsker ikke å innta samme mengder som de da erfaringen er mindre, og jeg er generelt sett ganske forsiktig med drugs.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns også det blir litt fjas. Tror ikke trøfler og den type midler er det rette for det med tanke på hva du er ute etter. Men det er min mening.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Disse stoffene(trøfler/sopp) krever respekt og ydmykhet. Du må ta det du får, og det er ikke alltid gøy. Men kan ende opp og bety så mye mer enn en artig kveld. Mdma bør du ikke ta med korte mellomrom, bør gå måneder imellom sies det. Aldri tatt speed men høres for meg ut som en dårlig combo. Spis bra mat og trening og natur er gode forberedelser.
Skal du ta sopp/trøfler så må faste i minst 4 timer før du spiser dem gjerne lenger og ikke bland med amf det ødelegger bare trippen. Mdma går greit det blir en så kalt hippieflip men vent til effekten av trøflen/ soppen begynner å virke før du dropper m.

Er veldig stor forskjell på styrken på hver enkelt trøfel så lykke til du kommer nok til å trippe no jævlig baller av 5g
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke mye peiling på comboen speed og sopp, men jeg ville prøvd sopp alene en gang hvis jeg var deg. Når du blander opp til 3 ulike rusmidler er det vanskelig å peke på hva som evt gjør at trippen ikke er bra nok. Alkohol, muligens speed og, har en tendens til å fjerne visuals fra en trip, så hvis du er ute etter å ture maksimalt ville jeg tatt en haug med sopp, vente 3-4 timer og deretter røyke, noe som vil forlenge trippen litt til samt gjøre comedownen mer trippy.
Jeg har alltid foretrukket å blande flere ting, men helt ærlig så er det ikke noe å anbefale så unngå alkohol og speed, og vær obs på at å røyke kan bidra til å få mer tankekjør eller en negativ vinkling på trippen om du har noe som helst tilbøyelighet til det når du røyker ellers..
Jeg vet lite om hvordan medisinene du går på påvirker kroppen men det ville jeg satt meg godt inn i før jeg kombinerte de med flere andre stoffer.
Har ikke prøvd trøfler før, men har alltid hørt at de er utrolig svake, foretrekker selv å heller plukke shroomsa mine selv

Tidenes beste aktiviteter på sopp utenom god musikk er vel å skape noe - tegne, male, holde på med planter etc.. Hva som helst kreativt får praten i gang og får man ikke til noe har man i alle fall noe å le av..
For meg så høres det ut som du er ute etter noe annet enn det soppen kan gi deg- bare å bli mest mulig rusa.. Prøv sopp alene og vis den respekt, så vil du se at turene dine blir bedre God tur.
Se norske grønnsaker, lol.
aldri kombiner speed med en trip, det er min regel. de folka jeg har hørt om som "tok syre og aldri landa bla bla" og selv mener dette har som regel tatt mye speed også. Ville ikke trippa før speeden var helt ute av kroppen. Har testet dette 3 ganger og trodde nærmest at det ¨trippe ikke funka lenger men innså at det henger sammen med speed i størrre eller mindre grad