Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1190
Hei.

Jeg jobber på PC i et større kontorlandskap. Jeg trenger inspirasjon til ting å ha i bakgrunn mens man jobber. Det går som regel i musikk via Spotify, men begynner å bli lei av all musikken min.

Hva er det folk bruker i en slik sammenheng? Jeg har tre skjermer og det bør helst være jobbrelaterte ting på dem, men at youtube f.eks dekker 1/3 av skjermen går fint.
(video) podcasts?
Audiobøker?
TV-serier som ligger på YouTube? (tror mange ville blitt overrasket over hvor mange serier som ligger på youtube)
Twitch? (folk som spiller og streamer det live)
Netflix? (og lignende)
Egen Plexserver (hjemme eller andre steder) som kan streame tv/filmer/hva-du-måtte-ønske til jobb?
Sist endret av JohnMichael; 16. mars 2016 kl. 12:07.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Hvis du klarer å gjøre jobben uten å tenke så mye ville jeg gått for podcasts, det for tiden til å gå veldig fort.
I det siste har jeg hørt litt lydbok, biografien til Elon Musk (Tesla) og Samuel (Fra Berserk)