Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 997
For de som leser dt.no (Drammens Tidende) så har jeg laget en userstyle, som brukes sammen med Stylish, en addon for Firefox og Chrome. Nettavisen hadde en del irritasjonsmomenter som jeg her har fjernet. Klikk linken for fullstendig oversikt.
Sist endret av J McDonald; 2. februar 2014 kl. 02:58.
Sitat av J McDonald Vis innlegg
For de som leser dt.no (Drammens Tidende) så har jeg laget en userstyle, som brukes sammen med Stylish, en addon for Firefox og Chrome. Nettavisen hadde en del irritasjonsmomenter som jeg her har fjernet. Klikk linken for fullstendig oversikt.
Vis hele sitatet...
Så kult! Leser dt.no daglig! Bor jo her i Drammen! Skal teste ut greia di og komme med tilbakemelding asap! Kan man også lese dt+ innholdet uten å egentlig ha tilgang til betalt utgave?
Sitat av Rectyg0o Vis innlegg
Kan man også lese dt+ innholdet uten å egentlig ha tilgang til betalt utgave?
Vis hele sitatet...
Nei dessverre
Ikke noe problem å lese dt+ artikler uten å måtte betale for det.

Bare søk opp hvilke som helst navn på noen av de som jobber i Drammens Tidende finn mobilnummeret. Alle ansatte i avisa har dt+.
Dette var en nydelig layout av DT, den ble mye mer oversiktlig
Takker

Wipeout: genialt!