Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 557
Hallo folkens, jeg ha fått en CD Rewriteable burner.. og jeg er litt usikker på om det virker eller ikke, fordi at når jeg forsøker å sette en musikk cd i brenneren så kommer det ikke opp noe..det fører til dårlige resultater på grunn av noe skavank i pcn eller brenneren

Kunne det vært muligens jeg ikke har hardriven for brenneren??


Jeg har Windows XP...

Takk for svar på forhånd.
Trådstarter
er det noen som har løsning til probleme????
Kommer den opp med stasjonsbokstav?
Trådstarter
hva mener du?
Gå inn på min datamaskin, se om det er en CD-rom der.
Høyreklikk på den velg egenskaper, velg fanen maskinvare og se om den ligger der, hvis den gjør det er driveren ok. Du kan og gå inn på kontrollpanel, system, enhetsbehandling og finne den der.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
1. Hvordan er den koblet til ?
2. Lyser den ?
3. Drivere til CD-spillere ble obsolete ved DOS 6.22\Windows 9x dersom du ikke kjører en "fantastisk" strippet versjon av Windows XP.
Trådstarter
Den er jo koblet akkurat som den andre CD trayen jeg hadde før i pcn.Den disk trayen som var før i pcn..ledningene er plugget inn sån som den gamle. Så den nye disc trayen er koblet greit nok. og den lyser og åpner seg og..
Fungerer cd-spilleren med data-cd? Eller er feilen bare med musikk cd? Er den gammel? NY? Hva heter spilleren?
Trådstarter
nei.. feilen er at jeg vet ikke om cd rewriteable fungerer skikkelig.. når jeg satt in en film.. så kom det ikke noe opp.. det var bare en liten disk på siå av musen...så gikk det vekk..
Prøv og brenn en cd, se om det virker.
Trådstarter
oki.. skal prøve med nero.. men hva type versjon?
8.1 er vel siste verson men du kan og bruke et gratis program som heter cdburnerxp, funker veldig bra.
Trådstarter
okei.. skal skjekke ut cdburnerxp..