Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 636
som noen så i den andre threaden så fucka pcen min seg helt opp, så kjørte system recovery, er vel det samme som formatere, så nå er jeg inne, har fikset internett men han v il ikke legge til komponenter som skjermkort. på skjerm instillinger står det bare ? på skjermkort. Hva gjør jeg?
Installlerer drivere såklart. www.ati.com eller www.nvidia.com avhengig av hvilket skjermkort du har.
Trådstarter
8 0
hvordan ser jeg hvilket skjermkort jeg har? vet det er Nvidia men ikke hvilket
Prøv GPU-Z.

Google it.
Trådstarter
8 0
Fant riktig program som du sa, men når jeg laster ned også skal åpne det kommer det sånn feil melding "Send / Ikke send" feilrapport eller noe


Andre forslag?

Pc'en er 2-4 år gammel, men var veldig bra når den kom ut, med 3,6GHz osv, men kan ha noe med at den er gammel
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Vet du ikke hvilket skjermkort du har kan du åpne kabinettet og se på skjermkortet, står ofte "Geforce 4" etc på de.

Dette velger du på www.nvidia.com og får en generell driver.
Trådstarter
8 0
Høres sikkert helt håpløst ut men dette er en hp maskin du må skru opp hele greia og mye stress med vifter som løsner og sånn for å få opp kabinettet, er Geforce 4 serien tror jeg med står jo ingenting om den på nvidia :P ingen andre programmer eller informasjons kilder?
Trådstarter
8 0
Sikkert ganske oppgit over meg nå men fortsatt er det inget tegn til at det går, jeg lastet ned den fra posten over, men det virker som det ikke finnes noe grafikk kort, siden den sier den ikke finner noen nvidia komponent.. må fikse dette ikveld =/ help
Da prøver du ati, så til nød intel(tviler siden du sa det var en bra PC).

De skjermkortdriverinstallerne jeg har vært borti installerer ingenting så lenge du ikke har riktig komponent i PCen.
Trådstarter
8 0
Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger, fant ut av D disken min lever enda, har bare reformatert C tydeligvis, alle brukerkontoene osv men D kan fortsatt nås Der fant jeg NVIDIA mappen så må jo være NVIDIA som er skjermkortet, men når jeg tar den setupen så kommer det at jeg ikke har det kortet blablabla.. noen ideeer?





Her er sånn Belarc profil, står "None detected" på display . . .
















Operating System System Model
Windows XP Home Edition Service Pack 1 (build 2600) HP Pavilion 061
****
Processor a Main Circuit Board b
3,60 gigahertz Intel Pentium 4
16 kilobyte primary memory cache
1024 kilobyte secondary memory cache Board: ASUSTeK Computer INC. Puffer 1.xx
Bus Clock: 200 megahertz
BIOS: American Megatrends Inc. 3.05 07/26/2004
Drives Memory Modules c,d
320,06 Gigabytes Usable Hard Drive Capacity
248,46 Gigabytes Hard Drive Free Space



Generic USB CF Reader USB Device [Hard drive] -- drive 3
Generic USB MS Reader USB Device [Hard drive] -- drive 5
Generic USB SD Reader USB Device [Hard drive] -- drive 2
Generic USB SM Reader USB Device [Hard drive] -- drive 4
ST3160023AS [Hard drive] (160,04 GB) -- drive 0
ST3160023AS [Hard drive] (160,04 GB) -- drive 1 1024 Megabytes Installed Memory

Slot 'DIMM0' has 512 MB (serial number SerNum0)
Slot 'DIMM1' is Empty
Slot 'DIMM2' has 512 MB
Slot 'DIMM3' is Empty
Local Drive Volumes

c: (NTFS on drive 0) 155,67 GB 147,50 GB free
d: (NTFS on drive 1) 160,04 GB 100,55 GB free
e: (FAT32 on drive 0) 4,34 GB 406 MB free

Network Drives
None detected


Display
None detected
Sist endret av Yoyo91; 28. oktober 2007 kl. 23:11.
Yoyo91, Prøv disse omega driverene:http://www.ngohq.com/home.php?page=F...eme&dwn_id=532
(regner med at det er WINXP du har)
Sist endret av random16454; 28. oktober 2007 kl. 23:15.
Trådstarter
8 0
Dracz, ikke misforstå men..




















JEG ELSKER DEG Det fungerte ! =DD takk!
Ikke noe problem xD