Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6946
Hei, jeg ønsker tips til gode måter å tjene noen ekstra kroner. Jeg jobber skift, noe som gjør at til tider har jeg veldig god tid.
Jeg har ikke roen i kroppen grunnet ADHD, men er veldig ryddig og flink til det jeg setter i gang med.

Er veldig åpen til kjøp og salg hvis noen har gode tips der. Jeg har stor arbeidskapasitet og trenger noe morro å bruke tiden på som og gir noen mynt i kassa

Jeg har fagbrev innen bygg og kjemi&prosess.
Flink på enkelte ting innen teknologi og data.
Hva med mining av kryptovaluta?
Siden du sier kjøp og salg så kanskje sats på å selge alarmsystemer. Du jobber så mye du vil og kan styre din egen arbeidstid.
Prøv å montere kjøkken for folk? Lærte nettopp om en kar som tjener veldig bra på det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
10 2
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Hva med mining av kryptovaluta?
Vis hele sitatet...
Takk for tips! Har en liten rig som kjører hele tiden, grei passiv inntekt! Får se om jeg gjerne bygger den opp enda litt mer

Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Prøv å montere kjøkken for folk? Lærte nettopp om en kar som tjener veldig bra på det.
Vis hele sitatet...
Har montert mine 50-100 kjøkken, noe lei av det, hehe

Sitat av MittBrukernavn Vis innlegg
Siden du sier kjøp og salg så kanskje sats på å selge alarmsystemer. Du jobber så mye du vil og kan styre din egen arbeidstid.
Vis hele sitatet...
Regner med du tenker på dør til dør salg ?
Sist endret av Haekal; 1. oktober 2021 kl. 02:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tenkte på telefonsalg. Dør til dør salg fins det lenger i det hele tatt?
Sitat av MittBrukernavn Vis innlegg
Jeg tenkte på telefonsalg. Dør til dør salg fins det lenger i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Her i Oslo, så dukker de rett som det er opp på døra. Vi har flytta og bor inn i en gang der det ikke ser ut til at folk bor, så nå slipper vi det heldigvis 🤣
Har én kollega som tråler mye igjennom markedsplass/gis bort på finn. Hun er flink med hendene, nål og tråd og fikser opp mye der og flipper det. Får det gratis/billig og selger igjen med profitt. Vet ikke hvor mye hun tjener, men nok til at hun har registrert og skatter av det.
Visst du er en jente selg underbukser, sokker og strømper.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan fungerer du teknisk sett siden du nevner ADHD? Jeg lurer litt konkret på hva som fungerer og ikke fungerer. Kjenner flere som har det. Og det interessante er det med at de fleste sier at når ting blir kjedelig er det som å gni sjelen med sandpapir. Og de betyr at du kanskje har "nese" for at det du jobber med skal være interessant/gøy/givandes ol? Personlig tenker jeg mer på- har du tanker om hva som kan fungere? Jobber du fullt? Hvordan er energinivået? Hvordan er du foran en pc? Hvilken tid på døgnet er best/ verst? Hva er det værste som kan skje? Hva er verst for deg? Hvordan er du mht til å ivareta deg selv? Noe som fungerer/ ikke fungerer? Hva er dine styrker? osv...
Sitat av Sitronbrussomsm Vis innlegg
Visst du er en jente selg underbukser, sokker og strømper.
Vis hele sitatet...
Dæven. At jeg ikke har tenkt på dette før. Selge brukte tangatruser og sokker..

Hvem sier at man må være jente for å gjøre dette? Jeg er vanligvis ikke for svindel, men akkurat når det gjelder ekle gubber som driver med dette så er moralen min fleksibel

Du kan få ei venninne til å stille opp til noen få anonyme photoshoots iført noe av det du selger for å bygge opp troverdighet (hvis det i det hele tatt er nødvendig). Og fra der så er det vel bare fantasien som setter grenser!

Er det noen som vet hvor mye slikt går for? Jeg er sikker på at man fort kan tjene 10x prisen på ei vanlig truse