Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 5129
Noen andre her som er med på botsforwealth eller Love my trading bots?

30 dager med jr bot og opp 29%, ingen andre som leverer sånne tall
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Men leverer dei faktisk slike tall, eller viser dei deg bare 29% på skjermen...?

Svaret er sjølvsagt at dei kun viser talet på ein skjerm. Dette er rimeleg opplagt ponzi-scheme. Har du teknologi som gir deg ROI på 3700% årleg, så held du jævla godt kjeft om det og spytter inn ein million. Etter eit år har du 37 millioner, og kan pensjonere deg.

Den dagen du tilbyr det offentleg er katta ute av sekken. Du kan ikkje drive lenge før andre har replisert det, og pengane du får ved å leige det ut er peanuts mot det du kan dra inn på å bruke det sjølv.

Beklager, du blir lurt.
Sist endret av vidarlo; 22. juli 2021 kl. 23:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det vil neppe fungere i lengden. Ingen med fornuften behold vil dele kildekoden på en tradingbot som slår 99,9% av alle andre.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Det vil neppe fungere i lengden. Ingen med fornuften behold vil dele kildekoden på en tradingbot som slår 99,9% av alle andre.
Vis hele sitatet...
Nei, altså. Det er så jævla text book ponzi-scheme at det er strengt tatt ingenting å lure på. Det fungerer ikkje på kort sikt heller, utover for dei som tilbyr det. Talla dei viser er reint oppspinn, og du har i realiteten tapt alle pengane i det sekund du tar i bruk tenesta.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Klassisk ponzie-scheme bait det her. Det er ingen penger å tjene på valutahandel. Det er ren gambling når det ikke bare er en Ponzie-scheme.
Infidel
gekko4u's Avatar
Trådstarter
Vel beholdningen min på coinexx øker og jeg har overført penger tilbake til lommeboka mi, jeg har da ikke putta pengene i en bot, jeg har en mt5 trading konto på coinexx som boten har trading rettigheter til..
Jeg kan se alle handler realtime og er ikke eneste som tjener penger..
Alle signalene ligger public så ser ikke helt hvordan jeg blir lurt
Sitat av Deezire Vis innlegg
Klassisk ponzie-scheme bait det her. Det er ingen penger å tjene på valutahandel. Det er ren gambling når det ikke bare er en Ponzie-scheme.
Vis hele sitatet...
Dyktige tradere klarer rundt 20% årlig så det finnes definitivt penger å tjene på forex.

Det her derimot virker alt for godt til å virke sant, noe det mest sannsynlig er.
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Jeg kan se alle handler realtime og er ikke eneste som tjener penger..
Alle signalene ligger public så ser ikke helt hvordan jeg blir lurt
Vis hele sitatet...
Du skryter av det uhemmet og uoppfordret her inne, det betyr formodentlig at du har noe å tjene på å rekruttere folk. Det er et såkalt...
SPOILER ALERT! Vis spoiler


Sist endret av Myoxocephalus; 23. juli 2021 kl. 00:12.
Infidel
gekko4u's Avatar
Trådstarter
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Dyktige tradere klarer rundt 20% årlig så det finnes definitivt penger å tjene på forex.

Det her derimot virker alt for godt til å virke sant, noe det mest sannsynlig er.
Vis hele sitatet...
Nå er jo ikke trading bots akkurat ny tech, og det heller ikke sånn at du får noe kilde kode men kontoen handler på signal fra boten og det er titusenvis av signaler å kjøpe som jeg har gjort i noen år nå..
Alle pengene mine er trygt hos tredjeparts coinexx..
Jeg er ikke noob trader som plutselig hopper på et ponzi scheme her..
Desverre tilbyr ikke coinexx 500x leverage på konto over 100k

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Du skryter av det uhemmet og uoppfordret her inne, det betyr formodentlig at du har noe å tjene på å rekruttere folk. Det er et såkalt...
SPOILER ALERT! Vis spoiler


Vis hele sitatet...
Null å niks, det er ingen vervepremier... At dere ikke vet at forex trading bots er ganske old School..
Sorry men jeg prøver ikke verve noen
Sist endret av gekko4u; 23. juli 2021 kl. 00:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Null å niks, det er ingen vervepremier... At dere ikke vet at forex trading bots er ganske old School..
Sorry men jeg prøver ikke verve noen
Vis hele sitatet...
Ok.

Kom tilbake og fortell oss status om eit år er du snill. Hugs at årleg ROI ved 29% i månaden bør vere omlag 2100%.
Infidel
gekko4u's Avatar
Trådstarter
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ok.

Kom tilbake og fortell oss status om eit år er du snill. Hugs at årleg ROI ved 29% i månaden bør vere omlag 2100%.
Vis hele sitatet...
Hehe det skal jeg gjøre hver mnd forover hvis dere vil, juli mnd var jævli bra og er nok unntak, gjennomsnittlig er det ca 0.5% om dagen så om den klarer det over tid så er jeg happy...
Hvis du vil så kan du få se hver eneste trade hvis du ønsker, jeg får en ganske fin xml fra coinexx hver mnd til skatteformål
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Nå er jo ikke trading bots akkurat ny tech, og det heller ikke sånn at du får noe kilde kode men kontoen handler på signal fra boten og det er titusenvis av signaler å kjøpe som jeg har gjort i noen år nå..
Alle pengene mine er trygt hos tredjeparts coinexx..
Jeg er ikke noob trader som plutselig hopper på et ponzi scheme her..
Desverre tilbyr ikke coinexx 500x leverage på konto over 100k



Null å niks, det er ingen vervepremier... At dere ikke vet at forex trading bots er ganske old School..
Sorry men jeg prøver ikke verve noen
Vis hele sitatet...
Tradingbotter er ikke noe nytt. Vil tro mesteparten av volumet utføres av en robot.

Men når noen tilbyr dette gratis, eller enda verre, for penger så lyser alle varsellamper. Hvorfor selge et bot når man kan bruke den selv?

500x giring er forøvrig helt spinnvilt selv for valuta. Se bare hva som skjedde med krona når coronaen kom. Da er det ikke sikker du kan bruke stop loss og plutselig er alt du eier og har borte på ett minutt .
Infidel
gekko4u's Avatar
Trådstarter
Okay forstår nå at flere her ikke vet at det nå er ganske vanlig å kjøpe signaler til trading kontoer og har vært det i mange år.
Selvfølgelig er det stop loss på alle handler og taper noen men vinner mest..
De som ikke vet hva dette er kan ta en titt her https://en.m.wikipedia.org/wiki/Forex_signal
Det er titusenvis å velge imellom.
Det er en tjeneste innebygd i alle store trading plattformer, mange signaler gjør det veldig bra.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
SPOILER ALERT! Vis spoiler


Infidel
gekko4u's Avatar
Trådstarter
Poenget her er at jeg ikke prøver å verve eller prakke produkter på folk, jeg bare lurer på om det er noen andre som bruker bots til enten forex eller crypto og deres erfaringer.
Med de tallene du snakker om, vil jeg kunne investere 1000kr i dag og sitte igjen med 9.58 mill om 3 år. Det er selvfølgelig helt urealistisk. Et raskt googlesøk viser mange som melder at det er svindel. Jeg tror også det er svindel, men skjønner at du ikke kan overbevises. Lykke til!
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Hehe det skal jeg gjøre hver mnd forover hvis dere vil, juli mnd var jævli bra og er nok unntak, gjennomsnittlig er det ca 0.5% om dagen så om den klarer det over tid så er jeg happy...
Hvis du vil så kan du få se hver eneste trade hvis du ønsker, jeg får en ganske fin xml fra coinexx hver mnd til skatteformål
Vis hele sitatet...
Hvis du i snitt ligger på 0,5% gevinst om dagen så vil du femdoble pengene dine innen et år.

Når du snakker om stop loss og leverage på 500 så vet vi hvor dette bærer: Til helvete. Alle vet hva forex trading og forex trading bots er. Det er nettopp derfor vi kan være så skråsikre på at det hele er en scam.
For en nordmann er ikke Forex/Forex Trading/Forex Trading bots noe å tenke på. Det er bortkasta, svindel og kommer ikke til å tjene deg noe. Legg alt i et globalt indeksfond og vent mange år.
Sitat av Best og værst Vis innlegg
For en nordmann er ikke Forex/Forex Trading/Forex Trading bots noe å tenke på. Det er bortkasta, svindel og kommer ikke til å tjene deg noe. Legg alt i et globalt indeksfond og vent mange år.
Vis hele sitatet...
Hvorfor kan ikke en nordmann trade forex? Skattlegges som alt annet og vi har tilgang til det samme markedet som alle andre.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Uvirkelig økning det der, og jeg tviler på at det går bra i lengden. Er det scalping eller swing trades? Personlig vil jeg si at leverage på 10 er ett sunnt sted å ligge på. Jeg har en kompis som gjorde 3000 om til rundt 500.000 på bare et par uker, 500 leverage, de 500 tusen ble til 0 igjen iløpet av få minutter.

At man ikke kan drive med forex i Norge er derimot tull, jeg copytrader en telegam kanal, og har en demokonto hos prop firm. Fullører jeg demo/trial, får jeg live konto med $25,000 som vokser for hver 5% økning. Usikker på om jeg kan linke prop firm her, men jeg vil også advare imot å blindt gå inn i ett tilfeldig prop firm, da det er mye scummy der ute (egentlig scams).