Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1674
1. Du setter opp ditt program med øvelser de forskjellige dagene du skal trene.
2. Du fyller ikke hvor mye kg, sett og reps du tar på de forskjellige øvelsene.
3. Kanskje en statistikk som forteller om progresjonen(?)
Trenger ikke være noe bilder i appen. Men bare så jeg kan skrive ned hvilke øvelser jeg tar, hvor mange reps og sett, og hvor mye jeg tar(kg).
Så det trenger ikke være noe spessiellt avansert.
2. Hvis du mener "Du fyller ut hvor mye kg, set etc..."?

Fitness Point - Workout Exercise er en grei en.

Hvis du vil vite litt mer om egenvekt (oppgang, nedgang, diet) så er MyFitnessPal ekstremt god
Hvis du vil skrive inn et program med sett+reps og kilo, så fungerer Fitocracy ypperlig. Ellers kan jeg også anbefale hvilekn som helst notat-app eller penn og papir.
ryp. du fyller inn hvor mye du klarer 10RM, så lager den program til deg over 6 uker, med tre stryketreninger i uken, pluss cardio. appen sier hvor mye du skal løfte, med reps/set. Appen sier også hvor mye du skal øke hver dag. Avhengig av om du vil ha vektnedgang, vedlikedhold eller vektøkning, sier den også hvor mye næring du skal ha deg i løpet av en gag.

Funker veldig bra om man er nettopp har begynt å trene. brukte denne selv da jeg begynte å trene, og fikk ganske bra progresjon!

Finnes både til Android og iOs, heter RYP på appstore.
Sist endret av mo3; 18. august 2014 kl. 16:37.
Trådstarter
Sitat av mo3 Vis innlegg
ryp. du fyller inn hvor mye du klarer 10RM, så lager den program til deg over 6 uker, med tre stryketreninger i uken, pluss cardio. appen sier hvor mye du skal løfte, med reps/set. Appen sier også hvor mye du skal øke hver dag. Avhengig av om du vil ha vektnedgang, vedlikedhold eller vektøkning, sier den også hvor mye næring du skal ha deg i løpet av en gag.

Funker veldig bra om man er nettopp har begynt å trene. brukte denne selv da jeg begynte å trene, og fikk ganske bra progresjon!

Finnes både til Android og iOs, heter RYP på appstore.
Vis hele sitatet...
Men RYP har bare oppsett for 3 dager i uka... Jeg trener 5.

Sitat av Mesias Vis innlegg
2. Hvis du mener "Du fyller ut hvor mye kg, set etc..."?

Fitness Point - Workout Exercise er en grei en.

Hvis du vil vite litt mer om egenvekt (oppgang, nedgang, diet) så er MyFitnessPal ekstremt god
Vis hele sitatet...
Heh ja. Sjønner ikke hvorfor det står ikke der :O
Sist endret av ole12; 19. august 2014 kl. 08:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.