Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1858
Hei. Jeg har klart å knuse min Galaxy xcover ganske kraftig (ikke spør).
Det jeg sitter å undrer på er om jeg kan skrelle av gorilla glasset som ligger utenpå, og bare bruke lcd skjermen..
Noen som har noen erfaringer, eller bare vet om det er trygt?
Har ikke råd til å kjøpe meg ny tlf med det første, men vil nødig bruke penger på reparasjon siden plutselig har jeg det.
Takk
Min knuste også, sjefen min sa at det har skjedd med flere xcover av en eller annen grunn (mange spør om det går på garantien).
Det som er mulig å gjøre er jo å bare bytte glasset for 1000 kr hos et usertifisert verksted, men da fornyes ikke garantien (noe den ikke gjør om du preller av gorillaglasset heller, da).
Heihei :)
Trådstarter
Men funker det å bruke den uten glasset? Uten at den blir ødelagt..
Sitat av kidden Vis innlegg
Men funker det å bruke den uten glasset? Uten at den blir ødelagt..
Vis hele sitatet...
Nei, en grunn til att glasset er der!
Bytt selv, det er ikke så vanskelig og koster under en hundrings.

Kort video (~3 min): How to Replace Display Glass and Touch Screen on Samsung Galaxy Xcover

Lang video (~30 min): Galaxy Xcover S5690 Disassembly & Assembly - Screen & Case Replacement

Ny touch og glass: KW17 New Replacement LCD Screen Touch Glass For Samsung Galaxy Xcover S5690 (85.56,- inkl. frakt til norge)

Hvilken modell har du? S5690? Dunno om det finnes flere modeller av xcover
Gjør som turbolego sier! bestill billig på nett(ebay) å bytt selv, er ikke så vanskelig, og du sparer mye i forhold til å levere den inn for å bytte!