Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 16182
Hei freakz!

Har som sagt en Samsung Galaxy S med snapchat. har sett flere folk som har tatt screenshot av snappen de mottar.

Spørsmålet mitt til deg er: hvordan kan jeg ta screenshot av snapchat med min samsung galaxy s?
Fant en film til deg på youtube! Enjoy!
Hold the back button & press the home button.

Ikke vanskelig å google.
Kilde

Haha, fantastisk stemme på hun i videoen din Penesmurfen.
Sist endret av Screwdriver; 6. desember 2012 kl. 16:31.
Hvordan S er det snakk om? På S3 kan man vertfall dra håndflaten over skjermen (mot venstre) så tar den screenshot.
Men mulig du må "enable" det i instillinger.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Er du ute etter en metode som ikke gir motparten en advarsel? I så fall blir det hele vanskelig. Ellers er det bare å ta vanlig screenshot.
Går ikke med vanlig screenshot nei! må jo holde på skjermen for å vise bildet. tar du screenshot mens du holder på skjermen kommer man på hjemskjermen... er det en metode som gjør at man ikke trenger å holde på skjermen for å ta bilde da?
this is how we do
instar's Avatar
Screenshot:
Ha en finger på skjermen, jeg bruker tommel på venstre hånd på skjermen, høyre tommel på "Home" knappen, og venstre pekefinger på power knappen, så knipser jeg screenshot - er vel ikke så vanskelig dèt?
det var det! fordi da går min moobil å hjemskermen eller skjermen slås av
Du må trykke knappene ned samtidig.
nei? no shit! prøvd det
Sitat av ssindreb Vis innlegg
nei? no shit! prøvd det
Vis hele sitatet...
Du spurte, og han prøvde å hjelpe? Det heter tusen takk, ikke sånn som du svarer.