Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 18810
Hei!

Jeg har søkt litt rundt, men ikke funnet noe ordentlig svar på dette, så jeg spør likesågodt her
Koster det noe å TA IMOT samtale FRA utlandet?

Altså koster deg noe å ta imot en samtale fra (feks) svenske nummer?
Sitat av mipod Vis innlegg
Hei!

Jeg har søkt litt rundt, men ikke funnet noe ordentlig svar på dette, så jeg spør likesågodt her
Koster det noe å TA IMOT samtale FRA utlandet?

Altså koster deg noe å ta imot en samtale fra (feks) svenske nummer?
Vis hele sitatet...
Nei..........
Sitat av pappagutt Vis innlegg
Nei..........
Vis hele sitatet...
Det kommer jo helt an på..

For det første er det nok stor forskjell fra operatør til operatør. For der andre er det forskjell på mobil og fastlinje.

På mobil betaler i alle fall jeg for å motta samtaler og SMS i utlandet. Fastlinje er jeg dessverre usikker på. Dette er nok helt sikkert noe du kan finne ut av ved å ringe operatøren din
Sist endret av Glykose; 14. oktober 2010 kl. 00:41.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av mipod Vis innlegg
Hei!

Jeg har søkt litt rundt, men ikke funnet noe ordentlig svar på dette, så jeg spør likesågodt her
Koster det noe å TA IMOT samtale FRA utlandet?

Altså koster deg noe å ta imot en samtale fra (feks) svenske nummer?
Vis hele sitatet...
Nei. Derimot så koster det å ta i mot samtaler med norsk abbonement i utlandet.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
1. Er du i Norge med et norsk abonnement/kontantkort koster det deg ingenting å motta samtaler, uansett hvor de kommer fra.

2. Er du i utlandet betaler du "avstanden fra norge til der du er" når du mottar samtaler. Her kommer prisen helt an på hvor du er og hvilken operatør du er tilknyttet for øyeblikket.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det koster penger å motta samtaler med Norske nummer i utlandet.
løsningen på dette er å skaffe seg et sim kort i det landet du oppholder deg i slik at du kan nås fra fast tlf eller annen rimeligere enn det koster å nå deg på ditt priv abb.