Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 4715
Jeg har nå godt på amf noen uker. Får ikke den store kikken ut av det? Som jeg hadde forestilt meg. Jeg får bedre kikk av piller og slikt. Er det dumt og blandet litt etter når jeg har tatt amf. også ta noen Aporex eller Valium...?

Jeg tar ett halv gram og også prøvet mindre doser. Må bare så jævlig pisse. Men hvor er rusen?
jeg blir heller ikke "rusa" på amf, speeda er et bedre ord, for vel det er jo det man blir. Sier seg jo selv at man får mindre virkning etter 4 uker også.

Du får ikke noe mer virkning ved å ta valuim akkurat, men det kan hjelpe litt på nedturen.
Jeg har prøvd en del forskjellige batcher/typer amfetamin og jeg må si noen gir ikke det store kicket, mens andre har nesten gitt meg bakoversveis Du har nok vært uheldig med amfetaminen, for å si det slik.
Sist endret av Wisternoff; 29. september 2010 kl. 12:55.
Du sier heller ikke hvordan du blir når du har tatt amf. Skyter, sniffer eller dropper du?
Mange som har -veldig- store forhåpninger. Og desverre, så er det ikke sånn at man entrer en helt annen verden på amf.
Amf kan være sinnsykt digg, men dog, ikke over 4 uker.
Det med att du får forskjellig virkning på forskjellige batches, det er helt normalt da folk for-behandler/bøffer amfetaminen på forskjellige måter...

Jeg har vært borti amfetamin som gjør att jeg såvidt kan stå på beina, og jeg har vært borti amfetamin som gjør att jeg bare er våken og føler for og bevege meg, hverken mer eller mindre...

Er da sistnevnte som er reineste produktet, for det er hva de stapper oppi sammen med amfetaminen som ruser deg, og ikke selve amfetaminen, den bare speeder deg som 0bs sier, gir deg energi, gjør deg våken, sliter ut kroppen etc
Mulig Ts har ad/hd?
Amfetaminen ruser deg jo! Er jo ikke bare hva de stapper oppi. Hva er vittsen med amfetamin da? Bare noe man kan blande inn annet i. Synes det er svært dårlig beskrivelse å si man blir speeda. Jeg har blitt skikkelig rusa med masse eufori ved flere anledninger. Meth gir en kraftigere rusvirkning enn vanlig amfetamin, men amfetamin kan gi en svært kraftig en den og i følge meg.

Amfetamin får hjernen til å skille ut mer dopamin og noradrenalin, stoffer som får deg til å føle velbehag og energi, gjør deg engasjert og godt humør. Amfetamin virker feks på belønningssenteret i hjernen, sånn som mange andre svært avhengighetsskapende stoffer. Det er liksom deilig! Våken og litt pigg = bøffa ut/svak amfetamin spør du meg.
Sitat av 0bs Vis innlegg
Du sier heller ikke hvordan du blir når du har tatt amf. Skyter, sniffer eller dropper du?
Mange som har -veldig- store forhåpninger. Og desverre, så er det ikke sånn at man entrer en helt annen verden på amf.
Amf kan være sinnsykt digg, men dog, ikke over 4 uker.
Vis hele sitatet...
Jeg har sniffet og droppet det. Første gangen jeg fikk prøve det så droppet jeg det, og da virket det litt sånn at stemningen steg opp litt.
Men de andre gangene så har jeg ikke hatt noen av den samme virkningen igjen?
Men som sakt det er ikke noe ordentlig speeda opp for meg? Jeg blir også veldig trøtt sover som en stein når jeg har tatt det. Opptil flere ganger?
Sitat av Chang Vis innlegg
Jeg har sniffet og droppet det. Første gangen jeg fikk prøve det så droppet jeg det, og da virket det litt sånn at stemningen steg opp litt.
Men de andre gangene så har jeg ikke hatt noen av den samme virkningen igjen?
Men som sakt det er ikke noe ordentlig speeda opp for meg? Jeg blir også veldig trøtt sover som en stein når jeg har tatt det. Opptil flere ganger?
Vis hele sitatet...
Som nevnt tidligere, har du påvist eller er det mulig att du har noen form for ADHD?
Du skjønner det att, om du har det, vil speed ha en motsatt virkning på deg, og det er derfor speed stoffer blir brukt i ritalin blandt annet
Sitat av djchain Vis innlegg
Som nevnt tidligere, har du påvist eller er det mulig att du har noen form for ADHD?
Du skjønner det att, om du har det, vil speed ha en motsatt virkning på deg, og det er derfor speed stoffer blir brukt i ritalin blandt annet
Vis hele sitatet...

Hvordan kan jeg finne ut om jeg har ADHD.? Kanskje dumt spørsmål? Men kan jo ikke gå inn til legen min og si. "Du jeg har nå prøvet amf. i noen uker nå og ingenting skjer"?
Sitat av Chang Vis innlegg
Hvordan kan jeg finne ut om jeg har ADHD.? Kanskje dumt spørsmål? Men kan jo ikke gå inn til legen min og si. "Du jeg har nå prøvet amf. i noen uker nå og ingenting skjer"?
Vis hele sitatet...
ett typisk tegn kan faktisk være så enkelt som att du har veldig mye energi, muligens sliter med og bli trøtt til vanligt...

men mangen med ADHD har også vært ganske så hyperaktive når de var yngre... Utover det har jeg veldig liten peiling på symptomer etc, til tross for att jeg har en bror med diagnosen, men ta deg ett søk på google, se om noe av det stemmer etc... så er du godt på vei...

Treffer du på noen av symptomene kan du ta en tur til legen din og si att du tror du har adhd fordi... om dette er noe de kan kjøre en utdypende test på osv
Selv folk med ADHD blir rusa/speeda av ritalin og amfetamin, de trenger bare litt mer for å få samme effekt som oss uten. Du ser ikke en med adhd sovne etter 10 ritalin, han blir rimelig gira.

Du har jo ikke peil
Sitat av Wisternoff Vis innlegg
Selv folk med ADHD blir rusa/speeda av ritalin og amfetamin, de trenger bare litt mer for å få samme effekt som oss uten. Du ser ikke en med adhd sovne etter 10 ritalin, han blir rimelig gira.

Du har jo ikke peil
Vis hele sitatet...
Jeg skreiv det også, har veldig liten peil skreiv jeg, men trådstarter sa heller ikke att han hatte tatt veldig mye amfetamin
Den er grei.

Men til Chang: Tror du rett og slett sitter med dårlig produkt. Man skal ikke være i tvil om man merker det eller ikke, det kjennes at man har tatt amfetamin!
Sitat av Wisternoff Vis innlegg
Den er grei.

Men til Chang: Tror du rett og slett sitter med dårlig produkt. Man skal ikke være i tvil om man merker det eller ikke, det kjennes at man har tatt amfetamin!
Vis hele sitatet...

Ja jeg har en liten mistanke om akkurat det jeg også? Men hvordan skal en god amf se ut som? Seig eller tør?
Hvordan god amf skal se ut vet jeg egentlig ikke. Mange av dem er skittne og jeg har vært borti gulaktig, brunaktig, hvit, grå og til og med svakt rosa amfetamin. De gangene den virkelig fenger er den litt seig så jeg har latt den tørke på feks et cdcover en halvtimes tid, etter dette har den blitt helt tørr.
En ting vi alltid bør huske når vi diskuterer rusvirkning, er dens subjektive karakter. Stoff som blir inntatt, vil virke ulikt på ulike personer.

Jeg har smakt på dette stoffet selv, og deler Changs erfaring. Ingen rusvirkning å snakke om, men derimot en del subtile effekter som jeg ble oppmerksom på etter en stund. Det kan best sammenlignes med virkningen av en god dose koffein. Eller for å si det slik, en veldig god, men veldig, veldig dyr kopp kaffe. Hvis jeg ikke hadde ADHD fra før, fikk jeg det i hvert fall nå. Har aldri i hele mitt liv vært mer vimsete og halvsenil oppe i hodet. Gikk en hel natt rundt og rundt i en sirkel, mens jeg førte en insisterende monolog med meg selv. Fikk til slutt for meg at jeg måtte ha litt mat. Slengte en grandis inn i ovnen. Glemte den. Svartsvidd pizza på tom mage med null appetitt.

Etter min (subjektive) erfaring minner djevelskapen mest av alt om nikotin. Ingen særlig rusvirkning å snakke om, men likevel blir du sugen på det. Dette kan sikkert forklare hvorfor Chang har holdt det gående i 4 uker med noe som han etter eget utsagn ikke får noen særlig funk av.

Det er i grunnen bare ett kjerringråd som duger når det gjelder amfetamin. Hold dere langt, langt unna! Hvis det er behov for å kompensere på noen måte under "nedturen", bruk en solid dose god, gammeldags alkohol. Dette funket utmerket for meg.
Jeg har ofte opplevd å bli mer "speeda" av mindre linere- enn store, på noen typer amf. Drar seg "makkastein" på en måte.
Men det kan virke som du har ADHD ja. Har en kompis som reagere på akkurat samme måten som deg, og han har påvist ADHD.

Men om du ikke kjenner noe spesielt, hvorfor fortsette du å dra det i deg da?
(Og som sagt lenger opp- så er det forskjell på amfen. Noen typer gjør deg bare veldig våken, men ikke gira. Andre typer gjør deg grise-gira! Men så vender man seg jo til typen man inntar, som gjør at tolleranse grensen blir høyere og høyere- da også forbruket.

Min erfaring, er at om man er flink på å fylle innpå med næring innimellom, gjerne før man drar seg en "påfyll", så fungerer speeden bedre. Eller- formen og energien blir gjerne mye bedre. Sier igrunn seg selv, men utrolig få som faktisk gjør det. Overraskende få som er klar over at det fungerer slik og synes jeg!
Kan vi ikke drepe denne ADHD\pepper myten en gang for alle. Pepper fungerer ikke "motsatt" på de med ADHD.
Jeg har ikke ADHD og har ofte opplevd å bli rolig og fokusert, andre ganger gira og oppspillt.
Det er ikke sånn at folk med ADHD har et hull i hodet som vi fyller med medisin for å gjøre de normale, og at den medisinen fungerer som en boost for alle uten det hullet.
Sist endret av Bothrops; 1. oktober 2010 kl. 09:44.
Det kan vel forsåvidt stemme det. Har sett folk med ADHD som har blitt gira, fått pratekick osv. Men å bli rolig på amf? Fokusert ja, men man er jo ikke rolig i kroppen, selv om man kanskje syns det kan kjennes slik ut der og da.

Det er ikke noen fast regel at alle med ADHD får motsatt effekt. Da det også finnes flere grader av ADHD.. Men at de med sterk ADHD kan bli roligere av en del "typer" amf- ja, jo.. Det vil jeg nok tro stemmer.
Amfetamin kommer som kjent ikke som polvare. Derfor kommer den i mange typer og "former." At flere personer her mener at den ikke gir en spesiell rus har rett og slett ikke peiling, eller har ikke prøvd d ordentlig.
Amfetamin, og Metamfetamin, som d blir vanligere og vanligere å blande med, er et av de kraftigste stoffene vi nordmenn bruker til rekreasjon. Det fungerer rett og slett ikke slik at man bare blir våken og i kampmodus. Personlig og gjennom observasjoner har jeg erfart å rett å slett "trippe" i opp til en uke i strek. Euforiske følelser som bringer frem supermen på godt og vont. Virker som flere av dere som har postet her har tatt alt for små mengder, dårlig kvalitet eller ritalin/koffein lignende produkter. folk som har prøvd amf. skikkelig tror jeg ikke at kjenner seg selv igjen i opplevelsene dere referer til. Det er nemlig knallsterkt og GIR deg en svært kraftig Rus og virkelighetsoppfatning. Hehe, skal selvølge legge til at I også har følelse av absolutt selvbeherskele og kontroll til tider....
Sitat av DaFfFart Vis innlegg
Amfetamin kommer som kjent ikke som polvare. Derfor kommer den i mange typer og "former." At flere personer her mener at den ikke gir en spesiell rus har rett og slett ikke peiling, eller har ikke prøvd d ordentlig.
Amfetamin, og Metamfetamin, som d blir vanligere og vanligere å blande med, er et av de kraftigste stoffene vi nordmenn bruker til rekreasjon. Det fungerer rett og slett ikke slik at man bare blir våken og i kampmodus. Personlig og gjennom observasjoner har jeg erfart å rett å slett "trippe" i opp til en uke i strek. Euforiske følelser som bringer frem supermen på godt og vont. Virker som flere av dere som har postet her har tatt alt for små mengder, dårlig kvalitet eller ritalin/koffein lignende produkter. folk som har prøvd amf. skikkelig tror jeg ikke at kjenner seg selv igjen i opplevelsene dere referer til. Det er nemlig knallsterkt og GIR deg en svært kraftig Rus og virkelighetsoppfatning. Hehe, skal selvølge legge til at I også har følelse av absolutt selvbeherskele og kontroll til tider....
Vis hele sitatet...
Jeg har dreivet med konstant amfetaminmissbruk over lengre tid, og jeg har aldri blitt direkte ruset av amfetamin, når det er sagt, så tror jeg dette varierer fra person til person, da jeg kjenner rushet når jeg skyter amfetamin, jeg får trykkbølgen som slår oppover mot hjernen, smaken i halsen og kjenner starten på der rusen skal være.

Men så går det ett par sekunder, og jeg er fin igjen...

Det er også en sannsynlighet for att når jeg holdt på med dette og være amfetaminruset dagligdags for meg, noe som igjen kan være grunnen.

Godt mulig jeg var ruset, men faktsik ikke merket noe til det, for det er slik det var normalt for meg og være...

Men kan ikke huske att jeg har fått noen direkte rus av det før jeg begynte og bruke det på daglig basis heller, med unntak av fra ett par små batcher men det hadde mer med hva som var oppi der, fikk det bekreftet fra selger att den rusen vi fikk da (følte oss full rett og slett) den var absolutt ikke normal, men var ikke farlig heller så...
amfetamin er hvit tørr og luktfri, alt annet er urein og/eller blanda
Sitat av keentoo Vis innlegg
amfetamin er hvit tørr og luktfri, alt annet er urein og/eller blanda
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=8085&d=1285672489

Der har du amfetamin, før det blir knust og blandet ut vel og merke
Sist endret av djchain; 5. oktober 2010 kl. 16:49.
Vel, jeg har adhd og har god erfaring med speed.

At man blir rolig er vel bare bullshit, jeg blir i hvertfall like speeda som de fleste andre.

forskjellen er at vi med adhd mister uroen, innvendig. den som ikke syns men som merkes utrolig godt. Den er plagsom, alltid der og man kommer aldri unna. Den uroen mister mange med speed, men at vi ikke blir speeda er bare tull.
Bør jeg skytte for at det skal virke bedre og raskere?
Sitat av Chang Vis innlegg
Bør jeg skytte for at det skal virke bedre og raskere?
Vis hele sitatet...
har du ikke skutt før, dropp det, ingen vits og begynne nå.
Virker likebra og like raskt ved og sniffe det, bare sekunder i forskjell, men om du først er like dum som meg(og andre) og skyter det...

Så får du ingen eller liten glede av og ta det på andre måter etterpå om du absolutt skal ta det.
Derfor anbefaler jeg deg og drite i og skyte det i første omgang, men VIST du absolutt skal skyte det, lær deg og skyte det under knærene,kan f.eks. bruke speil om du sliter, men du har i det minste 2 armer fri der & du får ikke arr på armene som du må leve med resten av livet.
Jeg har en bror som skyter det i armen så det må ikke bli der det ser ikke så bra ut. Men jeg trur jeg skal vente med det en stund til det med å skytte. Jeg trur jeg sniffer og dropper det enda en stund. Håper bare jeg kan få noe som er er bra denne gangen.

Jeg har enda ett spørsmål er det så stor forskjell på amf. og kokain? Folk som jeg har snakket med sier at det ikke er den store forskjellen?
Amfetamin funker heller ikke som rus for meg, når jeg tar det så blir jeg "normal". Klarer ikke å komme meg igjennom dagene uten det, har tatt det så og si daglig i 11 måneder nå.
Er bare 19 år gammel å allerede sliter jeg med sosial angst, er redd for å spise, tør ikke sove, har helt vanvittige psykoser, er blitt manisk depressiv å jeg har hjerteklaff/hjerteflimmer.. Det er ett sant helvette å leve i, så jeg håper dere andre klarer å gi dere mens "leken er god" å før det eskalerer...

Juuup, life's a bitch and then you die

Kola og amf kan ikke sammenlignes. Det er et helt annen "feelgood følelse" på kola enn på amf. Ellers når det kommer til selve varigheten og rusen, så er den mye lengre på amf.

Om du er glad i kola feeling'en, så kan du prøve å blande god amf med god kola (1/2 & 1/2). Mange opplever da at man på en måte holder kola rusen gående lenger, og at den blir sterkere.

Amfetamin funker heller ikke som rus for meg, når jeg tar det så blir jeg "normal". Klarer ikke å komme meg igjennom dagene uten det, har tatt det så og si daglig i 11 måneder nå.
Er bare 19 år gammel å allerede sliter jeg med sosial angst, er redd for å spise, tør ikke sove, har helt vanvittige psykoser, er blitt manisk depressiv å jeg har hjerteklaff/hjerteflimmer.. Det er ett sant helvette å leve i, så jeg håper dere andre klarer å gi dere mens "leken er god" å før det eskalerer
Juuup, life's a bitch and then you die
Kom over en side her for ett par dager siden, og alle dere som vuderer og eller lurer på noe rundt amfetamin burde virkelig ta dere en tur inn dit alltså...

http://narkis.blogg.no

Han setter ord på mangen ting rundt det og være amfetaminavhengig som bare jeg kunne drømt om og satt ord på når jeg selv dreiv på, har stor respekt for den karen og håper virkelig att han får en såkaldt "happy ending", men ta dere en titt, se hva han sliter med i dagliglivet, og hvordan det takles. Jeg ble sittende der en hel kveld selv, veldig interessangt lesesstoff, særlig for oss som har slitt eller sliter med det samme selv.
Sitat av Chang Vis innlegg
Hvordan kan jeg finne ut om jeg har ADHD.? Kanskje dumt spørsmål? Men kan jo ikke gå inn til legen min og si. "Du jeg har nå prøvet amf. i noen uker nå og ingenting skjer"?
Vis hele sitatet...
Nå håper jeg ikke du psyker på deg tro på at du har ADHD grunnet denne praten. Jeg er utredet for det og har det ikke.
På amf ble jeg helt rolig, satt i sofa og surfa verdensveven for info om shampoo i over to dager. Spør meg alt som shampoo!
Ei jeg kjenner med diagnose ADHD satt og dilla i klærne sine i to uker.

Folk og dop er forskjellige som påpekt av andre.

Mistenker du faktisk ADHD på bakgrunn av livet og hodet ditt utenfor amf tar du det simpelthen opp med fastlege og ber om en nevropsyiatrisk utredning.
Sitat av djchain Vis innlegg
Kom over en side her for ett par dager siden, og alle dere som vuderer og eller lurer på noe rundt amfetamin burde virkelig ta dere en tur inn dit alltså...

http://narkis.blogg.no

Han setter ord på mangen ting rundt det og være amfetaminavhengig som bare jeg kunne drømt om og satt ord på når jeg selv dreiv på, har stor respekt for den karen og håper virkelig att han får en såkaldt "happy ending", men ta dere en titt, se hva han sliter med i dagliglivet, og hvordan det takles. Jeg ble sittende der en hel kveld selv, veldig interessangt lesesstoff, særlig for oss som har slitt eller sliter med det samme selv.
Vis hele sitatet...

Veldig god link dette her. Fikk meg en del god info her mange takk.
tok amf rundt 3 tiden i natt til lørdag . skal på urinprøve på søndag kl 23:30 muligens mandag morgen. sjangs for å bli tatt er? noe jeg kan gjøre?
Sitat av admir23 Vis innlegg
tok amf rundt 3 tiden i natt til lørdag . skal på urinprøve på søndag kl 23:30 muligens mandag morgen. sjangs for å bli tatt er? noe jeg kan gjøre?
Vis hele sitatet...
drikk mye, og når du gir prøve, ikke gi pisseprøve av det første eller siste som kommer, ta midt inni

Utover det , kryss fingrene og håp på det beste

Det første og sistere har ofte høyere verdier enn det midt i, ikke spørr meg hvorfor bare har den erfaringen selv fra tidligere, mulig det bare er flaks, men... værd ett forsøk uansett, for skader aldri og koster ikke ekstra så
Sitat av djchain Vis innlegg
drikk mye, og når du gir prøve, ikke gi pisseprøve av det første eller siste som kommer, ta midt inni

Utover det , kryss fingrene og håp på det beste

Det første og sistere har ofte høyere verdier enn det midt i, ikke spørr meg hvorfor bare har den erfaringen selv fra tidligere, mulig det bare er flaks, men... værd ett forsøk uansett, for skader aldri og koster ikke ekstra så
Vis hele sitatet...
will do, noen som har flere tips? noier som bare F.
Jeg lurer på om det er renere amf. i Ritalin enn det er i vanlig amf.. på gata? Det kan virke som om det gir en bedre kikk en den som er på gata. Betyr vel bare at den som selges er så utblandet i forhold til vanlig Ritalin?
Vil jo nesten bety at man får det beste ut av og kjøpe Ritalin? Bare en tanke håper på en debatt her om akkurat dette spørsmålet?
Sitat av Chang Vis innlegg
Jeg lurer på om det er renere amf. i Ritalin enn det er i vanlig amf.. på gata? Det kan virke som om det gir en bedre kikk en den som er på gata. Betyr vel bare at den som selges er så utblandet i forhold til vanlig Ritalin?
Vil jo nesten bety at man får det beste ut av og kjøpe Ritalin? Bare en tanke håper på en debatt her om akkurat dette spørsmålet?
Vis hele sitatet...
Det er ikke amfetamin i Ritalin, Chang. Virkestoffet i Ritalin er metylfenidat. Men ja, virkestoffet i Ritalin-tablettene (så sant de er lovlig produserte) vil være rent, hvis vi ser bort fra bindemiddelet som er i pillene. Amfetamin du får på gata er som regel alltid utblandet.
Chang's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Det er ikke amfetamin i Ritalin, Chang. Virkestoffet i Ritalin er metylfenidat. Men ja, virkestoffet i Ritalin-tablettene (så sant de er lovlig produserte) vil være rent, hvis vi ser bort fra bindemiddelet som er i pillene. Amfetamin du får på gata er som regel alltid utblandet.
Vis hele sitatet...

Takk for svar. Jeg leste dette selv i felleskatalogen nettopp.
Det kan virke som om det er det riktige stoffet jeg trenger og ikke amf.. som ikke fungerte nesten i det heletatt?

Sitter her og lurer på en annen ting? metylfenidat som er i Ritalin gir bedre energi enn amf...? Eller er det slik akkurat nå på markedet er det alt for dårlig Amf... ?
Nei ritalin gir ikke bedre energi en amfetamin.
Ritalin(metylfenidat) vil ikke gjøre deg ruset på samme måte som Amfetamin. Blir som å sammenligne sukker og koffein når du er 13 år og intolerant.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vanskelig å si hva god amfetamin er. Ofte kjennetegnes den ved blomsterlukt, men ikke alltid. (varierer både i farge og lukt)Tar du litt vann i amfetaminen så skal pepperer løses opp realtivt fort. Smaken på vesken skal være bitter. Til syvende og sist er eneste måten å ta deg en stripe for å finne ut av det.
Sist endret av Zolly; 23. januar 2011 kl. 07:15.
Zolly:..jeg forbinder og god amf med blomsterlukt..Men de beste sakene på markedete er som regel luktfritt,og er som regel meta,altså meth amfetamin.Meth gir mye bedre rus enn vanlig amf synes jeg,og det varer faen meg dobbelt så lenge,minst.