Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1848
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg opplever bivirkninger på seroquel/quetapin som uro i bena, økt angst osv.

Andre som opplever dette? Eller er det jeg opplever noe annet enn bivirkninger?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du leser pakningsvedlegget er det vanlige bivirkninger.

Jeg bruker seroquel hver kveld og hvis jeg ikke legger meg i senga så kan jeg få urolige ben. Det er hvertfall visstnok veldig vanlig!
Usikker på angst, de skal jo i prinsippet virke mot angst, men kanskje noe du genererer selv hvis du stresser over bivirkninger og inntak av (ny?) medisin?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kanskje det er uroen i bena som gjør meg urolig til sinns...
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Samma med atarax... det skal jo hjelpe mot uro, men jeg klarer ikke sitte stille
Jeg fikk seroquel av legen til å sove. Når jeg vokna ville det føles ut som at jeg hadde vært i slagsmål med mike tyson. Du føler deg heilt for jævligt. Etter hvert på dagen fikk jeg kraftig tanke kjør og mye angst. Får nå phenegran til å sove. Det funker veldig bra, men jeg får urolige ben før jeg skal sove. Jeg har prøvd atarax og det var som alle de negative aspektene av phenegran uten døsigheten. Jeg hadde anbefalt å prøve phenegran. Visst ikke det hjelper finnes det diverse anti psykotika som hjelper for å sove som truxal og abilify. Dog langtids virkningen ikke er noe å juble for så kan de brukes i korte faser når du har mye søvnløsthet
Har seroquel på resept,hiver i meg 100mg hver kveld for søvn. En periode var jeg sykt sløv på morran men dette gikk over i løpet av ett par uker, etter det ingen bivirkninger ....
Sist endret av Singhell; 7. desember 2020 kl. 21:26.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje det er uroen i bena som gjør meg urolig til sinns...
Vis hele sitatet...
Det kan hende. Det er utrolig ubehagelig det med beina! Prøv å legg deg innen en halvtime etter du har tatt medisinen.

Sitat av Singhell Vis innlegg
Har seroquel på resept,hiver i meg 100mg hver kveld for søvn. En periode var jeg sykt sløv på morran men dette gikk over i løpet av ett par uker, etter det ingen bivirkninger ....
Vis hele sitatet...
Det er min erfaring også. Skikkelig hangover på morran den første måneden, men ingen bivirkninger nå lenger utenom urolige ben som vrir seg og sparker i lufta om jeg ikke legger meg etter inntak.
Hvorfor er det så mange som dytter i seg piller uten å lese pakningsvedlegget? Det er der av en grunn!
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Hvorfor er det så mange som dytter i seg piller uten å lese pakningsvedlegget? Det er der av en grunn!
Vis hele sitatet...
Pakningsvedlegg er å få angst av i seg selv, også blir man sittende å innbille seg at man merker masse bivirkninger man ikke har.
Jeg leser aldri pakningsvedlegget før jeg eventuelt har gått på medisinen en god stund og vet åssen den påvirker meg uten å ha blitt påvirka av papiret
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får man hangover av phanergan?
Sovnet fort på seroquel i begynnelsen men nå kan det ta over en time, noen ganger over to Ingen uheldige bivirkninger utenom at jeg synes virkningen har sunket..