Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3554
Da var det snart på tide med Aksje-NM igjen. Påmeldingen er åpnet nå og jeg regner med at det er flere freaks som joiner konkuransen eller kanskje allerede er meldt seg på.
Eventuelt til dere som er nysgjerrige på trading og aksjer men aldri har turt eller hatt noe ønske om å leke storkar er jo dette en gyllen mulighet til å teste vannet.

Oppretter tråden for dem som vil gjøre noe mer ut av konkuransen i år enn å nerde på egenhånd. La oss ha litt show med å diskutere picks, bom-bets og wins gjennom disse ukene.

For de som ikke vet hva Aksje-NM er så sakset jeg denne fra e24.no
-Konkurranse som varer fra 1. mars til 23. mars 2018
-I E24s aksjespill får deltagerne 100.000 kroner som kan brukes til å handle aksjer på Oslo Børs. Deltageren som har høyest avkastning ved konkurransens slutt vinner.
-Det kåres ukevinnere og en hovedvinner.
-Aksjekursene vil vises i sanntid på E24s sider.
-Du kan følge utviklingen i konkurransen, få eksperttips og lese intervjuer med deltagere og profiler på Aksje-NMs hjemmeside.
-Aksje-NM kan spilles på E24 gjennom pc, mobil og tablet.
Vis hele sitatet...
Jeg opprettet en egen gruppe for freaks, med det flotte navnet "NFF-1337H4XX0R-SHOWDOWN". Litt usikker på hvordan gruppe-greiene funker, men planen var uansett at vi kunne ha en egen freak-liga og dermed kåre forumets beste, og dårligste, aksjeplukker. Masse street-kredz til vinneren.
Så om du joiner NM i år, bli gjerne med i ligaen også, eller skriv en post i tråden om nick så kan jeg sende invite.

Om noen by some reason er usikre på opplegget så er dette er lav-terskel altså. Det er ingen proffe traders som er med(etter min viten), og jeg personlig har vel tapt mer penger på børsen enn jeg har tjent I tillegg tar registreringen 2minutter.
Håper derfor på masse deltakelse.
Jeg er med! lorentzv er brukeren på e24. Forventningene er lave, da jeg ikke pleier å handle så aktivt som man må for å hevde seg i en slik konkurranse. Kjører en veldig naiv strategi: vedde på kvartalsrapporter
Jeg er definitivt med! Velger derimot å ikke bli med i gruppen ettersom brukernavnet mitt er litt for røpende, men lykke til alle sammen!
Anonym bruker
"Vred Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er med! Men jeg finner ikke ut hvordan jeg blir med i denne gruppen?
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er med! Men jeg finner ikke ut hvordan jeg blir med i denne gruppen?
Vis hele sitatet...
Det vet ikke jeg heller
Men, jeg kan sende en invite om du poster brukernavnet ditt.

Sendte akkurat en invite til deg lor3ntz, sånn mens vi er inne på tema
Svarte, registreringsperioden er over:@
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Svarte, registreringsperioden er over:@
Vis hele sitatet...
Er den vel ikke. Du kan registrere deg helt fram til siste konkuranse-uke.
Påmelding funker ikke for meg, siden bare refresher konstant. Hadde vært gøy å prøve seg.

edit: virker i incognito-vindu av en eller annen grunn.
Sist endret av hippitus; 23. februar 2018 kl. 14:27.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Yeah, det ser ut som det er noe kuk i maskineriet hos e24.
Prøv forskjellige browsere, eventuelt incognito som nevnt.
Noen som vet hvordan man får tak i nettsider/filer med historikk for de ulike aksjene på oslo børs?
Trodde det startet i dag, så blir nødt til å finne meg en annen strategi :P

Historiske kurser finner du på oslobors.no eller http://www.netfonds.no/quotes/market.php
Er det forsent å bli med? Tar gjerne en invitasjon. Brukernavnet mitt på e24 er l33tfss
Hvor finner jeg NFF-1337H4XX0R-SHOWDOWN gruppen?
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av ronny23 Vis innlegg
Er det forsent å bli med? Tar gjerne en invitasjon. Brukernavnet mitt på e24 er l33tfss
Vis hele sitatet...
Det er ikke for sent før konkuransen er over.
Sendte en invite nå.

Sitat av Rosander Vis innlegg
Hvor finner jeg NFF-1337H4XX0R-SHOWDOWN gruppen?
Vis hele sitatet...
Du, det vet jeg ikke.
Men skriv inn brukernavnet ditt her så sender jeg en invite.
Sist endret av moret; 27. februar 2018 kl. 09:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er med, brukernavnet er O-P. 0,89% avkastning for øyeblikket.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Det er cool Sendte invite.
Har gått passe dårlig for min del de siste dagene. Merket at jeg dro på hyttetur et par dager og ikke hadde ork/mulighet til å trade.
Sitter nå på 0.86% og har funnet ut at det er greit at jeg ikke har dette som jobb
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Putt alt i bitcoin </s>