Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1023
Det har seg slik at jeg var i Magaluf fra 16. til 23. august, og nest siste dagen ble det mobilbryting og mobilkasting (fordi den allerede var så treg. Da jeg trykket på startknappen for å få skjermen til å lyse måtte jeg enten slå den svakt med hånden bak, eller legge litt press på baksiden). Ja, uansett ble det litt for mye tequila den kvelden og da ble jeg litt ekstra irritert på det å alltid må presse mobilen for å få lys på skjermen. Så i det jeg skulle presse, så knakk jeg på en måte skjermen. Dog, virket mobilen enda. Så bestemte jeg meg for å kaste den litt rundt. Så etter en stund døde den helt, og mobilen må være på for å få sendt filer via USB til PC. Den lader ikke, og gir ikke noe tegn til at den lever.

Jeg har hørt at det er innebygd sd-kort på HTC One X, og at det ikke er mulig å ta ut. Om dette stemmer, finnes det noen annen måte å gjenopprette filer fra telefonen? Skal kjøpe meg ny mobil uansett, men er en stor del bilder jeg ønsker å beholde. Noen forslag?