Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  100 14001
hehe, dette ser ut som noe folk enten liker eller hater.

Jeg har ikke oppdatert førsteposten enda (er det mulig i det hele tatt?) så jeg får ikke lagt til eller endret ting som jeg ikke skrev helt riktig.
blant annet:
facebook: var bare en måte å organisere de som allerede var medlemmer. secret groups veit døkk har gått bort fra denne modellen nå da.
rule nr 1 +2 : gjelder utenfor organisasjonen. nå bekjente jeg meg til freakforum da, men det har ført til mye refleksjon over hva som må bli bedre - dette var konge folkens!

Når det gjelder alvorlige skader så kan vi førstehjelp, og sykehuset ligger ikke langt unna heller. Nok en gang: vi har ikke med bråkmakere. Bolere og martial artists er ikke foretrukket.
Sitat av 50dinarer Vis innlegg
hehe, dette ser ut som noe folk enten liker eller hater.

Jeg har ikke oppdatert førsteposten enda (er det mulig i det hele tatt?) så jeg får ikke lagt til eller endret ting som jeg ikke skrev helt riktig.
blant annet:
facebook: var bare en måte å organisere de som allerede var medlemmer. secret groups veit døkk har gått bort fra denne modellen nå da.
rule nr 1 +2 : gjelder utenfor organisasjonen. nå bekjente jeg meg til freakforum da, men det har ført til mye refleksjon over hva som må bli bedre - dette var konge folkens!

Når det gjelder alvorlige skader så kan vi førstehjelp, og sykehuset ligger ikke langt unna heller. Nok en gang: vi har ikke med bråkmakere. Bolere og martial artists er ikke foretrukket.
Vis hele sitatet...
Lykke til med førstehjelp mot en hjerneskade eller liknende! Stopp dette mens leken er god sier nå jeg. Ihvertfall skaff noe mykt dere kan slåss på, og ha verneutstyr. Må også opplyse deg om en ting til. Du vet forresten han kompisen du starta denne fight cluben med? Han finnes ikke, han er bare inni hodet ditt
Du må slå med veldig mye kraft for å tvinge inn en så hard hjernerystelse at man får personlighetsforandring - veit ikke om det er mulig en gang. proffe boksere slår mye hardere enn vi gjør, selv med de store hanskene sine. Ellers vil man få hjerneskade etter ca 11 minutter uten oksygen. Jeg har lest om flere fotballspillere som har dødd av hjertestans enn mma/tma, uten at dette på noen som helst måte gir et pekepinn. Menneskekroppen er skapt for å tåle mye.

haha, jeg sa det akkurat til kompisen min og han lo av deg (HØYT) mens han puler ei billig ei jeg møtte på terapi :S
Vel, det handler ikke nødvendigvis om å slå så hardt før man påfører noen en solid skade.
Er man uheldig og treffer på feil sted er det ikke så fryktelig mye som skal til.
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Sitat av 50dinarer Vis innlegg
Du må slå med veldig mye kraft for å tvinge inn en så hard hjernerystelse at man får personlighetsforandring - veit ikke om det er mulig en gang. proffe boksere slår mye hardere enn vi gjør, selv med de store hanskene sine. Ellers vil man få hjerneskade etter ca 11 minutter uten oksygen. Jeg har lest om flere fotballspillere som har dødd av hjertestans enn mma/tma, uten at dette på noen som helst måte gir et pekepinn. Menneskekroppen er skapt for å tåle mye.

haha, jeg sa det akkurat til kompisen min og han lo av deg (HØYT) mens han puler ei billig ei jeg møtte på terapi :S
Vis hele sitatet...
Det her er det latterligste jeg har hørt.

Såklart man kan få hjerneskade av et slag uten skikkelig beskyttelse. Et riktig slag mot tinningen kan ødlegge de fleste. Du kan ikke putte proffe boksere i kontekst mot en gjeng fjortisser som dæljer løs på hverandre uten skikkelig utstyr, for å ikke snakke om at hvis du går rett i gulvet etter et slag, og lander galt, så kan også det ødlegge rimelig mye.

Her snakker vi ikke mongis etter det første slaget, men et par slag her og da over en periode kan nedsette våkenhet og alt mulig rart. har også lest tidligere om folk som har blitt blinde av et feil slag mot hodet for å ikke snakke om folk som har blitt drept i knyttneve mot knyttneve kamper.

Du burde prøve deg på en kampsport over lengre tid og lære noe derifra, istedet for å ta all lærdommen din fra FIKSJONELLE FILMER.
Et slag med bare never vil overføre mesteparten av energien via to til fire centimeterbrede punkter (knokene). Det er en langt påkjenning for sårbare organer enn et boksehanskeslag som har langt større slagflate, noe som igjen betyr at energien fordeles jevnere over et større område. Dessuten er hanskene fylt med skum lagd for å absorbere mye av den kinetiske energien.

Trådstarter er kun et par googlesøk unna mange hundre dødsfall som følge av gateslagsmål, ofte kun voldet av ett slag.
Spørsmål:
Hvorfor melder dere dere ikke bare inn i en bokseklubb?

Da lærer dere å slåss på en ansvarlig måte, og hvor ting ikke er så forbannet GAY som det gis uttrykk for i den første posten. "Regel 1: Ingen snakker om Fight Club - men det er helt ok å sende Facebook-invites??" WTF?

På boksing kan dere slå i trynet også. Og dere utvikler garantert mer muskler enn noen korte sekunder med slag mot kroppen en gang i uka.
Dette er samme gutta som skulle bli hackere når matrix kom ut, og lage stuntfilm når jackass kom ut. Håper noen lager en film som glorfiserer selvmord snart...
http://pub.tv2.no/nettavisen/ioslo/article856521.ece
Den tiltalte går til angrep på Kristian, og slo han kraftig med knyttet neve i ansiktet. Kristian faller bakover og slår hodet mot sidevinduet på en parkert bil. Han blir liggende livløs på bakken. Etter kort tid blir han fraktet til sykehuset. Noen dager senere er det klart at livet hans ikke står til å redde.
Vis hele sitatet...
Slike ting skjer. Hva er da grunnen til å skulle sloss? Helt seriøst. Jeg ser INGEN positive ting komme fra å sloss. Hva? Øve på det tilfelle noen skal ta deg? Hva med å bare oppføre seg slik at ingen skal ta deg?

Hvis man absolutt er veldig opptatt av å være i stand til å beskytte seg mot blind vold, begynn med en kampsport. Å faktisk sette i gang å denge uhemmet på hverandre er bare å skape farlige situasjoner.
Ikke nødvendigvis slaget eller sparket som kan invalidisere, men det faktum at en person som er knocket ut kan risikere å knuse hodet i møtet med bakken/veggen/objekter i nærheten.

Dette er risikosport.

Om noen hadde fått tilsvarende bank som i filmen Fight Club, hadde de i bestefall sittet i rullestol og siklet i dag.

Meld dere inn i organisert kampsport istedenfor, lærer mer, kommer i bedre form og dere er garantert i en trygg setting.
(og selv der har man skader).


Z
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Når jeg så James Bond for førstegang så fikk jeg også et kall, jeg ville bli Mi6 spion. For det så kult ut.
Så jeg lagte opplegget slik.

Regler

1. Alle må gå i dress.
2. Alle må bestille Martini når de er ved baren.
3. Alle må kjøre Aston Martin, Lotus eller BMW
4. Alle må ha en egen Q som lager gadgets.
5. Sist men ikke minst ha en liten kul pistol.

Teit?

Ja..
Vis hele sitatet...

Syntes det egentlig hørtes jævlig morro ut jeg ..
Ja, jeg er barnslig

Hadde dog lagt på en regel nummer 6: Alle må snakke med en bred engelsk dialekt. Do you want a cup of teee?
Sist endret av Bombasa; 16. desember 2009 kl. 13:53.
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
http://pub.tv2.no/nettavisen/ioslo/article856521.ece
Slike ting skjer. Hva er da grunnen til å skulle sloss? Helt seriøst. Jeg ser INGEN positive ting komme fra å sloss. Hva? Øve på det tilfelle noen skal ta deg? Hva med å bare oppføre seg slik at ingen skal ta deg?

Hvis man absolutt er veldig opptatt av å være i stand til å beskytte seg mot blind vold, begynn med en kampsport. Å faktisk sette i gang å denge uhemmet på hverandre er bare å skape farlige situasjoner.
Vis hele sitatet...
Er til en viss grad enig med deg, men samtidig blir det feil å si at det ikke kommer noe godt ut av å sloss.. Om du er glad i å sloss får du glede og spenning ut av det. Du føler deg "fri". Derfor ser jeg ingenting galt med at to voksne mennesker skal få lov å sloss uhemmet med hverandre om de ønsker det.

Merk voksne! Dette her er en gjeng kvisete fjortisser som har sett fightclub og vil være kule.. At de har brukt de idiotiske reglene, og i samme setning brutt de selv, bare underbygger påstanden min.

Om de skulle klare å skade seg eller omkomme ser jeg på det som evolusjon...
"Om de skulle klare å skade seg eller omkomme ser jeg på det som evolusjon..." -fetter

Og jævlig dyrt for oss andre som betaler skatt, som om vi ikke har nok å bruke pengene på, enn å betale for en invalid fight club utøver er i mine øyne latterlig!

Blir som å si det er greit å kjøre i 120 så lenge man er alene på veien, reglene er like mye til for å beskytte oss selv mot farer som å beskytte andre for farer, da de fleste i norge ikke er veldig gira på å betale for dumdristighetene til andre "voksene" folk resten av livet. Noe jeg heller IKKe er.

Ellers helt enig, det er et tåpelig opplegg osv.
Sitat av seven_up Vis innlegg
"Om de skulle klare å skade seg eller omkomme ser jeg på det som evolusjon..." -fetter

Og jævlig dyrt for oss andre som betaler skatt, som om vi ikke har nok å bruke pengene på, enn å betale for en invalid fight club utøver er i mine øyne latterlig!

Blir som å si det er greit å kjøre i 120 så lenge man er alene på veien, reglene er like mye til for å beskytte oss selv mot farer som å beskytte andre for farer, da de fleste i norge ikke er veldig gira på å betale for dumdristighetene til andre "voksene" folk resten av livet. Noe jeg heller IKKe er.

Ellers helt enig, det er et tåpelig opplegg osv.
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener, men det funker ikke i praksis å setter lover imot å gjøre ting som i utgangspunktet bare skader deg selv. Hvor skal vi sette grensa? Det er ekstremt mye som er farlig der ute, og like mange meninger om hva som er dumt å utsette seg for og ikke. Noen vil f.eks si at å kjøre motorsykkel er galskap, og at det er feil at skattepenger går til å helbrede folk som har vært i ulykker, mens andre ser på det som en selvfølge at de skal få hjelp.

Vi må til en viss grad stole på menneskets sunn fornuft når det gjelder såkkalte "victimless crimes" (fant ingen gode norske ord for det i farta)..
fetter: tror vi er ganske enige, men som med vold mot andre mennesker så har vi også regler for motorsykler som er nedfelt i norges lover, jeg personlig ser ingen problemer med å hjelpe disse så lenge de følger norges lover på veiene osv. De skal selvsagt få hjelp om de kjører i 200 å blir invalid også, men i mine øyne har man krav på det samme som man gir. Om man følger norges lover og regler, da skal selvsagt disse reglene hjelpe deg når man har vært utsatt for uhell osv, siden dette garantert kommer til å forekomme i alle yrker og hobbyer osv.
Sitat av seven_up Vis innlegg
fetter: tror vi er ganske enige, men som med vold mot andre mennesker så har vi også regler for motorsykler som er nedfelt i norges lover, jeg personlig ser ingen problemer med å hjelpe disse så lenge de følger norges lover på veiene osv. De skal selvsagt få hjelp om de kjører i 200 å blir invalid også, men i mine øyne har man krav på det samme som man gir. Om man følger norges lover og regler, da skal selvsagt disse reglene hjelpe deg når man har vært utsatt for uhell osv, siden dette garantert kommer til å forekomme i alle yrker og hobbyer osv.
Vis hele sitatet...
Du sa det jo selv: Vi kan bare ikke snu ryggen til de som velger å bryte loven. Uavhengig av hvor idiotisk handlingen var.. Derfor mener jeg det blir feil å straffeforfølge frivillige slosskamper. Sykehusoppholdet får være straff nok i seg selv..
Dette er hva som skjer når mennesker tar filmer alt for serriøst.
Begynn på en kampsport.
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
I street fight er det ingen ting som er ulovelig og ingen dårlige triks alt er lov.

Så du sier at en random uansett størrelse og erfaring uten for ringen ikke hadde hat en sjangse mot f eks en mma utøver?

Jeg sugde å sloss før helt til jeg begynnte å sloss ute og jeg fikk juling mange ganger men etterhvert lærte jo jeg automatisk hvor jeg skulle slå de og blokke slagene og man blir temmelig svid etterhvert når man sloss en god del uten utstyr.
Vis hele sitatet...
migot..

"Så du sier at en random uansett størrelse og erfaring uten for ringen ikke hadde hat en sjangse mot f eks en mma utøver?"

Ja helt rikitg hvis en random skal gå i kamp mot en mma fighter så bli han mest sansynelig eid(med mindre randomen er et monster som brock lesnar)

"Jeg sugde å sloss før helt til jeg begynnte å sloss ute og jeg fikk juling mange ganger men etterhvert lærte jo jeg automatisk hvor jeg skulle slå de og blokke slagene og man blir temmelig svid etterhvert når man sloss en god del uten utstyr."

haha lol da har du aldri har sloss mot en som kan mma eller annen kampsport.
Sitat av 50dinarer Vis innlegg
det stemmer det at det har dukket opp spørsmål rundt noen synlige skader, der det verste var en hoven leppe
jeg trodde folk skulle klare å prate bort det lille, men det har heller vist seg at de nesten shower off. kanskje vi krever for mye av dem ? :S grunnen til at det ikke skal prates om det er at vi ikke skal få noe FC-stempel på oss eller bli sett på som slagsmålsidioter.

ang skadeforsikring så har vi tannbeskyttere, men ut ifra det jeg har sett kommer det ikke til å bli store skadene (tamme kamper!). litt av poenget er at dette er løst organisert uorganisert slossing, der man bare stiller opp med det man har

ja, noe jeg glemte å si:
-Vi er veldig nøye på å ikke ha med bråkmakere eller andre idioter, og selv slåss jeg aldri på byen. Hver person som vurderes til rekruttering må godkjennes av alle 4 grunnleggerne først.
-rekruttering: foregår ved "hinting" til en som man tror kunne tenkt seg å væra med, der hintingen konkretiseres mer helt til man tar siste steget og spør rett ut (sikker på at han vil være med). da får han en tannbeskytter, og er innlemmet i klubben
-facebook var bare et tiltak for å organisere medlemmer som allerede er med
Vis hele sitatet...
Her ligger problemet.

80% av de som ville stilt opp på noe slikt elsker å sloss og lage bråk.

Det mest geniale er jo å invitere folk å se på (samtlige betaler 100 spenn) og ha prize fights, 1000-lapp til vinneren f.eks. Veddemål osv.

Les litt på/om felonyfights, der kan du nok hente noen ideer.

Har ikke lest igjennom tråden så sorry hvis alt dette er nevnt.
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Her ligger problemet.

80% av de som ville stilt opp på noe slikt elsker å sloss og lage bråk.

Det mest geniale er jo å invitere folk å se på (samtlige betaler 100 spenn) og ha prize fights, 1000-lapp til vinneren f.eks. Veddemål osv.

Les litt på/om felonyfights, der kan du nok hente noen ideer.

Har ikke lest igjennom tråden så sorry hvis alt dette er nevnt.
Vis hele sitatet...
Dette skjer det i alle høyeste grad igjennom hele hovedstaden... En polakk jeg kjenner kom smilende og hadde vunnet 5000 en helg, etter å ha sloss om penger.. To tenner hadde'n mista og...
Sitat av fetter Vis innlegg
Dette skjer det i alle høyeste grad igjennom hele hovedstaden... En polakk jeg kjenner kom smilende og hadde vunnet 5000 en helg, etter å ha sloss om penger.. To tenner hadde'n mista og...
Vis hele sitatet...
Koster da godt over 5 tusen og erstatte to tenner da? og en helvetes smertetur til tannlegen..
Det er ekstra søtt at folk starter Fight Clubs fordi de ikke forsto at filmen er en parodi nettopp på testosteronforgiftede idioter som starter Fight Clubs. Chuck Palahniuk ville ledd rått av dere.
Sist endret av DonTomaso; 19. desember 2009 kl. 13:35.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Koster da godt over 5 tusen og erstatte to tenner da? og en helvetes smertetur til tannlegen..
Vis hele sitatet...
Ikke i polen.
Sitat av noobpower Vis innlegg
Ikke i polen.
Vis hele sitatet...
Godt poeng. Det virka uansett ikke som de manglende tennene brydde han noe særlig.. 5000 der og da hjalp nok situasjonen hans betraktlig. Han bodde i 30-40 kvadrats leilighet med fire andre polakker...
Hva er ulovlig her? Krever lovtekst, siden jeg ikke ser noe straffbart forhold.
Sitat av Bluebird Vis innlegg
Hva er ulovlig her? Krever lovtekst, siden jeg ikke ser noe straffbart forhold.
Vis hele sitatet...


Kanskje du ser det straffbare dersom jeg setter det i perspektiv for deg:

To fyrer sloss vilt rett ved den lokale kebabselgeren etter en fuktig tur på byen.
Den ene begynte det hele med å snike i køen slik at den andre parten ble provosert.
Etter en del kjefting og smelling ender dette opp i slosskamp som begge to er med på ettersom ingen skygget unna den kommende situasjonen.

Dette blir som regel anmeldt på grunnlag av allmennprevantive hensikter av politiet.
Dersom noen starter en slossklubb uten nødvendig verneutstyr, forsikringer, instruktører og denslags så blir dette i praksis ikke noe bedre enn å sloss ukontrollert midt på torget.

Det er to paraleller som kan trekkes:

- Som man kan se på denne tråden virker det nesten innbydende fra trådstarterens side og derfor er også dette skadelig for allmuen.

- Det er totalt ukontrollert, slik som i en alminnelig slosskamp på byen.
Sitat av fetter Vis innlegg
Dette skjer det i alle høyeste grad igjennom hele hovedstaden... En polakk jeg kjenner kom smilende og hadde vunnet 5000 en helg, etter å ha sloss om penger.. To tenner hadde'n mista og...
Vis hele sitatet...
Hvor? Jeg ønsker meg tips til jul.
Jeg lar meg ikke rive med, jeg benytter sjansen til å få med meg noe vold. Det er en publikumssport.

Kunne nok vært morro å være med også, men jeg er selv 24, og har inntrykk av at disse fight club guttene er under 20 alle sammen, så jeg finner meg heller en gateslåsskamp om jeg har noe frustrasjon jeg trenger å få utløp for.
Sitat av cas Vis innlegg
Jeg lar meg ikke rive med, jeg benytter sjansen til å få med meg noe vold. Det er en publikumssport.

Kunne nok vært morro å være med også, men jeg er selv 24, og har inntrykk av at disse fight club guttene er under 20 alle sammen, så jeg finner meg heller en gateslåsskamp om jeg har noe frustrasjon jeg trenger å få utløp for.
Vis hele sitatet...
Herregud !,så det er slike som deg som banker randoms på byen bare for å få ut litt agrresjon?

1. få deg et liv^^ og bli kvitt dine teite holdninger.
2. start på kampsport kickboxing eller mma og få ut agrresjonen din
Nå har innlegget ovenfor meg blitt slettet grunnet god moderering ser det ut til.

At du tolker innlegget mitt på måten du gjør sier mer om hvilket liv du har fremfor det jeg har.

Tolker du det som at jeg er ei tikkende bombe, og konstant full av aggresjon?
Slo foreldrene dine deg når du var liten?
Er du fortsatt liten?

Poenget i tråden min er at jeg heller foretrekker en gateslåsskamp enn å oppsøke kids for å slåss med regler.
Tenkt på dette selv, og ja jeg er vel en av de "fjortisene" som kjeder seg for mye. Har aldri tatt tanken ut i livet, men hvis jeg skulle arrangert en slik Fight Club ville jeg ikke hatt med beskyttelse og lignende, hvis man er redd for å bli skikkelig skadet burde man ikke bli med. Har hatt en bitteliten mini fight club med en kamerat hvor vi dro litt til hverandre, men ikke noe værre en det
Hva håper dere på å få ut av det? foruten hjernerystelser.

Sitat av cas Vis innlegg
Nå har innlegget ovenfor meg blitt slettet grunnet god moderering ser det ut til.

At du tolker innlegget mitt på måten du gjør sier mer om hvilket liv du har fremfor det jeg har.

Tolker du det som at jeg er ei tikkende bombe, og konstant full av aggresjon?
Slo foreldrene dine deg når du var liten?
Er du fortsatt liten?

Poenget i tråden min er at jeg heller foretrekker en gateslåsskamp enn å oppsøke kids for å slåss med regler.
Vis hele sitatet...
Slo foreldrene dine deg? siden du er såpass borte att du faktisk heller vil slåss uten regler framfor å slåss med regler?
Sitat av StaiN Vis innlegg
Slo foreldrene dine deg? siden du er såpass borte att du faktisk heller vil slåss uten regler framfor å slåss med regler?
Vis hele sitatet...
Når jeg gjør noe, så gjør jeg det ikke halvveis, enkelt og greit.
En slåsskamp med regler kan ikke kalles en slåsskamp.

Iblant slo de meg.
Tenkt på psykolog/psykiater? med tanke på att du ikke bryr deg om å skade deg selv eller noen andre.Du vet visst ikke hvor farlig det kan være å slåss på gata.Halveis? hva får du ut av å slåsse på gata uten regler? iforhold til å slåsse der det blir regulert og har folk som følger med ingen blir skadet.Anyways så høres det ut som du bare skal tøffe deg og tviler på du slåss iheletatt.
Hvis du "foretrekker" å bli slått uten hansker av noe slag så har du ganske enkelt ikke opplevd begge deler og/eller er klar over hvilket skadeomfang et bare knucke-slag kan ha. Så det så.
Tja, hansker i boksing og MMA er der for å beskytte hendene først og fremst. Ja, de beskytter til en viss grad mot kutt i ansiktet også, men jeg kan love deg at henda dine blir "ødelagt" før skallen din i en bare knuckle-fight.
ble også en smule inspirert av fight club jeg og en kompis når vi var et par år yngre enn det vi er nå. endte opp med at vi dro til en gammel barnehage på natta for å sloss. vi ga oss etterhvert som det ble mer og mer blåmerker på kroppen og blodflekker på klærne. allikevel, den følelsen sitter igjen med etterpå når man sitter med sin motstander og titter ned i asfalten mens man deler en sigg i stillhet er noe helt spesielt. fight club cliche max, men det er faen meg tøft.
Sitat av StaiN Vis innlegg
Tenkt på psykolog/psykiater? med tanke på att du ikke bryr deg om å skade deg selv eller noen andre.Du vet visst ikke hvor farlig det kan være å slåss på gata.Halveis? hva får du ut av å slåsse på gata uten regler? iforhold til å slåsse der det blir regulert og har folk som følger med ingen blir skadet.Anyways så høres det ut som du bare skal tøffe deg og tviler på du slåss iheletatt.
Vis hele sitatet...
Jeg kan skrive under på at "cas" kan sloss og faktisk har sloss i situasjoner der han har blitt nødt til dette.

Det er ikke noe mer å diskutere.
Å sitte her og være hypemen for hverandres slåsseferdigheter er vel om mulig mer patetisk og pubertalt enn det trådstarter holder på med.
Sitat av Franklin Vis innlegg
Å sitte her og være hypemen for hverandres slåsseferdigheter er vel om mulig mer patetisk og pubertalt enn det trådstarter holder på med.
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde å sette en stopper for flamingen av cas' poster, men dette skjønte tydeligvis ikke du.

God jul for fanden!
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Tja, hansker i boksing og MMA er der for å beskytte hendene først og fremst. Ja, de beskytter til en viss grad mot kutt i ansiktet også, men jeg kan love deg at henda dine blir "ødelagt" før skallen din i en bare knuckle-fight.
Vis hele sitatet...
Værre å falle rett i asfalten med hodet pga en kar som ble slådd pga han ville streetfighte.

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg prøvde å sette en stopper for flamingen av cas' poster, men dette skjønte tydeligvis ikke du.

God jul for fanden!
Vis hele sitatet...
Uansett så dekker det jo ikke over att han slåss på gata.That's fucking low.....alle har feil menne hvorfor ikke tenke litt på de andre hvor farlig det faktisk er.Og ja slåssing ute på byen er fjortiss som faen.

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg prøvde å sette en stopper for flamingen av cas' poster, men dette skjønte tydeligvis ikke du.

God jul for fanden!
Vis hele sitatet...
btw hvorfor må du hype han? han kan vel snakke for seg selv...?
Sitat av StaiN Vis innlegg
Værre å falle rett i asfalten med hodet pga en kar som ble slådd pga han ville streetfighte.



Uansett så dekker det jo ikke over att han slåss på gata.That's fucking low.....alle har feil menne hvorfor ikke tenke litt på de andre hvor farlig det faktisk er.Og ja slåssing ute på byen er fjortiss som faen.



btw hvorfor må du hype han? han kan vel snakke for seg selv...?
Vis hele sitatet...
Sant nok.
Ble vel kanskje bare revet litt med på selveste julaften etter at jeg hadde oversteget et helt års konsum av livsfarlig mettet fett.
Til alle som synes det er kult å slåss uten hansker og/eller regler - du har kanskje slått deg til ro med konsekvensene det kan får for deg selv, fysisk og legalt sett, men har du tenkt over hvordan det må være og gå rundt og vite at en random fra byen eller en kompis for den slags skyld feks har blitt grønnsak pga slagene du planta til hodet hans?
Regel 2, så Freakforum?? Lol
Haha, vedder på at alle er under 16 år som vil starte en sånn klubb.. slike ting fungerer bare på film.
Dog Brothers har et konsept ganske likt Fight Club hvor de slåss med køller (vel, pinner). Ingen konkurranse, kun slåssing for slåssingens skyld, fighterne velger hverandre, og første gangen må du slåss. Deltagerne er fra alle samfunnslag, og virker som en bra gjeng. Det finnes en dokumentar der ute kalt "Real Fight Club - Dog Brothers".
Sist endret av xtapolapocetl; 25. desember 2009 kl. 22:02.
Har ikke sagt noenting om å putte andre i rullestol, det er noe som har blusset opp i det forvirrede lille sinnet ditt..

Jeg sier at skal jeg slåss, så gjør jeg det heller uten regler enn i en liten kjeller hvor man skal avtale at det ikke er lov å slå med knyttede never og slik.

Desverre tok denne gode modereringen knekken på diskusjonslysten min videre, så jeg får nok bare fortsette.

StaiN: jeg havnet i klammeri en av juledagene. Det var en som prøvde å snike gjentatte ganger foran meg i matkøa.
Vet du hva jeg gjorde? Jeg dyttet han bort en gang, hev han i bakken en gang uten at han skjerpet seg.
Da ble jeg plent nødt til å hive han i bakken enda en gang, og lesse masse snø i sniketrynet hans.
Han sitter ikke i rullestol den dag i dag.

oida.. enda et glitrende eksempel på hvor bra denne modereringen er?
Sitat av cas Vis innlegg
StaiN: jeg havnet i klammeri en av juledagene. Det var en som prøvde å snike gjentatte ganger foran meg i matkøa.
Vet du hva jeg gjorde? Jeg dyttet han bort en gang, hev han i bakken en gang uten at han skjerpet seg.
Da ble jeg plent nødt til å hive han i bakken enda en gang, og lesse masse snø i sniketrynet hans.
Han sitter ikke i rullestol den dag i dag.

oida.. enda et glitrende eksempel på hvor bra denne modereringen er?
Vis hele sitatet...
Du er 29 år ifølge profilen din, og oppfører deg så barnslig/fjortis?
Virkelig ikke noe å være stolt av.
Jeg er 2.11 m, jeg har lyst å bli med på dette. Jeg liker veldig god å ta tak i håret til folk og å denge kneet mitt inni ansiktet dems, slik at de ikke kan anmelde meg...