Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 805
http://www.gamer.no/artikler/150506/...-spill-pa-vei/

Hva mener folk om dette? Personlig så mener jeg dette kan bli veldig bra ettersom jeg syntes Bully bød på mye moro. Rocktar kan jo sakene sine så hvis det blir i samme stil som Bully så er jeg kun positiv og kommer til å forhåndsbestille dette hvis det blir mulighet
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Åhh, kommer så mange minner når jeg tenker tilbake på alle de timene jeg har brukt på det spillet

Jeg er helt enig med deg, rockstar fikk til eneren utrolig bra, og med muligheter for å kunne bevege deg rundt på skolen og i byen i nærheten minnet spillet på en måte litt om et barnevennlig GTA med leggetider

Kommer også til å forhåndsbestille dette om det kommer, gleder meg til å banke opp skoleinspektører igjen
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
så lenge det ikke går utover GTA V
Sitat av lurvelen Vis innlegg
så lenge det ikke går utover GTA V
Vis hele sitatet...
Det er vel et annet studio som jobber med det så det blir nok ikke noe problem. Jeg skulle ønske rockstar ville lage et nytt spill ala the warriors eller et nytt red dead.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Kjøpte nylig Bully til Xbox Live Arcade, og har det megagøy med det. Håper virkelig på at de får dette til, og at det blir like bra eller bedre enn originalen.