Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 641
Hei kjære freaks. Jeg har en hp paelion dv6 med cpu i7 og (tror jeg) orginalt 8gb ram. jeg har win7 32 bit. står desværre ingen nærmere type betegnelse på noe klistremerke under. lurte på om en av dere kunne vært så elskverdig å sende meg en direktelink til driveren som trengs til wan

kommer på nett trådløst, men med kabel så skjer ingenting, har trykka å lett meg grønn å blå snart så hadde blitt veldig glad hvis noen av dere som har peil hadde giddi å hjelpe

Mvh skukketrure
Sist endret av skukketrure; 23. juli 2013 kl. 15:25.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Last ned HP SoftPaq, så finner den alle drivere du trenger
En annen ting.. Du vet at du bare bruker 4 GB med ram så lenge du kjører 32 bits Windows? Du må ha 64 bits for å kunne bruke 8 GB.
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Du har aktivert nettverkskortet?

Irritert meg grønn over at det ikke fungerer flere ganger før, men det har bare vært deaktivert....
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Last ned HP SoftPaq, så finner den alle drivere du trenger
Vis hele sitatet...
Takk, håper du har rett, driver å laster den ned nå (tregt nett) så får vi se

Mr fuzzy: ja, er klar over det. av en eller annen merkelig grunn så etter jeg formaterte den (bukta win7 cd) med alle utgavene av win7 32 og 64 bit på så har det hele tiden blitt 32bit. formaterte den 3 ganger får å få 64bit. men det ble 32 vær bidige gang, så da gadd jeg ikke mer. Brukte samme cd på den stasjonære å der ble det 64 bit.

for det er vel den det står x86 bak som er 64 bit ?. får den heller ikke til å bli genuin med win loader, brukte den samme loaderen på den stasjonære å der funket den fint. Så hvorfor det blir forskjellig resultat med samme cd og loader på 2 forskjellige pc er ganske gresk for meg. hadde begge offline til jeg kjørte loaderen, men på hp dv6 gikk det ikke an å instalere den,

Mye spm dette her , men har du svar på noe av de så ikke spar på kruttet

Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Last ned HP SoftPaq, så finner den alle drivere du trenger
Vis hele sitatet...
innstalerte den nå, men skjer ikke et skvidder av den grunn ;(
Det er nok x64 som er 64-bit.

http://h20614.www2.hp.com/ediags/gmd...px?lc=en&cc=uk

denne linken skal hjelpe deg å finne drivere til din modell.
x86 er 32 bits. Så det er nok der du har bommet.

Har ikke laptop her for øyeblikket. Men tror du skal kunne finne ut hvilken HP modell du har med programmet SIW, som du kan laste ned herfra. Verdt et forsøk.

Når du har lastet den ned og åpnet den, så har du en liste på venstre side. Velg system summary under kategorien Hardware.
Sist endret av Fuzzybossen; 23. juli 2013 kl. 16:45.
fikk endelig orden på det med en stor "driverpakke" jeg hadde liggende på en hardisk takk for all hjelp folkens