Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 750
Anonym bruker
"Orange Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Lurer på om det finnes en seriøs norsk nettbutikk som selger e-juice til vape med nikotin i. Anbefalinger?
Tror du må kjøpe nikotinnfra utlandet og så blande.

Evt gå til nærmeste vapeshappe. De blander for deg der (ihvertfall nosmoke der jeg bor)
Send pm, gidder ikke skape trøbbel for butikken ved å legge det ut offentlig
Sist endret av NoNameNo; 6. juli 2020 kl. 21:47. Grunn: Skrivefeil
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet at enkelte vape butikker blander ut til deg etter du har kjøpt juicen. Om du har en fysisk butikk i nærheten kan du dra innom og høre med dem.
Vaiper selv. Bestiller nicotin fra Ismokeking.se og kjøper juicen hos Ismokeking i Norge alt på Svinesund. Fått god hjelp i butikken i forhodl til blandingsforhold for å få riktig nocotinmengde. Enkelt å blande nic og juice selv, og lar dette bare stå mørkt til det skal brukes. Sikkert andre forhandlere som gjør det samme. Har også sett at noen kjøper nic selv og setter igjen i butikken. Da hjelper butikken med å blande opp så du får riktig forhold. Tidligere kunne en få kjøpt nic i butikker, men dette er blitt mye strengere, så for min del ble det enkelt å bestille nic selv.
Kan legge til at ismokeking.se nå er registrert i VOEC registeret, så nå skal du ikke få momskrav på pakker fra de. Men - nikotin er næringsmiddel, så det kan fortsatt komme gebyr om tollerne er ivrige.

Jeg har bestilt flere ganger uten at pakken har blitt stoppet.