Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 3881
Har skreve ein politisk resolusjon eg har tenkt å fremja.

Eg lurte på om nokon her kunne gi meg noko sakleg kritikk på stoffet, ev. kva er burde omskrive, utdjupa, dårleg syntaks eller tillegga.

Eg er då altså ingen journalist, og eg er dårleg i Norsk

her er teksten:

Total avkriminalisering og Gjenlegalisering av hamp, cannabis og hasj.


Dagens politikk angåande hamp-planten er utdatert og bør revurderast i Noreg. Denne planta har vore ulovleg i Noreg i fleire tiår, men har vore lovleg tidligare. Grunna utbreia bruk har den vorten stigmatisert som eit narkotikum på lik linje med andre hardare substanser, som heroin og metamfetamin. Men til motsetting frå desse stoffa er ikkje Cannabis.

Hamp (Cannabis sativa) er ei plante i hampfamilien, og den har lange kulturelle røtter i europeisk historie. Den har i mange århundrer vorten brukt til alt frå papirproduksjon, dyrefor, til smertestillande og rekreasjonelt russtoff.

Ein avkriminalisering av Hamp planta, (Cannabis, industri-hamp osv) vil vera eit positivt bidrag til det norske samfunn. I Noreg er bruken av cannabis som russtoff utbredd, samt at potensialet for industriell foredling stort, cannabis har også vist seg å vera eit veldig potent naturleg legemiddel.

Ein avkriminalisering og full legalisering av cannabis har mange positive sider:

I kampen mot organisert kriminalitet bidrar det ulovlege salet av cannabis og hasj til store inntekter for bandar, desse pengane går vidare til terroristar, mafia osv. Kampen mot import av russtoffet kan ein ’aldri’ vinna, og det vil på både kort og lang sikt vera mykje betre å fjerne denne inntektskilda. Politiet vil også slutte å arrestere og bruke ressursar på cannabishandel heller. Salet av russtoffer skal underleggast helsedirektoratets reglemang, ikkje vera tilgjengeleg for folk under ein bestemt alder, samt vera sterkt regulert og beskatta, mogleg å selje på t.d. vinmonopolet.
Ein legalisering vil også potensielt føre til færre brukarar, slik tendensen er i andre land med liberal ruspolitikk (les: nederland). Privatisert foredling og sal av produktene vil også føre til at det vert tryggare og betre produkt for brukarane, ein har ikkje i dag noko kontroll over kva langarar blandar inn i sine stoff.
Ved at rekreasjonelle brukarar ikkje er i kontakt med det kriminelle miljøet vil også rekrutteringa vidare vera vanskeleg, ein får inga ”gratis fyrste gongen” på polet.
Det skal sjølvsagt vera strengt forbudt for mindreårige, på lik linje med brennevin og tobakksal.
Reglar for rus skal sjølvsagt også gjelde for cannabis. Du har skulda for rusen (slik som ved alkohol), og du er sjølvsagt tilregneleg for at du gjer under denne rusen.


Cannabisplanta skal kunna brukast av norsk landbruk og industri til foredling. Planta har eit stort potensial som kosttilskot(unike aminosyrer), dyrefor, papir, isolasjon, BIOdiesel osv. Planta veks svært raskt, gir stor avkasting, og har stor nyvinningspotensial for landbruket. Dette er ein gavepakke til landbruket som igjen får moglegheita til å ta i bruk ei av dei mest verdifulle og allsidige plantene ein har.


Innan medisin har også cannabisplanta fleire bruksområder, i USA brukar ein t.d. ”medical marijuana” i behandlinga av pasientar med Multiple Sklerose, depresjonar og grå stær. Ein skal opna for meir forsking på emnet Cannabis som medisin i Noreg. Det er mange mennesker i Noreg i dag som kunne fått nytte av eit slikt behandligstilbod. Planten kan brukast som smertestillande, auking av matlyst hos personar som lider av anoreksia eller AIDS. Grøn stær og nervelidingar. Skal ein la mennesker lida i av desse sjukdommane i Noreg, spesielt når det er mogleg å lindra deira smerter?

Sjølvsagt la eg inn den teksten med mest mogleg skrivefeil.

Her er den retta, men same innhald:

Dagens politikk angåande cannabisplanta er utdatert og bør revurderast i Noreg. Denne planta har vore ulovleg i Noreg i fleire tiår, men har vore lovleg tidligare. Grunna utbreia bruk har den vorten stigmatisert som eit narkotikum på lik linje med andre hardare stoff, som heroin og metamfetamin. Men til motsetting frå desse stoffa er ikkje Cannabis.

Hamp (Cannabis sativa) er ei plante i hampfamilien, og den har lange kulturelle røter i europeisk historie. Den har i mange millenium vorten brukt til alt frå papirproduksjon, dyrefor, til smertestillande og rekreasjonelt russtoff.

Ein avkriminalisering av Hamp planta, (Cannabis, industrihamp osv) vil vera eit positivt bidrag til det norske samfunn. I Noreg er bruken av cannabis som russtoff utbredd, samt at potensialet for industriell foredling stort, cannabis har også vist seg å vera eit veldig potent naturleg legemiddel.

Ein avkriminalisering og full legalisering av cannabis har mange positive sider:

I kampen mot organisert kriminalitet bidrar det ulovlege salet av cannabis og hasj til store inntekter for bandar, desse pengane går vidare til terroristar, mafia osv. Kampen mot import av russtoffet kan ein ’aldri’ vinna, og det vil på både kort og lang sikt vera mykje betre å fjerne denne intektskilda. Politiet vil også slutte å arrestere og bruke ressursar på cannabishandel heller. Salet av russtoff skal underleggast helsedirektoratets reglement, ikkje vera tilgjengeleg for folk under ein bestemt alder, samt vera sterkt regulert og skattlagd, mogleg å selje på t.d. vinmonopolet.
Ein legalisering vil også potensielt føre til færre brukarar, slik tendensen er i andre land med liberal ruspolitikk (les: Nederland). Privatisert foredling og sal av produkta vil også føre til at det vert tryggare og betre produkt for brukarane, ein har ikkje i dag noko kontroll over kva langarar blandar inn i sine stoff.
Ved at rekreasjonelle brukarar ikkje er i kontakt med det kriminelle miljøet vil også rekrutteringa vidare vera vanskeleg, ein får inga ”gratis fyrste gongen” på polet.
Det skal sjølvsagt vera strengt forbod for mindreårige, på lik linje med brennevin og tobakk.
Reglar for rus skal sjølvsagt også gjelde for cannabis. Du har skulda for rusen (slik som ved alkohol), og du er sjølvsagt tilregneleg for at du gjer under denne rusen.


Cannabisplanta skal kunna brukast av norsk landbruk og industri til foredling. Planta har eit stort potensial som kosttilskot(unike aminosyrer), dyrefor, papir, isolasjon, Biodiesel osv. Planta veks svært raskt, gir stor avkasting, og har stor nyvinningspotensial for landbruket. Dette er ein gåvepakke til landbruket som igjen får moglegheita til å ta i bruk ei av dei mest verdifulle og allsidige plantene ein har.


Innan medisin har også cannabisplanta fleire bruksområde, i USA brukar ein t.d. ”medical marihuana” i behandlinga av pasientar med Multiple Sklerose, depresjonar og grå stær. Ein skal opna for meir forsking på emnet Cannabis som medisin i Noreg. Det er mange menneskjer i Noreg i dag som kunne fått nytte av eit slikt behandlingstilbod. Planten kan brukast som smertestillande, auking av matlyst hos personar som lider av anoreksia eller AIDS. Grøn stær og nervelidingar. Skal ein la menneskjer lida i av desse sjukdommane i Noreg, spesielt når det er mogleg å lindra deira smerter?
Sitat av Felsworn Vis innlegg
Dagens politikk angåande hamp-planten er utdatert og bør revurderast i Noreg. Denne planta har vore ulovleg i Noreg i fleire tiår, men har vore lovleg tidligare. Grunna utbreia bruk har den vorten stigmatisert som eit narkotikum på lik linje med andre hardare substanser, som heroin og metamfetamin. Men til motsetting frå desse stoffa er ikkje Cannabis.
Vis hele sitatet...
Er ikke cannabis...hva da?
Trådstarter
Ah ja. "mogleg å ta overdose på" var meininga trur eg. Iallfall noko i den duren, tips til korleis eg skulle formulert det?
Sitat av Felsworn Vis innlegg
Ah ja. "mogleg å ta overdose på" var meininga trur eg. Iallfall noko i den duren, tips til korleis eg skulle formulert det?
Vis hele sitatet...
Det er sagt tusen ganger før, men en overdose på cannabis er fullt mulig. Det er en dødelig dose du mener.
Trådstarter
Dødeleg dose, takk skal du ha.
Alright post, men når du skriver "Planta har eit stort potensial som kosttilskot(unike aminosyrer), dyrefor, papir, isolasjon, Biodiesel osv.", så er det greit å komme med alt du har, ikke osv.

Du bruker termen rekreasjonelt bra, men dette må du utdype. En av grunnene til at denne debatten går så sakte og at folk sitter på så mye myter, "mørketall" og generelt egne meninger er fordi de ikke klarer å redgjøre for hva som er misbruk, og hva som er bruk. Hvis du stadfester dette et sted i teksten så kommer du godt unna
Trådstarter
Ja, vurderer å ta med as misbruk kan gjelde C-vitaminer for den saksskuld. Du har nokre gode tips, skal inkorporere det. Samler data på gankse mange fronter akkurat no. '

Noko forslag til korleis eg kan utdjupa rekreasjonelt? Avslappande, 'sjelevandring' e.l.? Vil ikkje høyra ut som Märtha
Innan medisin har også cannabisplanta fleire bruksområder, i USA (noen stater) brukar ein t.d. ”medical marijuana” (hvorfor blande inn engelske termer?) i behandlinga av pasientar med Multiple Sklerose, depresjonar og grå stær. Ein skal opna for meir forsking på emnet Cannabis som medisin i Noreg. Det er mange mennesker i Noreg i dag som kunne fått nytte av eit slikt behandligstilbod. Planten kan brukast som smertestillande, (cannabis nytteverdi som smertestillende er vel så om så) auking av matlyst hos personar som lider av anoreksia eller AIDS (veldig viktig. Dra fram de gode resultatene. merk også at det brukes i kreftbehandling da det hjelper mot kvalme.). Grøn stær og nervelidingar. Skal ein la mennesker lida i av desse sjukdommane i Noreg, spesielt når det er mogleg å lindra deira smerter?
Vis hele sitatet...
Hadde vært greit om du kunne backe opp litt mer det du sier. Du må huske på at mye av det du snakker om, blant annet den medisinske bruken i USA, er for de fleste av tilhørerne ukjent.
Sist endret av Stratops; 26. januar 2010 kl. 21:07.
Trådstarter
Veldig gode poeng, det der skal eg få med, det er jo midt i blinken!
Det beste er å vise til noe folk kan relatere seg til, så her er det sammenligning med alkohol som gjelder. Når du drikker tre glass rødvin på en fredag, så er dette bruk av et rusmiddel. Kall det gjerne rekreasjonell bruk (Recreation or fun is the expenditure of time in a manner designed for therapeutic refreshment of one's body or mind). Hvis du skal skille mellom bruk og misbruk, så kan det være veldig opplysende om du understreker motivasjonen for å ruse seg. Folk får øynene litt opp når de innser at folk har akkurat samme motivasjon til rus som de, bare at de bruker noe annet. Motivasjonen er IKKE å rømme fra virkeligheten, eller ta noe som er "sterkere" enn alkohol, men bare å slappe av og hygge seg. Dette gjelder jo såklart ikke alle sammen, men det er disse folkene vi snakker for
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Er litt feil her og der, men jeg leste kun den første versjonen. Ser ut som om fortellerpunktet ditt endres etterhvert, der du først bruker "man", for senere å bruke "du".

Kan du poste det som til tider er siste versjon, eller enda bedre legge det ut på en nettside som du får en moderator til å lenke til øverst i førstepost?

Husket på noe som ikke er rettet til andre versjon: unike aminosyrer. Finnes kun 20. Tipper du mener "ulike"
Trådstarter
Eg skal redigere teksten ferdig ikveld eller imorgon, vil legge den ut igjen ein eller annan plass her då.

Dumt at det ikkje går ant å redigere hovudinnlegget :S
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av minuteman Vis innlegg
Det beste er å vise til noe folk kan relatere seg til, så her er det sammenligning med alkohol som gjelder. Når du drikker tre glass rødvin på en fredag, så er dette bruk av et rusmiddel. Kall det gjerne rekreasjonell bruk (Recreation or fun is the expenditure of time in a manner designed for therapeutic refreshment of one's body or mind). Hvis du skal skille mellom bruk og misbruk, så kan det være veldig opplysende om du understreker motivasjonen for å ruse seg. Folk får øynene litt opp når de innser at folk har akkurat samme motivasjon til rus som de, bare at de bruker noe annet. Motivasjonen er IKKE å rømme fra virkeligheten, eller ta noe som er "sterkere" enn alkohol, men bare å slappe av og hygge seg. Dette gjelder jo såklart ikke alle sammen, men det er disse folkene vi snakker for
Vis hele sitatet...
Njaa, det du sier om grunnen til å ruse seg er et godt poeng men jeg pleier å være forsiktig med å sammenligne alkohol og hasj på den måten når jeg diskuterer rusmiddelpolitikk. De er tross alt to veldig forskjellige rusmidler, som gir forskjellig rus og forskjellige negative konsekvenser. Derfor synes jeg det blir feil å i det hele tatt nevne de i samme setning når det gjelder lovgivningen - det vi trenger er én måte å begrense skadene fra alkoholbruk på og én måte å begrense skadene fra cannabisbruk på, ikke en felles løsning som funker litt for begge deler.

Men som sagt, det du sier om at folk må få øynene opp for at cannabis kun er et av mange rusmidler og ikke farlig gatewaynarkotika er viktig å få frem.
land som har legalisert medisinks marijuana er USA (tretten stater), Kanada, Spania, Nederlaand og Østerike

det er også snakk om å få coffeshops i denmark, sikkert ikke dumt å nevne
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Når vi er inne på det DeVille nevner, er Portugal relevant.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Det er sagt tusen ganger før, men en overdose på cannabis er fullt mulig. Det er en dødelig dose du mener.
Vis hele sitatet...
For at en mann på ca 70 kg skal ta overdose av marijuana er han nødt å røyke 1,7 kg ganske tett. Så jeg ser på det som relativt umulig. Dessuten er det ingen dødsfall relatert direkte til cannabis.
Sitat av sh1bby Vis innlegg
For at en mann på ca 70 kg skal ta overdose av marijuana er han nødt å røyke 1,7 kg ganske tett. Så jeg ser på det som relativt umulig. Dessuten er det ingen dødsfall relatert direkte til cannabis.
Vis hele sitatet...
Akkurat.
For all del ikke glem å ha med kilder på det du skriver
Uten kan folk si at du bare har funnet på ting
Trådstarter
Ja har gravd i og funnet fram mykje skikkeleg dokumentert kildedata. Men eg har stor tvil på at folk faktisk kjem til å lese seg inn i det.. :S
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Se denne http://video.google.com/videoplay?do...n&q=the+union#. Masse inspirasjon og historie som kan være verdt å få med seg.

Utrolig flott dokumentar, som jeg ble anbefalt av ett annet medlem her inne.
På hvem sitt årsmøte har du egentlig tenkt og fremlegge dette?
Sitat av Felsworn Vis innlegg
Planta har eit stort potensial som kosttilskot(unike aminosyrer)
Vis hele sitatet...
Dette er et elendig argument, ettersom hamp slett ikke inneholder noen optimal sammensettning av aminosyrer for mennesker. Et egg eller, en paranøtt eller en bit kjøtt/fisk er et langt bedre "kosttilskudd" hva aminosyrer (protein) angår.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Når vi er inne på det DeVille nevner, er Portugal relevant.
Vis hele sitatet...

og for å forlenge listen enda mer er det også lovlig med medisinsk marijuana i Sverige.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/...atet-i-sverige
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Dette er et elendig argument, ettersom hamp slett ikke inneholder noen optimal sammensettning av aminosyrer for mennesker. Et egg eller, en paranøtt eller en bit kjøtt/fisk er et langt bedre "kosttilskudd" hva aminosyrer (protein) angår.
Vis hele sitatet...
Jeg tror han tenker på fettsyrer. Hamfrøolje inneholder rundt 80% essensielle fettsyrer, og mengdeforholdet mellom disse er svært gunstig, og godt egnet for menneskekroppen. Hampfrøolje er utvilsomt et bra kosttilskudd.

Sitat av wikipedia
The oil is of high nutritional value because its 3:1 ratio of omega-6 to omega-3 essential fatty acids, which matches the balance required by the human body.
Vis hele sitatet...
Sitat av wikipedia
About 30–35% of the weight of hempseed is an edible oil that contains about 80% as essential fatty acids (EFAs); i.e., linoleic acid, omega-6 (LA, 55%), alpha-linolenic acid, omega-3 (ALA, 22%), in addition to gamma-linolenic acid, omega-6 (GLA, 1–4%) and stearidonic acid, omega-3 (SDA, 0–2%).

The proportions of linoleic acid and alpha-linolenic acid in one tablespoon per day (15 ml)of hempseed oil easily provides human daily requirements for EFAs. Unlike flaxseed oil, hempseed oil can be used continuously without developing a deficiency or other imbalance of EFAs. This has been demonstrated in a clinical study, where the daily ingestion of flaxseed oil decreased the endogenous production of GLA.[5]

In common with other oils, hempseed oil provides 9 kcal/g. Compared with other culinary oils it is low in saturated fatty acids.
Vis hele sitatet...
Sist endret av mentalmelt; 27. januar 2010 kl. 15:42.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg tror han tenker på fettsyrer. Hamfrøolje inneholder rundt 80% essensielle fettsyrer, og mengdeforholdet mellom disse er svært gunstig, og godt egnet for menneskekroppen. Hampfrøolje er utvilsomt et bra kosttilskudd.
Vis hele sitatet...
Uansett, det er ikke et godt argument for legalisering, iom. at både hampolje og hamp-protein er lovlige kosstilskudd, på tross av at planten er forbudt.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Uansett, det er ikke et godt argument for legalisering, iom. at både hampolje og hamp-protein er lovlige kosstilskudd, på tross av at planten er forbudt.
Vis hele sitatet...
Vel, forbudet gjør jo at vi ikke kan produsere råvarene til dette kosttilskuddet selv, og satt i sammenheng med hundrevis av andre nytteprodukter vi ikke får produsert her i landet, så er det absolutt et gyldig argument.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Vel, forbudet gjør jo at vi ikke kan produsere råvarene til dette kosttilskuddet selv, og satt i sammenheng med hundrevis av andre nytteprodukter vi ikke får produsert her i landet, så er det absolutt et gyldig argument.
Vis hele sitatet...
Enig, men da bør det isåfall spesifiseres at vi kan starte egen produksjon, hvilket er flott for miljøet (vi slipper å frakte fra utlandet) og samfunnet (arbeidsplasser). Det vil smelle bedre i en politisk forsamling.
Trådstarter
Sitat av minuteman Vis innlegg
Det beste er å vise til noe folk kan relatere seg til, så her er det sammenligning med alkohol som gjelder. Når du drikker tre glass rødvin på en fredag, så er dette bruk av et rusmiddel. Kall det gjerne rekreasjonell bruk (Recreation or fun is the expenditure of time in a manner designed for therapeutic refreshment of one's body or mind). Hvis du skal skille mellom bruk og misbruk, så kan det være veldig opplysende om du understreker motivasjonen for å ruse seg. Folk får øynene litt opp når de innser at folk har akkurat samme motivasjon til rus som de, bare at de bruker noe annet. Motivasjonen er IKKE å rømme fra virkeligheten, eller ta noe som er "sterkere" enn alkohol, men bare å slappe av og hygge seg. Dette gjelder jo såklart ikke alle sammen, men det er disse folkene vi snakker for
Vis hele sitatet...
Har du nokon korrekte samanligningar? Eg finner ingen.


Her er den teksten som eg har sålangt, men alle kildehenvisingar.
Kan dere som veit ein god del av dette, lese gjennom det, og gi meg litt kritikk i siste innspurt? Dette skal leverast ikveld. (mogleg å revidere på årsmøtet, men det er bare stress)

Her kjem mitt forslag:


Ja til legalisering av cannabis
Forslagsstillar: Geir Angeltveit

Dagens politikk angåande cannabisplanta er utdatert og bør revurderast i Noreg. Denne planta har vore ulovleg i Noreg i fleire tiår, men har vore lovleg tidligare. Grunna utbreia bruk har den også vorten klassifisert og stigmatisert som eit narkotikum på lik linje med hardare stoff, som heroin og amfetamin. Men til motsetting frå desse stoffa er det ikkje mogleg å ta t.d dødelege overdosar.

Hamp (Cannabis Sativa) er ei plante i hampfamilien, og den har lange kulturelle røter i europeisk historie. Den har i mange tusen år vorten brukt til alt frå papirproduksjon og dyrefor til smertestillande, rekreasjonelt russtoff og te.

Ein legalisering av hamp-planta vil vera eit positivt bidrag til det norske samfunn. I Noreg er bruken av cannabis som russtoff utbredd, samt at potensialet for industriell foredling er stort. Cannabis har også vist seg å vera eit veldig potent naturleg legemiddel.

Legalisering av cannabis har mange positive sider:
I kampen mot organisert kriminalitet bidrar det ulovlege salet av cannabis og hasj til store inntekter for bandar. Desse pengane går vidare til terroristar, mafia osb. Kampen mot import av russtoffet kan ein aldri vinna, og det vil på både kort og lang sikt vera mykje betre å fjerne denne inntektskilda. Det vil også frigjere ressursar hos politiet, som kan konsentrere seg om dei harde stoffane. Salet av russtoff skal underleggast helsedirektoratets reglement, ikkje vera tilgjengeleg for folk under ein bestemt alder, samt vera sterkt regulert og skattlagd. Legalisering er ikkje einstydande med fri flyt.

Ein legalisering
kan også føre til færre brukarar, slik tendensen er i andre land med liberal ruspolitikk, til dømes Nederland. Privatisert foredling og sal av produkta vil også føre til tryggare og betre produkt for brukarane. Ved at rekreasjonelle brukarar ikkje er i kontakt med det kriminelle miljøet vil også rekrutteringa vidare vera vanskeleg – ein får inga ”gratis fyrste gongen” på polet. Ved restriksjonar (forbod er ikkje restriksjon) på salet, kan ein også regulera og tryggja brukarar.

Cannabisplanta bør kunna nyttast av norsk landbruk og industri til foredling. Planta har eit stort potensial som biodiesel, kosttilskot, dyrefor, papir, isolasjon, tekstil, eteriske oljer, bast(tau, sekker..) byggemateriale, ugrasmiddel osb. Planta veks svært raskt, gir stor avkasting, og har stor nyvinningspotensial for landbruket. Dette er ein gåvepakke til landbruket som igjen får høve til å ta i bruk ei av dei mest verdifulle og allsidige plantene me har, dette vil føre til fleire arbeidsplassar og levedyktige vilkår for norske bønder.

Innan medisin har også cannabisplanta mange bruksområde. I fleire statar i USA brukar ein medisinsk marihuana i behandlinga av pasientar med MS, depresjonar og grøn stær. Det er mange i Noreg som kunne fått nytte av eit slikt behandlingstilbod. Planta kan brukast som smertestillande, kan gi matlyst til pasientar som lider av kreft og hiv/AIDS, eller til behandling av grøn stær, nervelidingar som ryggmargsskadar og i kreftbehandling, der cannabinoider har påvist effekt mot kvalme som kjem frå kreftbehandling!

Hordaland Unge Venstre meinar difor at private føretak skal kunna motta konsesjonar til å produsere, foredle og drive sal av cannabisplanta – det være seg til matproduksjon, produksjon av medisin, rekreasjonelle føremål, biodiesel, forsking, jordbruk eller anna foredling.

Kilder:
http://www.hemp4fuel.com/news.php
http://www.archive.org/details/Encyc...nica1911HQDJVU
http://www.vindheim.net/hamp/hemp.html
http://www.naihc.org/hemp_informatio...t/hemp.mj.html
http://extension.oregonstate.edu/catalog/html/sb/sb681/
http://www.ntnu.no/gemini/1997-02/5.html
http://lovdata.no/cgi-wift/wiftldles...27-1565-0.html
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=144022
http://www.adressa.no/nyheter/sortro...icle831695.ece
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/15/479792.html
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...php?artid=3613
http://www.trefokus.no/Fokus_40_Z1KKN.pdf.file
http://www.dpi.qld.gov.au/26_14354.htm
http://crrh.org/cannabis/
http://medicalmarijuana.procon.org/
http://www.sirus.no/internett/vitens...person/66.html
http://health.ucsd.edu/news/2003/06_27_Grant.html
http://www.sirus.no/internett/ungdom...ation/473.html

Verdt å lesa:
http://www.ungdomsforskning.no/Downl...ekjar_Pape.pdf
http://www.morgenbladet.no/apps/pbcs...BATT/711139997
Kan legge til en dokumentar og en norsk bok om dette emnet:

Dokumentaren: The Union

Boken: Inn i hampen
Trådstarter
http://tankeboksen.wordpress.com/

Eg la dei til.

Hadde vore kjekt om nokon gjekk inn der og kommenterte/las den, slik at eg kanskje kunne fått litt trafikk
du burde også ta med dokumentaren "the business behind getting high".
utrolig lærerik dokumentar med mange bra poeng. anbefales å sees!

edit: mente ikke ta med sånn ordrett, men se den og se hva du sitter igjen med etterpå, deretter kan kanskje noe taes med. ordla meg meget dårlig der må jeg si
Sist endret av sh1bby; 29. januar 2010 kl. 01:32.
Sitat av sh1bby Vis innlegg
du burde også ta med dokumentaren "the business behind getting high".
utrolig lærerik dokumentar med mange bra poeng. anbefales å sees!
Vis hele sitatet...
den har allerede blitt linka til to ganger tidligere i denne tråden...
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Foreslår at du legger fram oversikt over pengene staten kan tjene på å legalisere. Skikkelige tall. Det virker som det er det som vipper politikere over i disse dager. Se f.eks fra http://www.canorml.org/ sin side:

* An excise tax of $50 per ounce of marijuana would raise about $770 - 900 million per year.

* Retail sales on the legal market would range from $3 - $4.5 billion, generating another $240 - 360 million in sales taxes.

* Legalization would save over $200 million in law enforcement costs for arrest, prosecution, trial and imprisonment of marijuana offenders. Need for CAMP helicopter surveillance would also be eliminated.

* Based on experience with the cigarette tax, total revenues of $1.5 - $2.5 billion might ultiimately be realized.

* Based on experience with the wine industry, the total economic activity generated by legal marijuana could be nearly four times as great as retail sales, around $12 - $18 billion. Amsterdam-style coffeehouses would generate jobs and tourism. If the marijuana industry were just one-third the size of the wine industry, it would generate 50,000 jobs and $1.4 billion in wages, along with additional income and business tax revenues for the state.

* Industrial hemp could also become a major business, comparable to the $3.4 billion cotton industry in California.

Details of California NORML's analysis follow below.

Med slike tall kan er det vanskelig å si nei for politikerne i cali tenker jeg
DildoJames: Trådstarter skal da ikke overbevise politikere i California?
Sist endret av felix_poker; 30. januar 2010 kl. 19:21.
Trådstarter
Eg har fått oppfordring frå den redaksjonelle komiteen om å ta med eit avsnitt om sjølve røykinga/bruken som russtoff.

Nokon som har nokre innspel før eg skriver den? Den skal omtrent vera lika lang som den om industri/medisin, tenkte noko i banar av "alle samfunn har ein eller anna form for spirituell/nytingsbruk av russtoff".

noko ala dette;

Sitat av minuteman Vis innlegg
Det beste er å vise til noe folk kan relatere seg til, så her er det sammenligning med alkohol som gjelder. Når du drikker tre glass rødvin på en fredag, så er dette bruk av et rusmiddel. Kall det gjerne rekreasjonell bruk (Recreation or fun is the expenditure of time in a manner designed for therapeutic refreshment of one's body or mind). Hvis du skal skille mellom bruk og misbruk, så kan det være veldig opplysende om du understreker motivasjonen for å ruse seg. Folk får øynene litt opp når de innser at folk har akkurat samme motivasjon til rus som de, bare at de bruker noe annet. Motivasjonen er IKKE å rømme fra virkeligheten, eller ta noe som er "sterkere" enn alkohol, men bare å slappe av og hygge seg. Dette gjelder jo såklart ikke alle sammen, men det er disse folkene vi snakker for
Vis hele sitatet...
Er så trøytt nå (satt i møter og skolering heile kvelden) at eg må nesten sova for energi til imorgon. Nokon som kan gi meg litt småpunkter så skal eg skrive teksten så kjapt som mogleg? Det hadde vorte veldig behjelpeleg.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av felix_poker Vis innlegg
DildoJames: Trådstarter skal da ikek overbevise politikere i California?
Vis hele sitatet...
Nei. Det har jeg heller ikke sagt. Ikke vær så firkanta. Slike tall kan man prøve å finne i Norge og. Tror de fleste her skjønner at Cali var et eksempel..
Jeg tror ikke argumentet at det kan tjene penger for staten faller i like god jord i overflodens Norge som i konkursrammede California.
Du bør også legge kildehenvisningene inn i teksten slik at det er mulig å slå opp på hvert enkelt argument, dvs [1], ikke bare liste opp kildene på slutten av teksten. Dersom du også kan sitere noen av kildene dine i teksten, eks XX fant i sin forsking at bla bla, så vil teksten fort bli mer "vitenskapelig" og troverdig.

Du kan også prøve å finne statistikk på beregnet salg i Norge. Da kan du regne ut omsetning i forhold til gatepris, og da kan argumentet for "tapte inntekter" brukes ref eksempelet fra California..
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av Stratops Vis innlegg
Jeg tror ikke argumentet at det kan tjene penger for staten faller i like god jord i overflodens Norge som i konkursrammede California.
Vis hele sitatet...
Godt poeng. Men de har der igjen fått servert nok om hvor lite skadelig det er og sammenligninger med alkohol (Ref ikke til trådstarter nå).

Tall som viser hvor enorme summer man kan tjene og hvor mye det kan f.eks hjelpe politiet, er det som må til mener nå jeg.
Det er mange for- og mot agrumenter angående dette med cannabis. Grunnen til at jeg er for, som en vanlig cannabis bruker, er når jeg foreksempel skal kjøpe stoffet av en person, så selger denne personen i 80% av tilfellene også andre stoffer som han tilbyr meg, og ikke bare det, etterhvert når du har kjøpt av den samme personen flere ganger begynner han å spørre om du også kan gjøre ting for han for å få hajs/marihuanna/cola i utbytte. Det er selvsagt bare å si nei. Men jeg forstår nysjerrighet og det er derfor veldig lett å prøve andre stoffer når du må innom kriminelle miljøer for å skaffe deg en joint på lørdags kvelden.
Trådstarter
Den blei nedstemt. Altså, den kom ikkje opp til debatt eingong, den falt for andre debattemner.

Eg har difor gått over til plan B, som er å ta det med meg til Hordaland Venstre sitt årsmøte (dette var hordaland unge venstre) som representant for Sunnhordland Unge Venstre

Eg har måttet skrive om teksten igjen, og har allereie sendt den inn, då fristen var ikveld.

Men her er den andre teksten, ønsk med lykke til på årsmøtet, den kommer nok ikkje til å gå gjennom, det er garantert! Men eg ska iallfall få dei til å lesa den

her:


Ja til legalisering!
Forslagsstillar: Sunnhordland Unge Venstre

Dagens politikk angåande cannabis i Noreg er utdatert og bør revurderast. Denne planta har vore ulovleg i Noreg sidan 1965, men var lovleg før det. Grunna utbreia bruk har den også vorten klassifisert og stigmatisert som eit narkotikum på lik linje med hardare stoff, som heroin og amfetamin. I motsetning til andre narkotiske stoff er det ikkje mogleg å ta t.d. dødelege overdosar med cannabis. Difor vil Sunnhordaland Unge Venstre legalisere produksjon, foredling og bruk av planta i Noreg.

Legalisering av cannabis har mange positive sider:

Det ulovlege salet av cannabis er ei stor inntektskjelde for kriminelle nettverk. Ved å legalisere vil politiet få moglegheit til å omprioritera sine midlar på meir seriøs kriminell aktivitet. Legalisering er ikkje einstydande med fri flyt. I likskap med andre rusmidler, som alkohol og tobakk, vil salet av cannabis som russtoff sjølvsagt vera underlagt statlege retningslinjer og lovar.

Mindreårige kan i dag kjøpe cannabis på gata, på same måte som eldre. I eit offentleg marknad, vil det vera aldersgrense på kjøp, noko som ikkje er situasjonen i dag, der kriminelle grupper aktivt går inn for å rekruttera unge til rusmiljøet - det finnes inga ”gratis fyrste gongen” på polet.
Ved å ikkje kome i kontakt emd dei kriminelle miljøa, vil rekrutteringa vidare, inn på hardare stoff, vera vanskeleg. Ved restriksjonar og reguleringar på salet, kan ein også regulera og tryggja brukarane. Forbod er ikkje det same som restriksjon og regulering. Dette vil også føra til eit mykje tryggare produkt for brukarane.

Cannabis som russtoff har ein lang kulturell tradisjon, russtoff generelt er og har vore representert i alle kjente kulturar, til alle tider – det rusfrie samfunnet er ein illusjon. Cannabis som all anna rusbruk (både legal og illegal) har nokre bieffekter, for langtidsbrukarar av cannabis har ein registrert dårlegare korttidsminne og treigare reaksjonsevne, men dette restaurerar seg etter endt bruk, og er kunn aktuelt for misbrukarar, blant normale brukarar, så kan ein samanlikna normal bruk med 3 glas vin.
Med rekreasjonell bruk skal ein forstå eigenbruk til avslapping, hygge og terapeutisk nytte for kropp og sjel. Det er her viktig å skilja mellom bruk og misbruk. Ein vil ikkje introdusere eit nytt russtoff, me har det allereie i samfunnet vårt, ein vil berre regulera det, og få kontroll.
Det har aldri vore registrert nokon som har døydd av cannabis, til forskjell frå alkohol, tobakk, sterkere stoff, eller for den saks skuld, c-vitaminoverdose. Ein kan håpe at cannabis moglegens kan ta over for noko av det ekstreme alkoholmisbruket me har i Noreg.

Industriell hamp kan også nyttast av norsk landbruk og industri til foredling. Planta har eit stort potensial som biodiesel, kosttilskot, dyrefor, papir, isolasjon, tekstil, eteriske oljer, bast, byggemateriale, ugrasmiddel m.m. Planta veks svært raskt, gir stor avkasting, og har stor nyvinningspotensial for landbruket. Dette er ein gåvepakke til landbruket som igjen får høve til å ta i bruk ei av dei mest verdifulle og allsidige plantene me har, dette vil føre til fleire arbeidsplassar og betre vilkår for norske bønder.

Innan medisin har også cannabisplanta mange bruksområde. I fleire statar i USA brukar ein medisinsk marihuana i behandlinga av pasientar med MS, depresjonar og grøn stær. Det er mange i Noreg som kunne fått nytte av eit slikt behandlingstilbod. Planta gir matlyst til pasientar som lider av kreft og hiv/AIDS, eller anoreksia og bulimi. Til behandling av grøn stær, nervelidingar som ryggmargsskadar og i kreftbehandling, der cannabis dempar kvalmen ved behandling. Medisinsk marihuana er per dags dato lovleg, og brukast i Sverige!

Sunnhordland Unge Venstre meinar difor at private føretak skal kunna motta konsesjonar til å produsere, foredle og drive sal av industri hamp og cannabisplanta – det vera seg til matproduksjon, medisinske føremål, rekreasjonell rus, biodiesel, jordbruk eller anna foredling.

Sunnhordaland Unge Venstre vil:
• Legalisere bruk, foredling og produksjon av cannabis og hamp.
• Gi konsesjonar til private utsalgssteder.
• Gi helsedirektoratet ansvar for regulering og kontroll.
Sitat av DildoJames Vis innlegg
Nei. Det har jeg heller ikke sagt. Ikke vær så firkanta. Slike tall kan man prøve å finne i Norge og. Tror de fleste her skjønner at Cali var et eksempel..
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet finnes det ingen slike beregninger gjort for Norge. Å produsere et tilsvarende anslag for Norge er svært komplisert, og ikke noe trådstarter fikser på gutterommet. Spennende tema for en skoleoppgave på vidregående eller høyskole/universitet...
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Så vidt jeg vet finnes det ingen slike beregninger gjort for Norge. Å produsere et tilsvarende anslag for Norge er svært komplisert, og ikke noe trådstarter fikser på gutterommet. Spennende tema for en skoleoppgave på vidregående eller høyskole/universitet...
Vis hele sitatet...
Et slikt anslag for Norge hadde vært av stor interesse for mange. Det hadde nok vært oppsiktsvekkende for Ola Nordmann å sett et kakediagram for Norge, som sannsynligvis hadde vært nokså likt anslaget i Canada:
http://www.heretohelp.bc.ca/publications/cannabis/bck/7

En studie der kostnaden av alkohol har blitt kalkulert:
http://heb.rokkan.uib.no/publication...4.Gjelsvik.pdf
Denne studien kan mer eller mindre brukes som en slags mal, i tillegg er det nok flere tall som kan hentes herfra (f.eks kostnaden per arrestasjon e.l har blitt estimert her).

Mye statistikk fra SSB og SIRUS må nok brukes, for eks denne:
http://www.ssb.no/kriminal_statres/ som viser at kriminalomsorgen brukte 2844 millioner i 2008. Neste steg kan da for eksempel være å finne ut hvor mye av dette som er relatert til cannabis e.l.

Disse lenkene kan også være behjelpelige:
http://statistikk.sirus.no/sirus/
http://www.ssb.no/a_krim_tab/
http://www.ssb.no/politi_statres/

Har ikke brukt så mye tid på å lete etter kilder og ressurser for helseutgifter, så her har jeg ingenting som kan brukes...