Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2129
Hei!
Jeg var på MegaZone i går og spilte laser spillet.. Det var utrolig kult :P.
Men jeg lurer på en ting, går det an å få kjøpt slike pistoler og drakter, slik at man kan spille hjemme/ute i mørket? Det hadde jo vært utrolig fett!

*Viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men ettersom det har noe med elektronikk å gjøre, så posta jeg den her*.


-Andreas
kommer ann på hvor god kvalitet det skal være på de

denne blir vell kanskje litt i dyreste laget
eller en veldig mye billigere versionher
Jaa... Den første var iallefall *litt* for dyr..
Den billige så ikke bra ut.. Ser ut som dårlig plastik og .. "Star Talk Walkie Talkies" :S!

Finnes noe mellomting, ikke veldig dyrt og ikke bare søppel (: ?
B.U.M.P!

Noen som vet om noe slikt, or?
Vil ikke betale 100.000kr for noe slikt jeg bare skal ha i hagen, men vil heller ikke ha noe som er 25 år gammelt og knekker i posten :P..
Så noe kult no, men de ga støt når noen ble truffet, går det an å få bort dette støtet tror dere? Isåfall hadde det vært toppers..
http://cgi.ebay.com/ELECTRONIC-LASER...QQcmdZViewItem
Det er ebay link til den som gir støt..
De selger slike på lekebutikken til 500 men det sier jo også noe om kvaliteten...
Hvorfor ikke kjøpe paintball istedet? Vil ikke tro du kommer til å finne noe billig laserpakker som faktisk funker bra. Desverre..
Mulig jeg er veldig out of date. Hva er megazone?
Sitat av Raymond
Hvorfor ikke kjøpe paintball istedet? Vil ikke tro du kommer til å finne noe billig laserpakker som faktisk funker bra. Desverre..
Vis hele sitatet...

Trenger jo ikke noe slikt fancy som viser hvor mange man har skutt og slikt, bare 2 pistoler og 2 vester :P
Kanke spille paintball i hagen .. *ikke inne heller, for å si det sånn..*
det er ikke noe stress med sjokket bare jævlig morsomt. kjenner litt kiling i noen sekunder.
Du kan jo bare skru opp greia å koble fra shokk greia hvis du har litt peiling, ellers så kan du kanskje dekke det med teip eller limpistol lim.

Det er jo også et alternativ å bare la det være.
Sitat av gaara
det er ikke noe stress med sjokket bare jævlig morsomt. kjenner litt kiling i noen sekunder.
Vis hele sitatet...
Fant nettopp ut at han som selger det på Ebay kun sender til USA ):