Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1970
Har på merkelig vis kommet i besittelse av noe hvitt pulver som jeg ikke vet hva er. Finnes det noen måte å sjekke om det er amfetamin eller kokain, type lukt eller smak?
Umulig å si hva det er uten et test-kit.
Bestilles på nett uten stress, fåes kanskje kjøpt på diverse headshops? Don't know, men Marquis reagent kan teste det meste på noen sekunder.
Ta litt på tungespissen å gni på det på tannkjøttet over fortennene dine. Blir du nummen kan det være cola. Men hallo hvitt pulver kan være anthrax også. Who knows
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Ta litt på tungespissen å gni på det på tannkjøttet over fortennene dine. Blir du nummen kan det være cola.
Vis hele sitatet...
Ville ikke gjort det. Det kan være han har snublet over noe sykt potente RC greier, og da kan det gå skikkelig gæli å gni slimhinnene inn med selv bare noen få mg.

Et eksempel er JWH-018 hvor heavy dose er på 5mg eller mer. Er dette posen til TS, kun med manglende etikett vil det kunne være rimelig sketchy å gni inn overleppa med det.



Sannsynligheten for at det skal være noe som er så kraftig i slike doser er riktig nok veldig liten, men det er ingen test jeg ville gjort kun for å finne ut om det er kokain.
Sitat av KvikkLunsh Vis innlegg
Har på merkelig vis kommet i besittelse av noe hvitt pulver som jeg ikke vet hva er. Finnes det noen måte å sjekke om det er amfetamin eller kokain, type lukt eller smak?
Vis hele sitatet...
Amfetamin lukter kjemisk (litt sånn råttent/kattepiss ofte), er ofte litt gulere i fargen og svir i nesa når du sniffer det. Det er også gjerne mer som salt i konsistensen mens Cola på sin side gjerne smelter litt mellom fingertuppene. Det har en veldig mild søtlig (in lack of other words) lukt, den er ofte mer som melis i konsistensen, og veldig mer kritthvit på fargen. Om du tar litt på fingertuppen å gnikker det på tannkjøttet blir du bedøvd. Du føler mer euforisk høy på kola, og får litt selvtilittboost. På amf. er du jo gjerne mer speedy og twitchy.

Men ja, som andre her nevner kan det jo være helt andre ting som kommer i hvitt pulver.
"Gate amf" er som regel veldig lett gjenkjennelig på lukta. Ren amfetamin har derimot ikke noe særlig lukt.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Et eksempel er JWH-018 hvor heavy dose er på 5mg eller mer. Er dette posen til TS, kun med manglende etikett vil det kunne være rimelig sketchy å gni inn overleppa med det.
Vis hele sitatet...
Er helt enig mht. sikkerhetsaspektet her, bare litt OT om akkurat dette stoffet:

Heldigvis er det langt mindre aktivt oralt og nasalt enn når det røykes. En kompis tok feil av speedposten og JWH-018-posen, og snøftet seg en linje, godt over 0,1. Han trodde riktig nok han skulle dø resten av kvelden, men kom fra det uten varige mén. I tillegg er det tilnærmet smakløst og luktfritt med mindre det har blitt utsatt fot luft over lengre tid. Da får det en ekkel smak jeg ikke kan sammenligne med noe annet jeg har smakt.
Sitat av kallisti Vis innlegg
Er helt enig mht. sikkerhetsaspektet her, bare litt OT om akkurat dette stoffet:

Heldigvis er det langt mindre aktivt oralt og nasalt enn når det røykes. En kompis tok feil av speedposten og JWH-018-posen, og snøftet seg en linje, godt over 0,1. Han trodde riktig nok han skulle dø resten av kvelden, men kom fra det uten varige mén. I tillegg er det tilnærmet smakløst og luktfritt med mindre det har blitt utsatt fot luft over lengre tid. Da får det en ekkel smak jeg ikke kan sammenligne med noe annet jeg har smakt.
Vis hele sitatet...
Visstnok så er det langt bedre opptak oralt enn hvis du sniffer det. Jeg antar at det har med mengde som kommer ned i mage-tarmsystemet å gjøre. Godt å høre det gikk bra med kompisen din, jeg hadde nok vært døden nær kun av frykt dersom det var meg.
Finner du noen gram med noe så ikke rør det engang. Plutselig er du blitt offeret til en pervers sado i latex outfit som hardrunker i buskene med kikkert mens han håper du dytter lillefingeren i posen og smaker på dine siste åndedrag.

Finner du betydelige mengder med noe, og er villig til å plukke det opp med den risikoen det innebærer så går du til anskaffelse av et test kit, bruk hansker og hodet... ikke smak og lukt på det, ikke kom i direkte kontakt med det engang.
Hvis kittet slår ut på noe du kunne tenke deg å beholde så sender du avgårde en sample til for eksempel energy control og venter på resultatet. Alt annet er ren idioti.
Husk også at det kan være en stakkars jævel som sitter å svetter klinkekuler pga dette, så legg igjen en lapp og si takk i det minste :P