Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1517
Anonym bruker
"Underernært Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har bestilt noe derfra. Sendt inn betaling, og deg står enda "ventende betaling". Og det har gått noen dager, hvor lang tid pleier det å ta? Kundeservice er ikke til å nå, både via Mail og telefon, null svar.
Vær skeptisk til det du får der, du kan ikke vite hva det egentlig er.
Anonym bruker
"Tropisk Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen dager som i… fredagskveld da eller? Skjer ikke så mye om du bestiller noe på hverken finn, zalandoo eller Elkjøp da, Norge stopper opp i helgene.

Med det sagt, fuck medvape. Håper de har abandoned ship slik at jeg slipper å se mer snikreklame for dem. Denne tråden ender sikkert opp sånn den også.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
To jeg kjenner ble innlagt med akutte lungeproblemer pga. produkter derfra. Stoffene de bruker er ikke testet på mennesker eller lovlige i Norge, foruten CBD. LIGG UNNA!
Det er svindel.
Anonym bruker
"Klein Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svindel
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svindel.
Anonym bruker
"Tropisk Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
To jeg kjenner ble innlagt med akutte lungeproblemer pga. produkter derfra. Stoffene de bruker er ikke testet på mennesker eller lovlige i Norge, foruten CBD. LIGG UNNA!
Vis hele sitatet...

Veldig trist, det er ingen tvil om at vapes fra medvape.no er som å røyke spesialavfallet til ett laboratorium.

Dette har mest sannsynlig ikke oppstått av selve cannabinoidene, men heller av alle de kjemikaliene/stoffene som ligger igjen etter syntesene de har vært igjennom.


Husk at enkelte av metodene de bruker for å fremstille disse produktene har giftige/livsfarlige biprodukter og rester som det er nærmest helt umulig å fjerne.
Den spesifikke syntesen jeg sikter til lager D8 som ikke kan røykes da det ferdige produktet er fult av mikroskopiske partikler som oppfører seg likt som asbest i lungene dine.
Anonym bruker
"Underernært Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Hilbert Vis innlegg
Det er svindel.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Svindel
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Svindel.
Vis hele sitatet...
Har dere bestilt selv og ikke fått?
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svindel
Anonym bruker
"Tropisk Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har dere bestilt selv og ikke fått?
Vis hele sitatet...
Anse pengene som tapt uansett hvilket utfall dette får.



Jeg forstår at det kan virke forlokkende med en av disse giftpinnene hvis du går på ungdomsskolen og ikke har tilgang til skikkelig hasj, men disse folka spiller på den falske tryggheten ett .no domene gir.

Ikke la deg lure, medvape er bare en dealer med nettside, og ingen vet nøyaktig hva produktene deres inneholder. For alt vi vet er det bare syntetiske cannabinoider tilsatt terpener, men det kan også være illegalt produsert D8 som inneholder mikroskopiske partikler av ett stoff som lagres i lungene dine for evig tid.
Anonym bruker
"Tropisk Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ganske sikker på at denne tråden ville endt opp som reklame i løpet av neste uke, så det er fint å se at den kollektive responsen her inne er at medvape= svindel og bedrag. De har fått bruke forumet som en reklameplakat alt for lenge.

Noen som gidder å sende mail til Kripos og spørre dem hva deres mening om medvape.no er?
Anonym bruker
"Underernært Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har ikke bestilt vape. Jeg har bestilt gummibjørner med HHC og THC-P. Er disse skadelig?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Norge har vært medlem av EØS siden 1994. EU lov går over Norsk lov. Det var nylig en dom i EU høyesterett, den gjelder også i Norge."

Derfor kan dem f.eks selge en del av produktene dems. Det er et norsk registrert DA. Hadde det dem gjorde vært fult ut ulovlig så hadde ting ikke gått så veldig bra. De er nok i gråsonen men.
Tok meg 2 dager å få bestilling.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Betaling går gjennom ilø. av en virkedag, så om du bestilte i helga vil det nok gå igjennom ilø. dagen. Bra du kjøpte gummies, forresten. Heller gamble med levra enn lunga tenker jeg.