Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 719
Har aldri opplevd det før. Har tatt cola nesten hver helg i 1-2 år. Amf veldig sjeldent da.

Uansett, igår droppet jeg litt amf før jeg dro på jobb siden jeg gamet hele natta lol. Plutselig i 3-4 på tia på jobb så satt jeg på med noen på tur tilbake fra en kunde å ble plutselig litt kvalm.

Så begynte jeg å brekke meg. Gikk over rundt et minutt. Tenkte ikke noe særlig på det, kunne ha vært noe jeg har spist, å hvor lenge siden jeg spiste før jeg hadde lunsj på jobb.

Tok 1 linje cola idag, samme batch som jeg har brukt i en stund. Var ute 20min etterpå å sto å ventet på noen. Så begynte jeg å brekke meg i 1-2min igjen

Lurer bare på om noen andre opplever det? Fant ingenting på nett om noen andre som har opplevd dette. Hvis noen vet hvorfor det kan skje å har tips, så gjerne kom med det

Eneste andre jeg vet som opplever det er kompisen. Han brekker seg mest når han tar linja. Jeg gjør ikke det da. For meg skjer det helt tilfeldig en stund etter jeg har tadd linja.

Så ja lurer bare på om noen andre opplever det og om noen har tips til å forhindre det
Slutt å bruk narkotika, så forsvinner nok problemet.
BRAND ∞ STRONG
Å bli kvalm og kaste opp fra amf er ikke uvanlig og handler som regel om å ha tat for mye, men at du blir kvalm
så lenge etterpå er rart.
Sitat av SnusBoks Vis innlegg
Slutt å bruk narkotika, så forsvinner nok problemet.
Vis hele sitatet...
Det er ett like godt forslag som å henge seg hvis man lider av depresjon.


Hvis du ikke har noe å bidra med så er det ofte bedre å holde kjeft. Det er mange som trenger litt trening i det.




Til trådstarter, hvordan er kvaliteten på brusen?
Det kan være at den er blandet med noe som fremkaller disse symptomene, særlig siden det skjer med flere enn bare deg.
Jeg vil egentlig si at det er veldig åpenbart at problemet er knyttet til akkurat dette partiet.

Prøv en annen kokain for å få bekreftet dette, noe mer kan vi ikke spekulere i her inne. Det er dessverre sånn man må regne med i ett uregulert marked som operer helt uten regler.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Å bli kvalm og kaste opp fra amf er ikke uvanlig og handler som regel om å ha tat for mye, men at du blir kvalm
så lenge etterpå er rart.
Vis hele sitatet...
Har sett mange spy rett etter en god justering.

Jeg tipper den var blandet med noe som har godgjort seg i magesekken din, men det er også mulig å spy hvis effekten er ganske kraftig, men regner med du hadde nevnt dette da.
Sist endret av DrDeath; 6. juli 2023 kl. 20:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Har sett mange spy rett etter en god justering.
Vis hele sitatet...
Det har skjedd meg flere ganger.

Har tenkt på det som et forgiftning symptom og at kroppen reagerer med å spy (dropper det, så innholdet er i magen),
men jeg vet ikke om det er det som faktisk skjer.
Trådstarter
6 0
Er god kvalitet. Men er en annen type cola midlertidig til jeg får ren cola igjen. Det er bare litt under en uke siden første gang jeg opplevde det her. Skulle ha ventet litt med å starte tråden når jeg tenker over det nå, var litt ivrig på å finne et svar når jeg hadde et lite cola session��

Fant forresten ut at kompisen min bare brekker seg når han tar en linje å ikke tilfeldigvis en stund etter han har tatt linjen så vet likavel om ingen andre som har opplevd det

Når jeg blir kvalm så er det snakk om veldig lite kvalme egentlig. Går bort nesten med en gang jeg slutter å brekke meg

Skulle ha gidd litt mere tid og prøve en annen type cola før jeg starta tråden. Så jeg får vel komme tilbake til denne tråden hvis jeg fortsatt plages med det

Sitat av DrDeath Vis innlegg
men det er også mulig å spy hvis effekten er ganske kraftig, men regner med du hadde nevnt dette da.
Vis hele sitatet...
Tok forresten bare en normal linje før jeg brakk meg etter rundt 20 minutter så er ikke noe kraftig effekt som kan ha foresaket dette. Har holdt på litt videre etter da uten å brekke meg. Så var sikkert bare tilfeldig ellers så skjer det igjen neste gang jeg begynner på den første linja.

Kan sikkert bare hende kroppen bare reagerer når cola effekten kommer hvis det er mulig
Sist endret av Elomyk; 7. juli 2023 kl. 03:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.