Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1533
Noen som vet hva man kan gjøre for at amfetamin rusen føles sterke ut?
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kopp kaffe med litt amf i gir en mye kvikkere og sterkere rus. Kjenner heller ikke smaken av amf når det er i kaffe, min favoritt =)
Sove mer, spise mer, drikke mer, opprettholde vit/min nivåer iht refområde, større mellomrom mellom inntak, lavere doseringer ved gjentatt bruk samt sjeldent til intetværende økning av dose, høyere ph på magesyre (muligens, spekulativt).

Er det jeg kom på i første omgang. IKKE spis vitaminer og mineraler om du ikke trenger det.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Sove mer, spise mer, drikke mer, opprettholde vit/min nivåer iht refområde, større mellomrom mellom inntak, lavere doseringer ved gjentatt bruk samt sjeldent til intetværende økning av dose, høyere ph på magesyre (muligens, spekulativt).

Er det jeg kom på i første omgang. IKKE spis vitaminer og mineraler om du ikke trenger det.
Vis hele sitatet...
Jævlig bra svar!
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta mer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta mer.
Vis hele sitatet...
Det funker også.

Boof det, så er det enklere å ta større doser også. Slipper å sniffe så mye pulver. Å spise det funker også men biotilgjengeligheten er mye lavere enn hvis du boofer det
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det funker også.

Boof det, så er det enklere å ta større doser også. Slipper å sniffe så mye pulver. Å spise det funker også men biotilgjengeligheten er mye lavere enn hvis du boofer det
Vis hele sitatet...
Men ikke "ta mer" om du er på time 18.
Mye bra svar her. Få i deg mat å drikke hver dag. Vanskelig å hente energi på tom mage.

Prøv å få sove litt hver natt. Max en natt våken.

Ikke ta mer enn 3dager på rad. Ta en lengre pause med gjevne mellomrom. Helst 2uker+

Personlig er jeg mest fan i å ta makkan i kaffe. Kjenner ikke noe særlig til smaken, og det kicker kjappere enn drop. Hater å snorte.

Ta det rektalt funker bedre, men er en del stress med det, må ha sprøyter osv.

Hvis du ikke skyter, ikke bynn med det. Personlig synes jeg det er veldig oppskrytt rusmessig, men selve rituale rundt det er avhengighetsskapende. De aller, aller fleste som først begynner med nåla slutter ikke å bruke nåla. Er sjeleglad for at jeg var blandt de som ikke hekta meg til nåla, og brukte nåla kun av å til.

Klarer du å Holde deg til disse forhåndsreglene så skal du se farta funker bra igjen
Ved redosering så opplever jeg egentlig bare at effekten blir litt seigere samtidig som bivirkningene kommer på løpende bånd. Det gjør også at man får en enorm toleranseutvikling.


Ved å holde meg til en dose i døgnet så opplevde jeg fortsatt veldig god effekt etter 5 år med daglig bruk. Skal sies at dosene som regel var på 0.2g-1g, litt avhengig av kvaliteten selvsagt.


Hvis man ikke bruker daglig så kan jeg forstå at det frister med flere doser, men for dere som bruker det daglig vil jeg anbefale at dere prøver å kun ta en dose. Kan være vanskelig å finne en passelig dose, men du finner utav det etterhvert.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Rens amfetaminen.
F.eks en tier.
Har du igjen 1 gram, ar det du hadde 90% bøff.
Men 1 gram teknisk ren amfetamin…
Regn selv.