Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  111 35593
Noen som har hørt om dette?

Blir flooded på facebook og overalt om dette vidundermiddelet som skal hjelpe blinde å se igjen og kurere kreft og alt annet samtidig som man tjener mye mye penger på det.


Se på nettsiden
https://www.kyani.net/public/eu/en/main

Man får tilbud om å selge og tjene syke penger, mangfoldige tusen i måneden.



Hva er dette for slags piss? Noen som vet?
Standard MLM-lureri antar jeg?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Nok et pyramidespill.
Er det virkelig noen som gidder dette da ??
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Ella Vis innlegg
Er det virkelig noen som gidder dette da ??
Vis hele sitatet...
Ja, jeg roter litt rundt på nettet om dette "produktet" nå.
Fire stykker har kontaktet meg angående dette siste dagene, og jeg ser at det ihvertfall er 10-15 av mine kontakter på FB som reklamerer for det.

Kan også se ut som om han ene i toppen av kjeden reklamerer stort inne på statusen demmes også. "Fortsett slik, det er ikke lenge før du blir like rik som meg " "Det er ikke lenge før jeg sender deg en bil nå " and so on... Har også søkt på navnet til denne personen, da får jeg opp 990 000 treff angående svindel og scam.

Styr unna folkens!
En kompis har blitt rekruttert til dette av sin egen mor, og prøvde å dra med meg. Jeg er naturloig skeptisk til ting som blir veldig populært over kort tid, og Kyäni har jo tatt helt av.
Jeg spurte dermed om dokumentasjon backet av myndighetene på at dette faktisk er bra og at det fungerer, og ble da hevnist til en webside drevet av Kyäni. Fant ingen dokumentasjon der på at blåbærjuicen deres fungerer mot kreft og blindhet, noe jeg ikke akkurat regnet med heller.

Har flere ganger etterspurt dokumentasjonen de snakker så varmt om, men har enten blitt invitert med på møter, eller blitt bedt om å ikke bry meg dersom jeg ikke tror det fungerer.
Det skal også nevnes at disse møtene foregår på dagtid, når normale mennesker er på jobb...sier kanskje mest om hvem Kyäni er myntet på...
While in Alaska, Dick and Gayle Powell met a researcher who was studying the Alaskan Tlingit (kling-kit) tribe. The researcher was fascinated with the health of the tribe and noted that they had no words for heart disease, cancer, diabetes, and other common diseases in their vocabulary.
Vis hele sitatet...
Kyäni means "Strong Medicine" in Tlingit.
Vis hele sitatet...
Hvorfor har de medisin i vokabularet men ingen sykdommer? Trenger jo ikke medisin i vokabularet om man aldri er syk.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Trådstarter
Blir bedt på møter hele jævla tiden. Vinn biler, bli rik!

Heh.
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Hvorfor har de medisin i vokabularet men ingen sykdommer? Trenger jo ikke medisin i vokabularet om man aldri er syk.
Vis hele sitatet...
Smart. Det finnes jo nesten ingen eksempler på ord i det norske språk som vi ikke trenger når man bruker din logikk.
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Smart. Det finnes jo nesten ingen eksempler på ord i det norske språk som vi ikke trenger når man bruker din logikk.
Vis hele sitatet...
Gretten? Hvis du ser på det annerledes, hvis man aldri blir syk, trenger du medisin da?

Og om det var i vokabularet eller ikke var ikke hovedpoenget her heller, jeg så bare rett og slett ingen grunn til hvorfor man skulle ha medisin i vokabularet om man ikke hadde noen sykdommer.

Og om du kan nevne noen eksempler på ord i det norske språk som vi ikke trenger nå vi bruker min logikk, så del de gjerne før du
kommenterer mot min logikk.
Sist endret av Pagliacci; 3. februar 2012 kl. 11:17.
en kompis av meg er med i det her og prøvde og få meg med på dette og jobbe for kyani, etter alt det våset som kom ut av kjeften hans trudde jeg med en gang at det måtte være en mafiaorganisasjon som lurer alle som blir med og de blir helt sikker drept om 10 år.

fra spøk til alvor, så sa denne kompisen min at du må rangere deg på lønningen, du begynte altså på 3k i månden og kunne komme deg helt opp til 50k og tilogmed mere i måneden, det som var det verste var at du kunne slutte og jobbe når du vil, uansett om du har 3k eller 50k i måneden og når du har sluttet så fikk du fortsatt disse pengene i måneden resten av livet deres. har ikke vært med på noe som helst eller brydd meg noe særlig mere om kyani, men det må nok være veldig mye scam innblandet. så styr unna folkens!!
Hørte en fyr snakke om noe lignende på bussen for en måneds tid siden.
Det hørtes så forbanna retarted ut, det var vist hvordan alle matprodusentene hadde en konspirasjon om å fete opp og drepe alle menneskene, derfor måtte de selge helseprodukter fra dem, og spre budskapet videre! Venninnen hans bet så klart fullt på, måtte bare FACEPALME som faen midt i bussen... Var bare så tragisk å høre på
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Hvorfor har de medisin i vokabularet men ingen sykdommer? Trenger jo ikke medisin i vokabularet om man aldri er syk.
Vis hele sitatet...
Kanskje fordi det er sjukdomer som krever litt innsikt i menneskekroppen for å feste plassering, eller kanskje fordi den typen sjukdom er sjelden?

Det står at dei ikkje har ord for spesifikke sjukdomer. Ikkje at dei aldri er sjuke.
Dette er faktisk ikke så veldig scam, kollegaen min tjener 10 lapper i mnden og gjør så og si ingen ting nå, men han jobbet hardt i et halvt år
Produktet fungerer nok ikke slik de skal ha det til. Men det er en type scam: Pyramidespill. De tjener mer, desto mer de hyrer og desto mer de selger av produktet. Det er VELDIG FÅ som lykkes innen dette, og hovedpersonene blir søkkrike av å bare se på deres "minions" gå rundt og selge produkter som ikke lever opp til forventningene.
Merkelig at ingen media har tatt for seg dette? Det har jo tatt helt av den siste tiden.
Er vell ingen grunn for media å reklamere mer for dem :s Ett par suksesshistorier fra dem, og halve norge er på kroken.
Sitat av Rediver Vis innlegg
Er vell ingen grunn for media å reklamere mer for dem :s Ett par suksesshistorier fra dem, og halve norge er på kroken.
Vis hele sitatet...
Hadde ærlig talt aldri hørt om disse greiene før jeg så denne tråden på freak jeg. Ikke at det hverken lyder interessant eller lokkende, men.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Trådstarter
Ene av kompisene mine som bet på dette, har ikke fått solgt noe. Hahhaa. Fjott. Nå sitter han på et lager med Kyani skvip han må drikke selv.
Dette er som det blir sagt enkelt pyramidespill. Hele opplegget baserer seg på at man må kjøpe for X antall tusen pr måned. Du får en liten prosentandel av kjøpet til personene du selv har rekruttert, så i begynnelsen vil dette fungere ja. Om du klarer rekruttere 100 personer som forplikter seg til å bruke minst 1000 kr hver måned, tjener firmaet 100 000 i måneden på disse, og er "snille nok" til å gi deg 10 000 i måneden av disse pengene.

Firmaet eller personen som sitter i toppen a denne pyramiden blir griserik, mens inntektene nedover i treet blir mer og mer utvannet.

Dette vil fungere helt til man ikke klarer rekruttere folk, hvorpå alt vil falle i grus med tiden. Å forplikte seg til å kjøpe for 1000 kr måneden er helt OK så lenge du får innbetalt 10-20-30-40 000 i måneden. Men det er ikke kult å kjøpe masse produkter du egentlig ikke vil ha når du ikke tjener penger. Da vil du etterhvert melde deg ut og personen som rekrutterte deg vil tjene mindre..

Klarer du bli med i noe som dette helt i startfasen, kjør på. På dette tidspunktet når det har fått masse PR og "alle" driver med det .. waste of time.
*insert tittel her*
Samma som tupperware, Amway and so on....
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Samma som tupperware, Amway and so on....
Vis hele sitatet...
Tupperware er, i motsetning til Kyäni, noe håndfast man faktisk kan bruke.
Kyäni gir deg juice, med samme virkning som juice fra Kiwi eller Rema.
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Noen som har hørt om WorldVentures.com?

Er vel noe slags pyramidegreier det og. Kjøpe seg inn for 2 000kr. Etter det kan du selge reiser til folk, og verve andre folk.
Tror jeg må opprette mitt eget pyramideselskap jeg nå, folk er så jævlig trange i nøtta at det er jo helt absurd hvis ikke jeg vil tjene penger på idioter som aldri lærer.
Hørte om disse greiene for ett år siden, bare ler inni meg når jeg tenker på de jævla svadagreiene som hun helt åpenbart trodde på.
Sist endret av SinHazzard; 24. februar 2012 kl. 09:27.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er nesten ikke mulig å finne "ekte" fakta om Kyani produktene da menneskene bak Kyani har lagd noen utrolige mengder med søppel blogger rundt produktene!

Det finnes et par seriøse plasser du finner litt info utenom Norsk Freakforum da

www.flashback.org Som er den Svenske utgaven av Norsk Freakforum
http://10min.no er en annen plass der du kan finne litt fakta.

Under her er det et Sitat hentet fra Kyani debatt på http://10min.no

"Kyani “konseptet” er ikke noe annet en ren svindel!

Hvorfor tror dere at den Svenske “Edderkoppen” i Kyani nettet…Stefan Edefors i Norge kalles for Stefan Ederfors?
Det er jo nesten samme navnet vil jo mange tenke…ja men om du prøver å goggle det riktige navnet på mannen Stefan Edefors,uten en r i etternavnet så dukker det opp veldig mye negativ omtale av mannen av typen : “Stefan Edefors har lurat människor på tusentals kronor” og “Tusentals indragna i misstänkt pyramidspel” på førstesiden til goggle!

Spesielt den siste setningen der “pyramidspel” er med, ville jo få katastrofale følger for rekruteringen i Norge om den var lett tilgjengelig!

Dette er grunnen til at de Norske Kyani “toppene” konsekvent bruker en liten “skrivefeil” og omtaler mannen
som Stefan Ederfors i Norge! "
Sitat slutt

Det virker jo som du virkelig kan stole på Kyani sekten...Ja i Usa er de faktisk sett på som en sekt...

Det er foresten Stefan Edefors/Ederfors en kristenfundamentalist med lang fartstid som svindler bak seg, som stikker av med pengene dine, om du da er så dum å biter på noe av tullet du blir servert av Kyani svindlerne!

Et par linker som forteller litt om mannen og hans bragder som god kristen.

http://www.dt.se/nyheter/orsa/1.3399...attslig-grazon

http://www.unt.se/uppsala/tusentals-...el-442665.aspx
Sist endret av Tviler...; 3. mars 2012 kl. 22:23. Grunn: det ble dobbelt opp med tekst
Mannen som er "ansvarlig" for Kyani svindelen i Norge heter Thor Martin Rustad!

På diverse forum i både Norge og Sverige kaller han seg bare Martin Rustad !

Hva er så grunnen til at han "glemmer" å bruke hele navnet sitt ?


Grunnen er at Thor Martin Rustad er mannen bak Facebook-gruppen «Nei til mer islamisering av Norge» !

Thor Martin Rustad er en simpel NAZI sympatisør!

Pappan til NAZI gutten Martin Rustad/Thor Martin Rustad er foresten Hans Rustad, mannen som driver det islamfientlige nettstedet Document.no!

Link som forteller litt om KYANI SVINDLERN OG NAZISTEN Martin Rustad/Thor Martin Rustad : http://pyramidespill.blogspot.com/20...in-rustad.html

Link der han omtaler seg selv som "Norgespatriot" :http://www.nettavisen.no/innenriks/article2557607.ece

Mannen bak Kyani i Norge (Thor) Martin Rustad ble i 2007 dømt til sju måneders betinget fengsel for en lang rekke tilfeller av internettsvindel!

Dette kan dere lese om her:
http://www.dagbladet.no/2010/03/23/n...geri/10895832/

Grunnen til at han skjuler hvem han egentlig er?
Hvor mange tror dere det er som ville ha kjøpt Kyani produkter, om di var klar over at det var en NAZI sympatisør som er dømt for svindel, som prøvde å selge det til dem....? INGEN vil jeg tro!

Pen omtale av kyani svindleren Thor Martin Rustad hentet fra http://informa.no! :

"Omtaler av Eiendoms Mesteren Thor Martin Rustad:
En svindler av dimensjoner! Hold dere langt unna dette firmaet! Leier av folk for så å ikke betale for seg, prøver så å bruke husleieloven til sin fordel for å bli holde tilbake penger Dato: 31.08.2010"
http://informa.no/Bedrift/571554/Eie...-Martin+Rustad

Sammen den kjente svenske pyramidepastoren Stefan Edefors (Ederfors) har
NAZI sympatisøren Thor Martin Rustad flere mennesker som på profilene sine gjør et nummer ut av at de er så snille og kristne....angivelig!

Den "kristne" Steinar Bellan forklarer at Kyani er et pyramidespill :
http://steinarbelland.com/

Så har vi selve "Englen" !
http://nb-no.facebook.com/adianas

Frøken Anita Diana Boucht er leder av Kulturverkstedet OrionSenteret og primus motor bak Alternativmessen i Tromsø.

Er virkelig ikke Anita Diana Boucht klar over at hun blir lurt trill rundt av en NAZi sympatisør...eller ?

Når du nå vet at det er en svindeldømt pyramidepastor (Stefan Edefors/Ederfors) og en Nazi sympatisør med flere dommer for bla nettsvindel (Thor Martin Rustad), som er to av toppene i pyramidespillet Kyani..... vil DU virkelig fortsatt være med på "Kyani eventyret"....?
På VG debatt så kan vi lese om en mann som er forsøk svindlet av Kyani selgere.

Det som er tragiskt er at mannen som er forsøkt svindlet har en alvorlig kreft diagnose...!

Ifølge denne mannen så er et Kyani produkt forsøkt solgt til han som et produkt "som kurere kreft"!

"Kyani Nitro FX og bukspyttkjertelkreft"
kan dere lese om her: http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/...ttkjertelkreft

Det er stor grunn til å tro at Kyani selgere i Norge og Sverige er lært opp til denne kyniske måten å selge Kyani produkter på av "Toppene" i Kyani svindelen!

Grunnen til dette er at (Nazi)Tor Martin Rustad før har hevdet at det kurerer "Bryst cancer" på et Svenskt forum...

Sitat
" En i mitt ledd i Norge har en mor som fikk Bryst cancer for ikke lenge siden. Han og henne var totalt imot alt som har med naturlige ting å gjöre. Men jeg klarte heldigvis å få overbevist dem om at man skal aldri höre på hva legemiddel industrien sier. Å hun bruker nå 8 dobbel anbefalt dose av mine kapsler, å når hun var inne till ny pröve nå så hadde tumoren krympet, å legen bare sto å klödde seg i hodet å hadde ingen aning om hva som hadde skjedd! Hun forklarte bare att hun går på ett sterkt tocotrinol produkt(e vitaminer, for den som ikke vet hva det er). Å da sa han att han plutselig forsto litt mer.

Mvh Martin
Team West Coast"
Sitat slutt.

http://www.vof.se/forum/viewtopic.ph...164&start=1950

Og denne Martin i Kyäni Team West Coast han kjenner vi godt fra før...
Det er selveste Nazigutten Thor Martin Rustad...!

Martin "The Stinger" Rustad er som dere kan lese selv LEDER i Kyani Team West Coast....!
http://www.kyanitwc.net/Hvem-er-vi-.html


MLM svindelen Kyani er direkte livsfarlig !
Takk... Har ikke outet navnet hans selv, men jeg har hatt lyst. Jeg kjenner en del til denne personen fra før. Han begynte lett med å selge kontantkort og telefoner via IRC mot forskuddsbetaling. Han har begått ran, og svindlet med Rolex-klokker. Selv om folk kjenner til han, og vet hvordan han er, fatter jeg og begriper jeg ikke at folk biter på.
Hei!

Må si det faktisk er ganske göy å lese om så total uvitende mennesker, hva dem sier, tror å poster rundt seg på nettet.

Driver virkelig jeg Kyäni Norge? Skulle ikke tro det nei!
Jeg er en helt venlig distributör for kyäni. Startet med ingenting, å bygd meg godt opp siden november.

At jeg har gjort mange dumme ting i mitt liv er helt rett, å det har jeg stått for å gjör det jeg kan for å rette opp i.
Å derfor er jeg også med i Kyäni, for å hjelpe andre til en bedre helse, å til en bedre vellfred!
Jeg sier ikke at jeg hjelper alle til å bli rike, for det er ren lögn.
Jeg sier derimot at jeg hjelper alle til å få det bedre, både ökonomisk og helsemessig.

At folk sammenligner oss med pyrmidespill viser tegn til lav inteligens fra deres side dessverre.
JA!, det er en pyramidestruktur, hvertfall delvis. Men sånn er alle selskaper bygd opp. Eller har du kanskje 100 topp sjefer hos dere, som alle selger til sluttbruker? Hos oss er vi bygd på eksakt samme måte som garantert alle deres jobber her.
Eneste store forskjellen er at her kan du faktisk tjene mer penger en sjefen din! For det er ikke sånn at den over deg tjener mer penger en deg!

Forskjellen mellom oss, å tupperware er ganske mange. Men strukturmessig bygd delvis likt.
Dem har jo livstidsgaranti på sine produkter. Så når du har solgt et produkt der, så har du provisjon bare en gang. Vi selger forbruksvarer, å derfor har vi en passiv gjenntakende inntekt hver mnd så lenge dem er kunder hos oss.

At mange ikke tror på det eneste rene omega3 produktet vi har på markedet i Norge viser også hvor lite oppleste dere egentlig er.
Google ex. Omega3 forbrukerinspektörene, å se filmen som er laget om bla. möllers, krill osv . Direkte helsefarlige produkter.
Vi bruker 100% ren laksefillet, kaldpresset å med naturlig e-vitamin tocotrionol.
Hvem andre gjör dette? INGEN på norske markedet! Dette fordi det er mye dyrere å lage, å små selskaper har ikke råd til sånne investeringer i starten.

Molecule of life som det kalles, eller Nitro Extreme hos oss. Er bare noe du selv må lese om. For det er viktig informasjon. Ikke bare det vi selger, men også hva alle våre konkurenter selger. Les om nobelsprisen i medisin for forskningen på kvävoksid osv.

Blåbärsjuicen som mange kaller det, er egentlig ikke noe annet en blåbär å 9 andre superfrukter so mutgjör en bombe av antioksidanter, å alt av vitaminer å mineraler du trenger for en hel dag. Enkelt å greit en kvalitetssikring til maten din.

Hans Rustad er ikke min far, å er ikke engang i slekt med vedkommende. Aldri snakket eller hilst på han.
At jeg tidligere var innvandrer motstander, å rasist (merk. ikke nazist som enkelte her vil ha det til) er ikke noe som jeg er i närheten av nå. Dette har jeg vokst ifra for lenge siden.

Tidligere svindel dömt ja. Men jeg har tatt mine straffer, å ferdig med det. JEg har ikke hatt fengsel straff som enkelte hevder. Derimot har jeg fått betinget dom i 2007, med 3 års prövetid. Jeg har hele tiden holdt meg helt fri fra alt. Å alt er tilbakelagt. Men dere mener vell at vis du blir tatt i å kjöre for fort å mister lappen, så skal du miste den for livet? Eller fortjener du en ny sjangse når du har tatt din straff?`

Jeg kommer ikke til å sitte på forumet her, å skrive med dere.
Jeg vet hvor mange pessimister det er der ute, å kaster ikke brot mer tid å energi på sånt.

Kontakt meg gjerne på facebook https://www.facebook.com/rustad2 vis det er noe du lurer på.
Du står fritt til å bruke alt jeg svarer på facebook, mot meg å poste her om du vill..

Enkelte hevder kyäni er en flopp eller lignende. Å det finnes det gode garantier for at det hvertfall ikke er. Om kort tid så åpner vi Serbia å flere andre land. Å vi öker hele tiden! Rekord mnd, på rekord mnd.
Vi har bare akkuratt startet! Å det er nå vi virkelig setter fart fremover!

Kall oss hva dere vill, men sannheten er at majoriteten av dem som er med, takker oss for muligheten til å hjelpe andre, å takker for hva vi har hjulpet dem med!

Takk for meg

Mvh Martin Rustad (Som forövrig heter dette, grunnet jeg syntes thor höres mer ut som bondenavn, å jeg liker ikke å bli sett på som totensk bonde, selv om jeg har bodd der i 13 år) Så navnet handler på ingen måte om tidligere liv, som enkelte hevder.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Litt artig at du må kommentere på hvert forum/blogginlegg som skrives på nettet å forsvare deg. Det er jo ganske åpenlyst at noe er fishy. Ikke bare det, men jeg har snoket litt på facebooken din, og det er så mye "douchebag" som stråler ut av deg. Dere har tacky titler og snirklete ord på ting. Litt som en gjeng i barneskolen.

Altså om MLM var veien å gå hadde fler gjort det. Det finnest ingen superfrukter, magiske drinker, mirakel kurer eller hurtigruta til rikdom.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
HAHAHAHA! Dette var noe å lese og drikke morgen teen til! Elsker slike "vidunder" mennesker som toger fram med Herske-metoder og annat svada. like fullt opp av svik og bedrageri som en alminnelig tjuvradd i oslo kretsfengsel...
Sitat av Carmex Vis innlegg
Litt artig at du må kommentere på hvert forum/blogginlegg som skrives på nettet å forsvare deg. Det er jo ganske åpenlyst at noe er fishy.
Vis hele sitatet...
Hadde ikke du villet forsvare deg om en anonym person kalte deg nazist og svindler?

Nå har ikke jeg satt meg inn i saken, men synes det er ganske drøyt å henge han ut som nazist når diskusjonen er om noe helt annet.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Hadde ikke du villet forsvare deg om en anonym person kalte deg nazist og svindler?
Vis hele sitatet...
Nei, hadde jeg vært en nazist og svindler hadde jeg ikke prøvd å forklare meg. Men derimot når dem prøver å forklare seg så godt dem kan og fortsatt har sterke bevis mot seg så er det bare å legge opp. Håper flere blit oppmerksomme på denne gjøken her.

og jeg sier bare lykke til med å starte opp i serbia.
Sitat av bolighaien Vis innlegg
At folk sammenligner oss med pyrmidespill viser tegn til lav inteligens fra deres side dessverre.
JA!, det er en pyramidestruktur, hvertfall delvis. Men sånn er alle selskaper bygd opp. Eller har du kanskje 100 topp sjefer hos dere, som alle selger til sluttbruker? Hos oss er vi bygd på eksakt samme måte som garantert alle deres jobber her.
Eneste store forskjellen er at her kan du faktisk tjene mer penger en sjefen din! For det er ikke sånn at den over deg tjener mer penger en deg!
Vis hele sitatet...
På jobben min trenger jeg ikke å bruke egne penger på utgifter. Jeg trenger ikke å betale penger for å ta en jobb. Jeg risikerer ikke sitte igjen med en haug ubrukelige produkter til overs hvis jeg ikke får solgt dem. Hvis produktene er fantastiske og selger seg selv, hvorfor må man da betale for varene på forhånd? Finnes det mekanismer for å returnere usolgte varer og få retur slik vanlige utsalg opererer?

Molecule of life som det kalles, eller Nitro Extreme hos oss. Er bare noe du selv må lese om. For det er viktig informasjon. Ikke bare det vi selger, men også hva alle våre konkurenter selger. Les om nobelsprisen i medisin for forskningen på kvävoksid osv.
Vis hele sitatet...
Kan jeg få se noen fagfellevurderte forskningsrapporter som viser statistisk signifikant helsegevinst ved deres virkestoffer med samme inntaksmåte under dobbel blinding?

Blåbärsjuicen som mange kaller det, er egentlig ikke noe annet en blåbär å 9 andre superfrukter so mutgjör en bombe av antioksidanter, å alt av vitaminer å mineraler du trenger for en hel dag. Enkelt å greit en kvalitetssikring til maten din.
Vis hele sitatet...
Antioksidanter har ingen veldokumentert helsegevinst. Det at antioksidanter har en viktig rolle å spille i cellebiologi betyr ikke at man bare kan spise antioksidanter og forvente helseeffekt. Forskningen på dette feltet er ganske sprikende.

Hans Rustad er ikke min far, å er ikke engang i slekt med vedkommende. Aldri snakket eller hilst på han.
At jeg tidligere var innvandrer motstander, å rasist (merk. ikke nazist som enkelte her vil ha det til) er ikke noe som jeg er i närheten av nå. Dette har jeg vokst ifra for lenge siden.
Vis hele sitatet...
Så når du på facebook deler bilder som kobler typiske innvandrernavn til mord, heroinsalg og driveby-skyting, så er det bare litt uskyldig humor?

Tidligere svindel dömt ja. Men jeg har tatt mine straffer, å ferdig med det. JEg har ikke hatt fengsel straff som enkelte hevder. Derimot har jeg fått betinget dom i 2007, med 3 års prövetid. Jeg har hele tiden holdt meg helt fri fra alt. Å alt er tilbakelagt. Men dere mener vell at vis du blir tatt i å kjöre for fort å mister lappen, så skal du miste den for livet? Eller fortjener du en ny sjangse når du har tatt din straff?`
Vis hele sitatet...
Det er noe folk burde vite om før de vurderer å gjøre forretninger med deg. Særlig når MLM er en businessmodell med ganske frynsete rykte.

Jeg kommer ikke til å sitte på forumet her, å skrive med dere.
Jeg vet hvor mange pessimister det er der ute, å kaster ikke brot mer tid å energi på sånt.
Vis hele sitatet...
Jaha, ja. Trodde disse svindelpillene dine skulle gi deg mer energi, jeg?

Enkelte hevder kyäni er en flopp eller lignende. Å det finnes det gode garantier for at det hvertfall ikke er. Om kort tid så åpner vi Serbia å flere andre land. Å vi öker hele tiden! Rekord mnd, på rekord mnd.
Vi har bare akkuratt startet! Å det er nå vi virkelig setter fart fremover!
Vis hele sitatet...
De fleste pyramidespill øker hele tiden til de kollapser. Just saying.
Det er noe ala at du kjøper, og har mulighet til å selge videre, slik at de kan selge videre igjen. I bunn og grunn pyramidespill.

Men, jeg jobber på en avdeling for tungt pleietrengende, og der har flere ansatte begynt med kyani. De har blitt kvitt smerter i skuldre og knær som har kommet pga tunge løft over lange perioder, samt at to sengeliggende MS-pasienter har begynt på kyani etter at pårørende merket forskjell på de ansatte. MS-pasientene har blitt mye mer våkne og klare i hodet, og de virker stort sett friskere.

jeg vet ikke om kyani faktisk virker, eller om det har blitt dokumentert, men jeg har iallefall sett folk som tar dette, bli friskere. Uansett om det virker eller ikke, har ikke kroppen vondt av forskjellige vitaminer som det er i kyani. Produktet er supert, det er bare måten man må kjøpe og evt selge det på, jeg stiller meg skeptisk til.
Haha. Må le. Har en fyr i klassen som driver med dette og han har blitt helt syk.
Snakker ikke om noe annet enn den "Kyani" driten. Prøver å få med mange andre i klassen på sånne stygge møter og.
Sier blant annet også at mora hans kommer til å få helt splitter ny Mercedes til sommeren som kommer når hun har vervet x antall folk.

Jeg begynte ihvertfall å le når jeg hørte om denne driten.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av spklse Vis innlegg
Haha. Må le. Har en fyr i klassen som driver med dette og han har blitt helt syk.
Snakker ikke om noe annet enn den "Kyani" driten. Prøver å få med mange andre i klassen på sånne stygge møter og.
Sier blant annet også at mora hans kommer til å få helt splitter ny Mercedes til sommeren som kommer når hun har vervet x antall folk.

Jeg begynte ihvertfall å le når jeg hørte om denne driten.
Vis hele sitatet...
Der har du ett godt eksempel på hvordan folk blir av sånt tull.
å jada man ender alltid opp med en bil til slutt :P

Får håpe han komme tilbake å svarer på ivioynar.
Da jeg ikke kunne vert mer enig.
At folk ikke gidder å lese seg opp på ernæring eller kosthold og tror blindt på slikt bullshit får være deres egen skyld, man får mer en nok av næringstoffer av et normalt og variert kosthold, med mindre man er syk.
Klassisk snake oil vil jeg tippe. Appelerer til folks egoisme og grådighet. Tjen mye penger, gjør ingenting.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Se på Facebook profilen til Mr. Martin Rustad. Han har bilder av Porsche og Lambo som lokkemiddel, flere som spør han angående Kyani men han sier at de må møtes om han skal gi ut mer info.

Hele Kyani minner meg om Natures own som var for en del år tilbake. Var med på noen møter, men skrev aldri under noen kontrakt. Hadde 2 kamerater som skrev under, de endte opp 6000 kr fattigere med produkter som de ikke fikk solgt. Han som lurte de med minner mye om Martin, akkurat samme framgangsmåte. Siden Martin tidligere er dømt som svindler, stiller ikke det akkurat Martin i noen bedre lys når han fronter Kyani.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
På jobben min trenger jeg ikke å bruke egne penger på utgifter. Jeg trenger ikke å betale penger for å ta en jobb. Jeg risikerer ikke sitte igjen med en haug ubrukelige produkter til overs hvis jeg ikke får solgt dem. Hvis produktene er fantastiske og selger seg selv, hvorfor må man da betale for varene på forhånd? Finnes det mekanismer for å returnere usolgte varer og få retur slik vanlige utsalg opererer?


Kan jeg få se noen fagfellevurderte forskningsrapporter som viser statistisk signifikant helsegevinst ved deres virkestoffer med samme inntaksmåte under dobbel blinding?


Antioksidanter har ingen veldokumentert helsegevinst. Det at antioksidanter har en viktig rolle å spille i cellebiologi betyr ikke at man bare kan spise antioksidanter og forvente helseeffekt. Forskningen på dette feltet er ganske sprikende.


Så når du på facebook deler bilder som kobler typiske innvandrernavn til mord, heroinsalg og driveby-skyting, så er det bare litt uskyldig humor?


Det er noe folk burde vite om før de vurderer å gjøre forretninger med deg. Særlig når MLM er en businessmodell med ganske frynsete rykte.


Jaha, ja. Trodde disse svindelpillene dine skulle gi deg mer energi, jeg?


De fleste pyramidespill øker hele tiden til de kollapser. Just saying.
Vis hele sitatet...
På jobben min trenger jeg ikke å bruke egne penger på utgifter. Jeg trenger ikke å betale penger for å ta en jobb. Jeg risikerer ikke sitte igjen med en haug ubrukelige produkter til overs hvis jeg ikke får solgt dem. Hvis produktene er fantastiske og selger seg selv, hvorfor må man da betale for varene på forhånd? Finnes det mekanismer for å returnere usolgte varer og få retur slik vanlige utsalg opererer?"

1. På jobben til deg/vedkommende så bruker man vist penger på å kjöre til/fra jobben. På lik linje som oss. Eneste forskjellen er at vi får betalt for å gjöre det, å da ikke iform av lave skatteletter som arbeidere får. Vi får 3.7kr pr. km + moms fra förste km.
Når det kommer til å betale for å ta en jobb, så er dette TOTALT feil, å en missforståelse hos de aller fleste. Du trenger ikke betale en eneste krone hverken for å jobbe, eller väre med oss. Banken, å diverse myndigheter skal ha tilsammen 361 kr i diverse gebyrer EN gang! Dette er ikke noe hverken jeg eller Kyäni tjener en eneste kr på! Er banken (mastercardet, fra payoneer) å diverse som tar disse pengene. MEN vi anbefaler selvsagt alle å gå inn å kjöpe diverse produkter, som man skal kunne gi bort, eller vise frem. For starter du en aviskiosk, så er det vell greit å kunne ha aviser å vise frem eller?
Hos oss selger du ikke produktene, som kommer frem av det innlegget der. Du kjöper produkter til deg selv, å til markedsföring. Dette gir du videre til folk, helt gratis. for å la dem teste ut. Å dem som tester ut, blir i majoritet kunder eller distributörer (vi vil helst ha kunder, da det alltid er sluttbruker som gir oss penger, som hvilken som helst annen butikk)

å selvsagt har vi 12 mnd full retur rett for varer hos Kyäni som distributör. Å for kunder så har vi 30 dager full retur rett selv om du har kastet eller brukt opp produktet.

spm. 2
Kan jeg få se noen fagfellevurderte forskningsrapporter som viser statistisk signifikant helsegevinst ved deres virkestoffer med samme inntaksmåte under dobbel blinding?

Svar: Jeg kan dessverre ikke så mye om nitro oxide, å kvävoksid osv som jeg skulle gjort. Men driver å leser meg opp nå, å kjöpt 4 böker om dette som jeg skal lese (IKKE ang. Kyäni på noen måte)
Men til nå, det jeg har lest, er faktisk skremmende, at det ikke blir brukt mer en hva det blir i norsk helsevesen. Dr. Lazio i Göteborg er en som har kjempet for dette siden slutten på 80. tallet, å kjört ett litt eget löp på det. Å det er sinnsyk forskning han har gjort.
Å når 3 forskere fikk nobelspris i medisin i 1998 grunnet forskningen på dette, å dette blir satt i samme bås som X-ray og pencilin i viktighetsgrad, så sier det seg selv at dette er noe man skal forske videre på. Men når det kommer til dybden i dette, så kan jeg pr. idag dessverre ikke uttale meg, men kommer tilbake med svar når jeg har satt meg 100% inn i dette. Vist, jeg kan mye om det. Men vil ikke gå inn i dybden, når jeg ikke kan/vet alt med 100% sikkerhet.

Spm. 3
Antioksidanter har ingen veldokumentert helsegevinst. Det at antioksidanter har en viktig rolle å spille i cellebiologi betyr ikke at man bare kan spise antioksidanter og forvente helseeffekt. Forskningen på dette feltet er ganske sprikende.

Det er helt rett i at forskningen på dette er veldig sprikende.
MEN det som er ganske enstemmig er at frie radikaler kan sammenlignes med rust på en bil.
Å antioksidanter er bevist at bryter ned frie radikaler, på lik linje med rustsveising. (sagt på veldig folkelig måte)
Man trenger ikke väre rakettforsker, for å forstå at antioksidanter er nyttigt. Å personlig så kommer jeg aldrig til å slutte å spise masse antioxidanter, vitaminer osv. Å jeg har aldri värt noe helsefreak for å si det pent. Men så bra som jeg har det nå etter at jeg begynte på dette, trodde jeg ikke det gikk an å bli

spm 4.
Så når du på facebook deler bilder som kobler typiske innvandrernavn til mord, heroinsalg og driveby-skyting, så er det bare litt uskyldig humor?

svar: delte et bilde, som blir sendt rundt over alt. Et helt uskyldig greie. Hva er så galt med å ha litt humor?
Er det galt av oss å ha humor på dems bekostning? Vell, da har vi ikke akkuratt kommet langt i hvor tollereringen av ting går

"spm 5"
Det er noe folk burde vite om før de vurderer å gjøre forretninger med deg. Særlig når MLM er en businessmodell med ganske frynsete rykte.

Svar:
Ja, jeg har et veldig frynsete rykte. Å i morgen eller onsdag blir det sikkert ikke bedre, når pst, politiet osv skriver om meg, å koblingen til anders breivik(landsforäderen) på förstesiden av dagbladet.
å hvilken kobling vi har hatt sammen. Men jeg håper hvertfall at dem har tatt til vettet, å skriver en saklig sak, hvor fakta kommer. istedet for drittslenging! For fakta, å dårlig journalistikk er to helt forskjellige greier! Ja jeg har et dårlig rykte, men jeg er fortsatt en av norges beste selgere. Å i MLM så er det aller viktigste hvem du har med å hjelpe deg! Om du hadde blitt med i mitt team, så hadde jeg kjört full oppläring med deg, å dine venner som vil väre med i dette. Vi hadde sammen gått ut å hjulpet deg til å selge. Rettere sagt, så er det jeg som skal selge i starten for deg, til du lärer dette selv, å da lärer opp dine til å gjöre denne jobben!
Ryktet mitt er ikke bra nei, men hva er viktigst? At jeg har en kriminell fortid, en fortid som rasist, en fortid med narkotika osv? eller at jeg i nåtid går ut for å hjelpe folk best mulig, å gi tilbake til samfunnet det jeg har tråkket på å ödelagt i så mange år?
Kall meg gjerne et svin, men sorry, folk takker meg idag for hvem jeg har blitt!

Siste spm:
De fleste pyramidespill øker hele tiden til de kollapser. Just saying.

Nevn 5 store "pyramidespilll" som driver lovlig. Dvs 5 store mlm selskaper som har kolapset?
Samtidig så vill jeg vite hvordan det går meg verdens 5 störste "pyramideselskaper /mlm selskaper"
1. Toyota (Störste MLM selskap i verden)
2. Colgate (ikke vanlig herover å drive mlm med dette, siden mlm er så negativt i scandinavia) Men kjempe sotre ute i verden.
3. Amway
4. Coca Cola (samme som colgate, ikke gavlig her, fordi vi er generelt sett dumme. Hva er best? At rimi tjener 4 kr flaska, eller at du gjör det?)
5. Tyske bank, verdens störste mlm baserte bank.

Hvordan går det med disse selskapene?
Hvorfor har nå i 2010 Mercedez gått over til mer å mer MLM som Toyota gjör?
Hvorfor er 22% av verdens befolkning innen mlm bransjen?
hvorfor er 27% av alle nye dollar millionärer world wide fra MLM arbeid? Å da kun som distributörer, å ikke noe eierskap/ eller "toppen av pyramiden" som dere kaller det.
Å hvorfor er det estimert av störste finasnselskapene i veden at innen 2016 kommer det til å bli underkant av 10 millioner nye mlm dollar millionärer? Dette tilsvarer 4 stk i minuttet fra 2011(når artikkelen kom) å til 2016!

btw. Sto ikke her, men siden mange skriver det, å det er vanlig i MLM så tar jeg det med.
Hos samtlige andre mlm selskaper er det et krav at man har ökende omsetning i mnd, for å få lönn. Det er også et krav om at man skal ha mnd kjöp selv.
Det er flere av de uproffe distributörene hos oss, som sier at man må kjöpe inn for 100 poeng i mnd her også. Dette er totalt feil! Å noe vi tar tak i så snart vi ser noe av dette!

VI ANBEFALER det! fordi det er produktene til deg selv i mnd! Å det er veldig fint å jobbe med noe som man selv har en story på!
Jeg er personlig en dyktig selger, å jeg solgte i november og desember med munnen. Jeg brydde meg ikke et sekund om produktene. Solgte bra.
MEN når jeg begynte på produktene selv, å fikk min egen story, å snakket fra hjertet istedet. Da ble jeg nr 8 beste selger i hele verden i Januar mnd. Nr 9 på innhenting av partnere. Noe som gagner samtlige av min downline selvsagt!
Fr i vanlige mlm selskaper, så er det ikke sånn at man tjener penger på uplinen sin. Men det gjör man her! For her bygger vi team! Vi jobber sammen i team! Vist, det ser ut som en pyramide struktur. Men det kommer man ikke unna, uansett hvordan selskap man jobber i enten det er regjeringen, statoil, kyäni eller ulovlige selskaper som world games inc osv. Men samtidig så er det sånn hos oss, at det er veldig lett å tjene mer penger en din sponsor/upline. Å alt handler om kundene dine.
Om du blir min downline, så tjener ikke jeg mer en noen få kroner på dine kunder, dette fordi du skal jo selvsagt ha mesteparten av provisjonen selv! JEg som teamleder tjener litt, siden jeg er din mentor.
Men la oss si at jeg har 100 distributörer, å dem selger 10 stk i mnd. Det gir en mnd lönn til dem förste mnd på 460 000,-
Av dette tjener jeg TOTALT 12 000,- Vist, at snitten av lönnen er da på 4600,- ¨jeg 12 000,- Men så har jeg trent opp, å kanskje også skaffet majoriteten av disse kundene for dere!

Sitat av stagg Vis innlegg
Se på Facebook profilen til Mr. Martin Rustad. Han har bilder av Porsche og Lambo som lokkemiddel, flere som spør han angående Kyani men han sier at de må møtes om han skal gi ut mer info.

Hele Kyani minner meg om Natures own som var for en del år tilbake. Var med på noen møter, men skrev aldri under noen kontrakt. Hadde 2 kamerater som skrev under, de endte opp 6000 kr fattigere med produkter som de ikke fikk solgt. Han som lurte de med minner mye om Martin, akkurat samme framgangsmåte. Siden Martin tidligere er dømt som svindler, stiller ikke det akkurat Martin i noen bedre lys når han fronter Kyani.
Vis hele sitatet...


Jeg kan gjerne ta alt med dem via face. Men vis jeg skal tegne å forklare for dem, så er det vell like greit å ta det når jeg likevell skal til distriktet der eller?

Hva er så galt med at jeg fronter Kyäni? Det er en stor missforståelse at jeg er störst i Norge, å har tatt dette dit osv. Jeg har majoriteten av mine kunder, downlines og partnere i Sverige, Canada, Österike og Usa jeg! Har bare rundt 40-50 pers i Norge tror jeg.
Derimot er det en "konkurrent" av meg, som har nesten 1200 personer i Norge, å kjörer KNALLHARDT om dagen! Noe Kyäni og Norge taper mye på, siden dem bare etterlater seg "deadmeat" . Signerer inn i alle retninger, å gir nesten ikke noe oppläring, trening osv. Å bare lar dem seile sin egen sjö.. Vi fölger opp så alle tjener penger vi! Det som er viktigst!

Sitat av Carmex Vis innlegg
Litt artig at du må kommentere på hvert forum/blogginlegg som skrives på nettet å forsvare deg. Det er jo ganske åpenlyst at noe er fishy. Ikke bare det, men jeg har snoket litt på facebooken din, og det er så mye "douchebag" som stråler ut av deg. Dere har tacky titler og snirklete ord på ting. Litt som en gjeng i barneskolen.

Altså om MLM var veien å gå hadde fler gjort det. Det finnest ingen superfrukter, magiske drinker, mirakel kurer eller hurtigruta til rikdom.
Vis hele sitatet...

Hadde flere gjort det?
Tror du burde gå ut å sjekke fakta for hvor mange som aktivt jobber med MLM i verden jeg!
Er bare i Scandinavia man ser ned på MLM, men dette er i stor grad på vei til å forandre seg heldigvis!
Folk begynner endelig å komme seg litt ut av de trangsynte tankene, å ser hvilke muligheter som finnes!

Finnes ingen superfrukter?
Superfrukter er en betegnelse på enkelte ekstremt sunne å bra frukt/bär osv.

http://en.wikipedia.org/wiki/Superfruit

Å at jeg skal forsvare meg, er ganske åpenlyst. Med tanke på at jeg blir uthengt i alle retninger for masse jeg ikke er!
Jeg er på ingen måte nazist, aldri värt. Ja jeg var rasist tidligere. Men dette er ikke et syn jeg har nå lengre. Har trukket meg totalt ut av samtlige miljöer for lang tid siden.

At folk kaller meg svindler f¨r dem bare gjöre. Men kanskje dem burde sjekke hvor gammel jeg var når jeg gjorde disse tingene?
14-15 år var jeg når jeg gjorde de förste tingene, som jeg ble dömt til 360 timer samfunnstjeneste for.
18 år var jeg når jeg gjorde det jeg ble idömt betinget fengsel med 3 års prövetid.
Nå er jeg 25 år gammel, altså 7 år siden jeg gjorde noe. Å jeg har ikke sittet en eneste dag i fengsel i mitt liv. Gjort opp for alt det dumme jeg har gjort.

Så kanskje få storyen rett för man begynner å spre rundt seg med skit?

Sitat av afen Vis innlegg
Nok et pyramidespill.
Vis hele sitatet...
Forskjell på pyramidespill, å en helt vanlig normal struktur!

Sitat av Ella Vis innlegg
Er det virkelig noen som gidder dette da ??
Vis hele sitatet...
Mål innen 2020 = 10 millioner KUNDER i europa
Mål innen 2020 = 200 000 distributörer i Europa

Öker med rundt 10-12 000 i mnd totalt sett nå, å flere å flere blir det, i raskere å raskere tempo
Sitat av Scampi Vis innlegg
En kompis har blitt rekruttert til dette av sin egen mor, og prøvde å dra med meg. Jeg er naturloig skeptisk til ting som blir veldig populært over kort tid, og Kyäni har jo tatt helt av.
Jeg spurte dermed om dokumentasjon backet av myndighetene på at dette faktisk er bra og at det fungerer, og ble da hevnist til en webside drevet av Kyäni. Fant ingen dokumentasjon der på at blåbærjuicen deres fungerer mot kreft og blindhet, noe jeg ikke akkurat regnet med heller.

Har flere ganger etterspurt dokumentasjonen de snakker så varmt om, men har enten blitt invitert med på møter, eller blitt bedt om å ikke bry meg dersom jeg ikke tror det fungerer.
Det skal også nevnes at disse møtene foregår på dagtid, når normale mennesker er på jobb...sier kanskje mest om hvem Kyäni er myntet på...
Vis hele sitatet...
Hvor er det mötene på dagtid holdes?
Det er hvertfall ingen i min upline, eller downline eller noe jeg kjenner. For vi vet at statistiskt sett, så funker möter best kl 19.00, å derfor kjörer vi konstant dette.
Når det kommer til dokumentasjon, så kan du gjerne sende meg en facebook melding https://www.facebook.com/rustad2?ref=tn_tnmn om hva du behöver, så sender jeg direkte.
Du har sikkert bare värt i kontakt med nye distributörer, som ikke helt vet hvordan dem bruker backpfficen sin. Men alt av dokumentasjon ligger der

Sitat av Lovegame Vis innlegg
Blir bedt på møter hele jævla tiden. Vinn biler, bli rik!

Heh.
Vis hele sitatet...
Man vinner ikke biler!
Man gjör seg fortjent til en fult betalt leasingbil av selskapet!
Kriteriene er kjempe enkle, å noe enhver person klarer.

25 000 QV, å holde det minst en mnd, så får du en fult betalt Mercedez C220 CDI AMG med fri service (90 000km), 3 sett med dekk (2 sommer, 1 vinter) fult betalt forsikring osv.

Når du har 100 000 QV så oppnår du tittelen Diamond, å får da en ny bil, med samme avtale. Da er det biler som ML350 AMG osv.

Neste nivå er 500 000 QV å tittelen Green Diamond.
Da får du en S350/500 (kommer seg an på hvilket land osv) Bluemotion. Med samme deal ang forsikring osv.

Når du oppnår 2 000 000 (Red Diamond) å da er det valgfri bil, helikoper eller hva du måtte önske til 35 000kr i mnd i leasing.

Etter 3 år, står du selvsagt fritt til å cashe ut bilen selv.

Til info så er det i snitt 119 QV pr trianglepack med Extreme. Å dette er uendelig med nivåer i downline.

Vi er fortsatt bare i prelounch fasen i Norge, å har ikke offentlig åpnet, selv om vi har fått alt godkjent. Å enda så er det allerede delt ut flere biler! Å bare i min downline, går jeg utifra, å har mål om at vi skal klare å få delt ut MINST 15 C220 CDI og 5 ML350 bare i 2012 i Norge, å da kommer Sverige helt utenom, enda det er her jeg kjörer hardest.

Ps! 25 000 Qv så har du også en snitt inntekt på ca 25 000,- passivt i mnd

Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Gretten? Hvis du ser på det annerledes, hvis man aldri blir syk, trenger du medisin da?

Og om det var i vokabularet eller ikke var ikke hovedpoenget her heller, jeg så bare rett og slett ingen grunn til hvorfor man skulle ha medisin i vokabularet om man ikke hadde noen sykdommer.

Og om du kan nevne noen eksempler på ord i det norske språk som vi ikke trenger nå vi bruker min logikk, så del de gjerne før du
kommenterer mot min logikk.
Vis hele sitatet...
Medicin skal ikke benyttes som det blir brukt idag egentlig! For idag bruker vi piller mot alt, etter at vi blir dårlige.

Medicin skal egentlig benyttes FÖR man blir syk, for å forebygge!
Å dette skal selvsagt väre flytende!

Sitat av iSkr3mbIl Vis innlegg
en kompis av meg er med i det her og prøvde og få meg med på dette og jobbe for kyani, etter alt det våset som kom ut av kjeften hans trudde jeg med en gang at det måtte være en mafiaorganisasjon som lurer alle som blir med og de blir helt sikker drept om 10 år.

fra spøk til alvor, så sa denne kompisen min at du må rangere deg på lønningen, du begynte altså på 3k i månden og kunne komme deg helt opp til 50k og tilogmed mere i måneden, det som var det verste var at du kunne slutte og jobbe når du vil, uansett om du har 3k eller 50k i måneden og når du har sluttet så fikk du fortsatt disse pengene i måneden resten av livet deres. har ikke vært med på noe som helst eller brydd meg noe særlig mere om kyani, men det må nok være veldig mye scam innblandet. så styr unna folkens!!
Vis hele sitatet...
Viser hvor lite inteligens både du og din kompis har tydeligvis.
1. Det er ikke noe scam, når du har mange fornöyde kunder, som kjöper produktene hver mnd, fordi dem rett å slett elsker det! Dette gir, i motsetning til andre salgsforetak et passiv gjenntakende inntekt!
Istedet for å få provisjon en gang, for et salg. Så får du provisjon hver mnd så lenge dem er kunder! Er vell ganske rett å rimelig det eller?

2. 50 000,- i mnd kan hvem som helst komme til, å jeg har lagt lista ganske mye höyere for å si det mildt.
Förste målet mitt, er 727 440,- netto i mnd. Da har jeg 1000,- i timen i snitt gjennom hele året. Da skal jeg ha förste ferien min. Neste stopp er 4.33 millioner i mnd passivt. Å dette målet har jeg nådd innen 1. Januar 2016, å det er en garanti! Har allerede venner i min närhet som tjener 200-1,5 millioner i mnd i Kyäni. Hva min inntekt er, forblir min hemmelighet. Men jeg er på god vei, å kommer aldri til å slutte med MLM eller Kyäni!

Vis din venn har en god mentor, som hjelper han heel veien sånn som alle i vårt team gjör, så har han nok bil innen August, vis han begynte nå.

Sitat av Rediver Vis innlegg
Hørte en fyr snakke om noe lignende på bussen for en måneds tid siden.
Det hørtes så forbanna retarted ut, det var vist hvordan alle matprodusentene hadde en konspirasjon om å fete opp og drepe alle menneskene, derfor måtte de selge helseprodukter fra dem, og spre budskapet videre! Venninnen hans bet så klart fullt på, måtte bare FACEPALME som faen midt i bussen... Var bare så tragisk å høre på
Vis hele sitatet...
Idioter finner man overalt dessverre, også i vårt selskap. Men heldigvis blir de ganske raskt luket ut, å får en smikk på fingeren å blir utestengt.. For sånt er ikke lov..

Sitat av Rediver Vis innlegg
Produktet fungerer nok ikke slik de skal ha det til. Men det er en type scam: Pyramidespill. De tjener mer, desto mer de hyrer og desto mer de selger av produktet. Det er VELDIG FÅ som lykkes innen dette, og hovedpersonene blir søkkrike av å bare se på deres "minions" gå rundt og selge produkter som ikke lever opp til forventningene.
Vis hele sitatet...
Å du snakker av erfaring eller?
Problemet med folk generelt sett herover er at dem ser ikke helheten, å langsiktig på det!

Sett av 2-5 år, å ha en plan på 5 år, så trenger du ikke jobbe mer. Thats a fact!

Pyramidespill? På hvilket grunnlag da? At vi har en struktur, siden 3 stk eier selskapet, så har dem folk under der, å enda fler under der, distributörer osv. Å så til slutt "sluttkunder"- Altså sluttkunder/forbrukere som kjöper et produkt, å sender penger oppåver systemet, nesten til toppen siden det blir sendt varer nedover systemet igjen til sluttbruker som er av samme verdi. ?

Sånn sett er vell kanskje alt du ser rundt deg en å samme store pyramide eller?

Störste pyramide selskapet må jo väre skatte etaten!
Staten er sjefen, å håver inn penger fra alle kanter!
Först fra sjefene, selskapene
så fra de minste arbeiderene!

Nei forresten, dem gjör det også lovlig, siden dem gir oss produkt eller tjeneste!

Hvilket annet selskap kan du gå inn i, å tjene mer penger en sjefen din uten problem? Jeg tjener MYE mer penger en min personlige sponsor, å flere av mine uplines!

Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Merkelig at ingen media har tatt for seg dette? Det har jo tatt helt av den siste tiden.
Vis hele sitatet...
Fordi det er 100% lovlig, å Media har ingenting å utsette på dette!

Sitat av Lovegame Vis innlegg
Ene av kompisene mine som bet på dette, har ikke fått solgt noe. Hahhaa. Fjott. Nå sitter han på et lager med Kyani skvip han må drikke selv.
Vis hele sitatet...
Din kompis gjör da selvsagt ikke rett! Å du har tydeligvis missforstått alt sammen!
MAN SELGER IKKE PRODUKTENE MAN KJÖPER SELV!
dette er produkter til markedsföring!

Kjöp inn 10 esker omega 3, eller sunrise. Så leverer du ut til dine venner. Gi det bort!
Så sier du at du vil dem tester dette i 30 dager, å du tar kontakt etter 25 for å höre hva dem syntes. 4/6 blir kunder. Mnd 2 går 1/4 over til å väre distributör istedet.

Sitat av Java Vis innlegg
Dette er som det blir sagt enkelt pyramidespill. Hele opplegget baserer seg på at man må kjøpe for X antall tusen pr måned. Du får en liten prosentandel av kjøpet til personene du selv har rekruttert, så i begynnelsen vil dette fungere ja. Om du klarer rekruttere 100 personer som forplikter seg til å bruke minst 1000 kr hver måned, tjener firmaet 100 000 i måneden på disse, og er "snille nok" til å gi deg 10 000 i måneden av disse pengene.

Firmaet eller personen som sitter i toppen a denne pyramiden blir griserik, mens inntektene nedover i treet blir mer og mer utvannet.

Dette vil fungere helt til man ikke klarer rekruttere folk, hvorpå alt vil falle i grus med tiden. Å forplikte seg til å kjøpe for 1000 kr måneden er helt OK så lenge du får innbetalt 10-20-30-40 000 i måneden. Men det er ikke kult å kjøpe masse produkter du egentlig ikke vil ha når du ikke tjener penger. Da vil du etterhvert melde deg ut og personen som rekrutterte deg vil tjene mindre..

Klarer du bli med i noe som dette helt i startfasen, kjør på. På dette tidspunktet når det har fått masse PR og "alle" driver med det .. waste of time.
Vis hele sitatet...
Kanskje du burde sette deg litt inn i ting, för du snakker?
For det förste så tar ingen av våre sjefer engang ut penger av selskapet, för vi har 10 millioner kunder.
Dem er så sinnsykt finansielt sterke fra för, at dem behöver ikke. Grunnen for at han gjör dette, er fordi han vil ikke bli husket for en av amerikas störste private petroliums eiere. Men derimot en som forandret livet til millioner av mennesker world wide med bedre helse, å bedre ökonomi!

Så nei, ingen tar pengene du tjener. Å du tjener mest penger selv! JEg tjener mer penger en mine uplines!

Å når det kommer til at du sier du binder deg til å kjöpe noe så er det noe forbanna tull. Her forbinder du deg aldrig til noenting!
Å du er ikke forpliktet til å kjöpe noe som helst for å få utbetalt lönn eller probisjon! Selger du, så får du betalt. Er dine kunder kunder neste mnd også, så får du betalt. Easy as that!
Men vi anbefaler at folk kjöper produkter til seg selv, sånn at dem får sin egen story på alt! Kjenne selv hvor bra dem får det av prduktene!
For en selger som selger med hjertet, selger 10-11 ganger bedre i snitt en hva en som selger med munnen gjör!

Sitat av Java Vis innlegg
Dette er som det blir sagt enkelt pyramidespill. Hele opplegget baserer seg på at man må kjøpe for X antall tusen pr måned. Du får en liten prosentandel av kjøpet til personene du selv har rekruttert, så i begynnelsen vil dette fungere ja. Om du klarer rekruttere 100 personer som forplikter seg til å bruke minst 1000 kr hver måned, tjener firmaet 100 000 i måneden på disse, og er "snille nok" til å gi deg 10 000 i måneden av disse pengene.

Firmaet eller personen som sitter i toppen a denne pyramiden blir griserik, mens inntektene nedover i treet blir mer og mer utvannet.

Dette vil fungere helt til man ikke klarer rekruttere folk, hvorpå alt vil falle i grus med tiden. Å forplikte seg til å kjøpe for 1000 kr måneden er helt OK så lenge du får innbetalt 10-20-30-40 000 i måneden. Men det er ikke kult å kjøpe masse produkter du egentlig ikke vil ha når du ikke tjener penger. Da vil du etterhvert melde deg ut og personen som rekrutterte deg vil tjene mindre..

Klarer du bli med i noe som dette helt i startfasen, kjør på. På dette tidspunktet når det har fått masse PR og "alle" driver med det .. waste of time.
Vis hele sitatet...
Btw, vi er helt i startfasen i Norge nå. Vi har faktisk ikke engang offisielt åpnet!
Vi har bare en såkalt prelounch, å åpner ikke för til hösten!

Så kjör på da vell!

Sitat av Scampi Vis innlegg
Tupperware er, i motsetning til Kyäni, noe håndfast man faktisk kan bruke.
Kyäni gir deg juice, med samme virkning som juice fra Kiwi eller Rema.
Vis hele sitatet...
Du snakker av erfaring eller utifra hva du selv bare tror, etter å ha lest forum på nettet av andre likesinnede som ikke vil ta til seg hverken fakta eller noe. å samtidig er redd for å teste noe nytt, som dem kan få det mye bedre på!

Tupperware er i motsetning til oss en boks, med livstidsgaranti. Så når du har solgt denne lille boksen, så får du ikke solgt den flere ganger til samme person!
Ergo har du provisjon bare en gang. Hos oss så selger man forbruksvare, å du har betalt hver mnd så lenge personen er kunde!

Sitat av v1ruZ Vis innlegg
Noen som har hørt om WorldVentures.com?

Er vel noe slags pyramidegreier det og. Kjøpe seg inn for 2 000kr. Etter det kan du selge reiser til folk, og verve andre folk.
Vis hele sitatet...
World Ventures er også et MLM selskap i stor vekst i Norge nå om dagen. Å jeg ble tilbudt en posisjon der for snart 4 år siden. Men ville ikke väre med, grunnet for dårlig kompensasjonsplan.

Er derfor jeg gikk med i Kyäni först. Grunnet kompensasjons planen.
Etterhvert som jeg soglt, så tenkte jeg at det skader jo ikke å teste produktene en mnd selv også, for å se om det er noe tess. Å jeg har ikke angret et sekund etterpå!

Våkner helt uthvilt hver eneste morgen, aldri noe sövnproblemer, Lök allergien min er blitt helt borte(jeg var hyper allergisk för, å nå spiser jeg lök som bare det) Å nå ser jeg bare frem imot pollen sesongen, å velkommer både pollen å gress velkommen uten så mye som en eneste medisin fra legen dette året! (Håper jeg hvertfall)

Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Tror jeg må opprette mitt eget pyramideselskap jeg nå, folk er så jævlig trange i nøtta at det er jo helt absurd hvis ikke jeg vil tjene penger på idioter som aldri lærer.
Hørte om disse greiene for ett år siden, bare ler inni meg når jeg tenker på de jævla svadagreiene som hun helt åpenbart trodde på.
Vis hele sitatet...
BAre å starte det, men du burde ha litt kapital, for å styrke selskapet ditt, så det blir bärekraftig!

I kyäni la dem 300 millioner USD på bordet for å få produktet ut i markedet!

Btw, er forskjell på pyramidespill, å pyramidestruktur. Men dette forstår du vell, siden du mener alle andre er trange i nötta :-)
Sitat av Srbija Vis innlegg
Nei, hadde jeg vært en nazist og svindler hadde jeg ikke prøvd å forklare meg. Men derimot når dem prøver å forklare seg så godt dem kan og fortsatt har sterke bevis mot seg så er det bare å legge opp. Håper flere blit oppmerksomme på denne gjøken her.

og jeg sier bare lykke til med å starte opp i serbia.
Vis hele sitatet...
Hvilke bevis har du for at jeg er Nazist da?
At jeg har gått på kanten av det jeg burde, kun for å provosere folk tidligere. Dvs for flere år siden?

Eller at jeg ledet antiislam skit? Noe jeg forövrig også har trukket meg langt fra for et par år siden!

Om man slenger rundt med leppa litt, for å provosere så er ikke det det samme som å väre nazist.

Btw. Kan jeg få lov til å legge til at jeg nå er sammen med ei som er halvt Egyptisk å halvt israel, går under judinne, siden moren er 100% jödisk?

Eller kanskje jeg har en skjult agenda, med å forpeste hele hennes familie, å jeg egentlig er en psyk drapsmann i forkledning? Legg ned bare, når man ikke har kunnskap eller vet hva man snakker om, så viser man större kunnskap vis man holder kjeft

Jeg beskytter meg selv, mot min fortid. Jeg er åpen om den, men det er ingenting som er meg lengre.
HVem som helst andre hadde byttet navn osv, med den fortiden jeg har.
Men jeg står fortsatt frem offentlig, med mitt eget navn hele tiden. Fordi jeg mener man skal stå for det man har gjort, å pröve å gjöre noe med det istedet :-)

Mvh "Nazi svindleren"

Sitat av Mussgaas Vis innlegg
Det er noe ala at du kjøper, og har mulighet til å selge videre, slik at de kan selge videre igjen. I bunn og grunn pyramidespill.

Men, jeg jobber på en avdeling for tungt pleietrengende, og der har flere ansatte begynt med kyani. De har blitt kvitt smerter i skuldre og knær som har kommet pga tunge løft over lange perioder, samt at to sengeliggende MS-pasienter har begynt på kyani etter at pårørende merket forskjell på de ansatte. MS-pasientene har blitt mye mer våkne og klare i hodet, og de virker stort sett friskere.

jeg vet ikke om kyani faktisk virker, eller om det har blitt dokumentert, men jeg har iallefall sett folk som tar dette, bli friskere. Uansett om det virker eller ikke, har ikke kroppen vondt av forskjellige vitaminer som det er i kyani. Produktet er supert, det er bare måten man må kjøpe og evt selge det på, jeg stiller meg skeptisk til.
Vis hele sitatet...
Ingenting du kjöper for å selge videre nei!
Dem som gjör dette, gjör det ikke på lovlig vis, ifg. Norske lover.
Men vi ser oftere å oftere at pleietrengende osv bruker våre produkter, å får det mye bedre av det :-)
Senest igår fikk jeg tilbakemelding fra ei veninde av meg (distributör) Som kommer inn til Naprapat (eller hvordan det skrives) Å det förste hun ser når hun kommer inn er masse Kyäni greier. Så hun spör om dette å later som hun er nyskjerrig. Å da viser det seg at han bruker Nitro Extreme på folk med ryggplager, siden dem blir veldig mye raskere på beina igjen :-)

Sitat av spklse Vis innlegg
Haha. Må le. Har en fyr i klassen som driver med dette og han har blitt helt syk.
Snakker ikke om noe annet enn den "Kyani" driten. Prøver å få med mange andre i klassen på sånne stygge møter og.
Sier blant annet også at mora hans kommer til å få helt splitter ny Mercedes til sommeren som kommer når hun har vervet x antall folk.

Jeg begynte ihvertfall å le når jeg hørte om denne driten.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke så rart han snakker om dette hele tiden, fordi han har sett muligheten!

Det jeg lurer på er hvorfor han fortsatt går i klassen deres, å ikke har sluttet.
Jeg fölger plan A for livet, å folk som studerer osv fölger plan B.

Sitat av Alphanio Vis innlegg
Der har du ett godt eksempel på hvordan folk blir av sånt tull.
å jada man ender alltid opp med en bil til slutt :P

Får håpe han komme tilbake å svarer på ivioynar.
Da jeg ikke kunne vert mer enig.
Vis hele sitatet...

Selvsagt ender man opp med biler, når det er noe vi alle trenger, å er noe vi normalt legger ca 12% av lönna våres på (A4/plan B mennesker, som selger tiden sin til sjefen)

Hva er vell da bedre en å få en 100% betalt leasing kontrakt, med fult betalt forsikring og servicer pluss 3 sett dekk ?

Sitat av Kramer Vis innlegg
At folk ikke gidder å lese seg opp på ernæring eller kosthold og tror blindt på slikt bullshit får være deres egen skyld, man får mer en nok av næringstoffer av et normalt og variert kosthold, med mindre man er syk.
Vis hele sitatet...
Beviser du dette er du god :-)
Å nå snakker jeg KUN om mat du kjöper på F.eks Rema 1000 :-)

Jeg vil da ha i meg all näring, alle mineraler, vitaminer, antioksidanter osv jeg skal ha, hele uken gjennom.
Jeg skal ikke ta et eneste kost tilskudd.

Fint om du kan dokumentere hvor bra den maten du setter opp da blir.

Btw. Kan du forklare meg hvor mange vanlige tomater, som selges på rema 1000 som trengs for å oppnå samme näringsverdi som en 100% selvdyrket ökologisk (ikke snakk om ökologiske på butikken), å husk da hvor mye mineraler osv som må til i jorden for at det skal oppnå max


Jeg har aldri sagt at vi har mirakel kurer eller noe. Jeg sier bare at vi på en utrolig billig, å effektiv måte gjör alle måltidene våre komplette!
Enkelt som bare det
Sitat av bolighaien Vis innlegg
1. På jobben til deg/vedkommende så bruker man vist penger på å kjöre til/fra jobben. På lik linje som oss.
Vis hele sitatet...
Ikke hvis kjøringen er en del av arbeidet, slik du ser ut til å antyde at det er hos dere. Da får man dekket utgiftene samt betalt for tiden man bruker, på samme måte som om man skulle jobbet på et kontor.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Eneste forskjellen er at vi får betalt for å gjöre det, å da ikke iform av lave skatteletter som arbeidere får. Vi får 3.7kr pr. km + moms fra förste km.
Vis hele sitatet...
5 øre over statens satser for kjøregodtgjørelse, som staten hevder er utgiftene man har med å kjøre egen bil. Hva mener du med moms? Betaler dere moms til deres egne ansatte?

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Når det kommer til å betale for å ta en jobb, så er dette TOTALT feil, å en missforståelse hos de aller fleste. Du trenger ikke betale en eneste krone hverken for å jobbe, eller väre med oss. Banken, å diverse myndigheter skal ha tilsammen 361 kr i diverse gebyrer EN gang!
Vis hele sitatet...
Normale arbeidsgivere belaster ikke de ansatte med utgiftene som medfører å ha ansatte.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
MEN vi anbefaler selvsagt alle å gå inn å kjöpe diverse produkter, som man skal kunne gi bort, eller vise frem. For starter du en aviskiosk, så er det vell greit å kunne ha aviser å vise frem eller?
Vis hele sitatet...
Du sammenlikner det å være ansatt med å eie en bedrift – det blir selvsagt to helt forskjellige ting.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Hos oss selger du ikke produktene, som kommer frem av det innlegget der. Du kjöper produkter til deg selv, å til markedsföring. Dette gir du videre til folk, helt gratis. for å la dem teste ut.
Vis hele sitatet...
Med andre ord, dere får ansatte til å betale for markedsføringen deres ut av sin egen lomme.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Jeg kan dessverre ikke så mye om nitro oxide, å kvävoksid osv som jeg skulle gjort.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke en gang å stave det. Faktisk vet du ikke en gang hva det heter. Det viser seg altså at "kvävoksid" er et svensk navn på nitrogenmonoksid, og om du mener akkurat det samme med "nitro oxide" er vanskelig å si. At du er på dypt vann er i alle fall tydelig.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Men til nå, det jeg har lest, er faktisk skremmende, at det ikke blir brukt mer en hva det blir i norsk helsevesen. Dr. Lazio i Göteborg er en som har kjempet for dette siden slutten på 80. tallet, å kjört ett litt eget löp på det. Å det er sinnsyk forskning han har gjort.
Vis hele sitatet...
"Sinnssyk forskning"? Hva er det som gjør forskningen hans "sinnssyk"? Og han har måttet gjøre dette alene? Det lover ikke særlig godt.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Å når 3 forskere fikk nobelspris i medisin i 1998 grunnet forskningen på dette, å dette blir satt i samme bås som X-ray og pencilin i viktighetsgrad, så sier det seg selv at dette er noe man skal forske videre på.
Vis hele sitatet...
De har aldeles ikke forsket på "dette". De (Robert F. Furchgott, Louis J. Ignarro og Ferid Murad) viste at nitrogenmonoksid fungerer som signaleringsmolekyl i det kardiovaskulære system.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Men når det kommer til dybden i dette, så kan jeg pr. idag dessverre ikke uttale meg, men kommer tilbake med svar når jeg har satt meg 100% inn i dette. Vist, jeg kan mye om det. Men vil ikke gå inn i dybden, når jeg ikke kan/vet alt med 100% sikkerhet.
Vis hele sitatet...
Nei, du kan aldeles ikke mye om det. Det har du akkurat vist fullstendig entydig. At du rett frem lyver om at du kan ting du åpenbart ikke har peiling på kan ikke sies å stilne svindelalarmene.

Du har heller ikke svart på ivioynars oppfordring om å vise til fagfellevurderte, dobbeltblindede studier som bekrefter påstandene deres, så man kan trygt og med rette anta at det er det reneste vrøvl inntil du kan vise til solid og kvalitetssikret forskning.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Det er helt rett i at forskningen på dette er veldig sprikende.
MEN det som er ganske enstemmig er at frie radikaler kan sammenlignes med rust på en bil.
Å antioksidanter er bevist at bryter ned frie radikaler, på lik linje med rustsveising. (sagt på veldig folkelig måte)
Vis hele sitatet...
Det er også enstemmig at hemoglobin frakter oksygen rundt i kroppen, men det betyr selvfølgelig ikke at det dermed har en positiv helseeffekt å spise hemoglobin.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
svar: delte et bilde, som blir sendt rundt over alt. Et helt uskyldig greie. Hva er så galt med å ha litt humor?
Er det galt av oss å ha humor på dems bekostning? Vell, da har vi ikke akkuratt kommet langt i hvor tollereringen av ting går
Vis hele sitatet...
Det er jo åpenbart rasistisk, og ikke det fnugg morsomt. Som en som fronter et firma på måten du gjør bør du forstå at slike ting ikke akkurat er positivt når det knyttes til din person. At du ikke gjør det bør være bekymringsverdig for enhver som vil inngå i et profesjonelt samarbeid med deg. Kort og godt skrikende uprofesjonelt.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Ryktet mitt er ikke bra nei, men hva er viktigst? At jeg har en kriminell fortid, en fortid som rasist, en fortid med narkotika osv? eller at jeg i nåtid går ut for å hjelpe folk best mulig, å gi tilbake til samfunnet det jeg har tråkket på å ödelagt i så mange år?
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig å stole på en med fortid som svindler når han frister med pyramidespill-liknende bli-rik-i-en-fei-systemer, hvor de som blir med må betale for firmaets markedsføring. De fleste vet at den eneste måten å skaffe raske penger på uten å direkte bryte loven er å lure de som tror at det finnes noe slik som raske penger.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Nevn 5 store "pyramidespilll" som driver lovlig. Dvs 5 store mlm selskaper som har kolapset?
Vis hele sitatet...
1. Dynamic Essentials
2. Equinox International
3. Holiday Magic
4. Metabolife
5. United Sciences of America, Inc.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Finnes ingen superfrukter?
Superfrukter er en betegnelse på enkelte ekstremt sunne å bra frukt/bär osv.

http://en.wikipedia.org/wiki/Superfruit
Vis hele sitatet...
Første og femte avsnitt i artikkelen du linker til sier "Superfruit, a marketing term first used in the food and beverage industry in 2005, refers to a fruit which combines exceptional nutrient richness and antioxidant quality with appealing taste that can stimulate and retain loyalty for consumer products. "Superfruit" has no official U.S. Food and Drug Administration (FDA) or U.S. Department of Agriculture (USDA) endorsement.[1] Some popular fruits like bananas, pineapples, strawberries or oranges are not commonly mentioned as superfruits despite excellent nutritional properties, apparently because they have not been marketed specifically as superfruits. … Although used increasingly in new food and beverage products, superfruits have not been defined by scientific criteria that would allow consumers to objectively assess nutrient value and potential for furnishing health benefits. Consequently, the term superfruit is used liberally to include a growing list of fruits having sparse scientific evidence for being "super" other than being relatively unknown to common consumers."

"Superfrukt" er altså bare et tomt markedsføringsbuzzword skapt for å selge vanlig, men eksotisk, frukt til blodpriser.
Beviser du dette er du god :-)
Å nå snakker jeg KUN om mat du kjöper på F.eks Rema 1000 :-)

Jeg vil da ha i meg all näring, alle mineraler, vitaminer, antioksidanter osv jeg skal ha, hele uken gjennom.
Jeg skal ikke ta et eneste kost tilskudd.

Fint om du kan dokumentere hvor bra den maten du setter opp da blir.

Btw. Kan du forklare meg hvor mange vanlige tomater, som selges på rema 1000 som trengs for å oppnå samme näringsverdi som en 100% selvdyrket ökologisk (ikke snakk om ökologiske på butikken), å husk da hvor mye mineraler osv som må til i jorden for at det skal oppnå max

Jeg har aldri sagt at vi har mirakel kurer eller noe. Jeg sier bare at vi på en utrolig billig, å effektiv måte gjör alle måltidene våre komplette!
Enkelt som bare det
Vis hele sitatet...
Jeez.. Det handler om grunnleggende kunnskaper om ernæring. Man får i seg mesteparten av det man trenger igjennom et normalt kosthold. Det er massevis av vitaminer og antioksidanter der ute, men det behøver ikke bety at man er avhengig av de, eller trenger de. Jeg vil ikke ta meg tid til å lære deg hvordan man skal spise mat, det er noe alle med litt vett i pappen bør forstå.

Og angående tomateksempelet ditt; For de som ikke teller og regner på næringsverdiene til alt de kjøper inn er dette direkte uinteressant. Man får kjøpt økologiske tomater i butikken uansett, og det er ingen som bryr seg om slikt.

Du sier hele tiden at dere har en mirakelkur om forlenger livet i god gammeldags ville-vesten kvakksalveri ånd. Forresten går det ikke an å diskutere med deg siden du svarer med å fremlegge masse uvesentlig fakta. Jeg foreslår at du i det minste ansetter en pressetalsmann eller noe i den duren, for slik du selger produktet ditt virker det ganske tvilsomt.
Kjenner jeg blir kvalm av hele dette MLM-opplegget. Snakker ikke nå spesielt om Kyani eller Martin Rustad, men generelt om verdiene de står for. MLM-selskapene står for meget usunne idealer, og lokker folk som er lei av jobben sin med rask rikdom.

Har selv vært med på et møte med MLM-selskapet Nu Skin, og har sett hvordan lederne kynisk appellerer til ungdom, ved å skryte av at de "pensjonerte seg" i en alder av 30 år, til folk som ikke tenker kritisk før de melder seg inn. Det er tragisk å se at så mange ungdom bruker mangfoldige tusen kroner av sparepengene sine på å være med på dette fjaset.

Tenk på det; om du blir med i en MLM-pyramide, er jobben din å være en markedsfører for materialisme og dårlig arbeidsmoral. Er det et verdier du ønsker å stå ved?
The Nerdrager
Sitat av bolighaien Vis innlegg
Hvordan går det med disse selskapene?
Hvorfor har nå i 2010 Mercedez gått over til mer å mer MLM som Toyota gjör?
Hvorfor er 22% av verdens befolkning innen mlm bransjen?
hvorfor er 27% av alle nye dollar millionärer world wide fra MLM arbeid? Å da kun som distributörer, å ikke noe eierskap/ eller "toppen av pyramiden" som dere kaller det.
Å hvorfor er det estimert av störste finasnselskapene i veden at innen 2016 kommer det til å bli underkant av 10 millioner nye mlm dollar millionärer? Dette tilsvarer 4 stk i minuttet fra 2011(når artikkelen kom) å til 2016!
Vis hele sitatet...
Vil gjerne se dokumentert bevis på at 22% arbeider innen mlm bransjen, og den andre 27%. Det hjelper ikke å slenge med fakta dersom du ikke har kilder som er legit som kan støtte det du sier.

Vil også se dokumentasjon på estimasjonen for 2016.

Tenker jeg rett, har du ikke noe fast dokumentasjon som er ekte fra skikkelige kilder.

Mvh Rediver.

Ps. Er typisk av slike ting som Kyani og slenge med masse superfakta uten å ha noe som helst dokumentasjon for det. Synest det er tragisk at mennesker skal ta overhånd av at mennesker ikke klarer å komme seg ut i arbeid og ha en fast inntekt.

Kan jo da legge inn at Kyoni, som mange andre før dem. Gir nok 1 av 100 000 medlemmer supre tilbud og en lett vei til himmels, slik at de skal "representere" hvor bra de kan gjøre det. Skulle gjerne sett legit informasjon på de som ligger høyst oppe i firmaet og. Hjelper ikke de som sliter med å komme igang med å gi dem B produkter og falskt håp, ingen som klarer å fø familien sin med dette.
Cluet med disse pyramidegreiene er vel at man kan gjøre det brukbart hvis man er tidlig ute og samtidig har et visst anlegg for salg/MF. Etterhvert vil jo markedet mettes når det blir for mange selgere.