Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 7158
Vis man dealer og har Flere hundre gram til kilo med amfetamin eller kokain i huset sitt. kanskje jeg loker litt men det hadde jo vært veldig enkelt å bare skylle ned dopet i dassen vis politiet kommer, sålenge man har kikkehull i døra. brukes denne metoden? er det smart eller er det noe jeg glemmer.
Den her ideen var du nok første man til mølla med.........
Sist endret av Aaatcho; 26. januar 2011 kl. 04:35.
Sitat av uten navn Vis innlegg
Vis man dealer og har Flere hundre gram til kilo med amfetamin eller kokain i huset sitt. kanskje jeg loker litt men det hadde jo vært veldig enkelt å bare skylle ned dopet i dassen vis politiet kommer, sålenge man har kikkehull i døra. brukes denne metoden? er det smart eller er det noe jeg glemmer.
Vis hele sitatet...
Å ha masse pulver eller annen nark liggende i huset der du bor er ikke spesielt lurt. Å stole på at du ser/hører når politiet kommer og rekker å spyle det er ikke spesielt smart tenkt heller.

Hva om de tar deg når du låser deg inn, i bilen, når du sover? Og spyle ned masse nark blir også et stort tap, og du søler garantert rundt porselenet. Grav det *hypotetisk* heller ned i skauen ellerno, så slipper du å tenke mer på det. (Før det skal hentes/vekk seff)
Sitat av pidget Vis innlegg
Å ha masse pulver eller annen nark liggende i huset der du bor er ikke spesielt lurt. Å stole på at du ser/hører når politiet kommer og rekker å spyle det er ikke spesielt smart tenkt heller.

Hva om de tar deg når du låser deg inn, i bilen, når du sover? Og spyle ned masse nark blir også et stort tap, og du søler garantert rundt porselenet. Grav det *hypotetisk* heller ned i skauen ellerno, så slipper du å tenke mer på det. (Før det skal hentes/vekk seff)
Vis hele sitatet...
søling er ikke et stort problem bare man holder posen langt nok ned, uansett om du bare søler litt å de finner det, slipper man bestitelse.

Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Den her ideen var du nok første man til mølla med.........
Vis hele sitatet...
haha litt sarkasme der eller, nei er nok ikke første mann til mølla
Du har ikke først tenkt på at hvis politiet først skal arrestere en 'større'-dealer (som du ville vært hvis du hadde greie mengder stasj) så vil de kanskje ikke akkurat banke på døra? Spesielt hvis du samtidig er dum nok til å tidligere ha vært bevæpnet eller noe sånt.
Nei, er nok heller lurere å danke det andre steder enn i heimen.. hva om du blir like paranoid som Geir og Odd når Rex King er oppe hos naboen..?
Det store problemet med denne metoden er jo at man mister stoffet. Har du sett "Pusher"-filmene?
å ha narkotika, penger, digitalvekter, masse ziplocks\glad ruller, bonger, brukerutstyr etc, til og med sakser med brent tupp, avkappet sugerør, rizla pakke som har blitt revet på(roach), i hjemmet når onkel blå kommer på besøk, så kommer du til og bli tatt.
Sitat av uten navn Vis innlegg
Vis man dealer og har Flere hundre gram til kilo med amfetamin eller kokain i huset sitt. kanskje jeg loker litt men det hadde jo vært veldig enkelt å bare skylle ned dopet i dassen vis politiet kommer, sålenge man har kikkehull i døra. brukes denne metoden? er det smart eller er det noe jeg glemmer.
Vis hele sitatet...
Som pidget sa er det utrolig lite gjennomtenkt å ha så mye stoff hjemme.
Dersom politiet har mistanker om at du driver på med flere hundre gram og opp til en kilo pulver så vil de helt sikkert ta rotta på deg så effektivt som overhode mulig.

Eksempler på dette vil være å spane på deg for å finne ut hvem du henger med og hvem du selger til.
Tar de en du pleier å være med på fritiden kan de bruke anledningen til å sjekke ut denne personen i tillegg.
Og tar de en du selger til har de også et potensielt vitne for å styrke saken sin enda mer.
Dealer du fra huset ditt er det ikke vanskelig å kartlegge trafikken til og fra huset ditt.
Med dette kan politiet lett finne ut hem som er der inne for å handle og hvem som setter seg ned for "å ta seg en fest".

Når det gjelder dette med selve pågripelsen tviler jeg sterkt på at de kommer og banker på døren din etter at du har kommet hjem fra skole/jobb og har fått i deg middagen din.
Dette er ikke akkurat spesiell god taktikk for å stoppe så store mengder med pulver.
Da kan du jo rekke å skylle ting ned i dass eller destruere det ved å brenne det i ovnen feks.
Etter min mening ville det lureste vært å komme å hente deg på skole/jobb og det er faktisk veldig ofte det skjer, uansett hvor kjipt dette virker.

Dersom du noen gang havner i fengsel for å ha oppbevart større mengder narkotika hjemme så vil dine medfanger garantert le av deg, nettopp fordi det er en utrolig dårlig idè.
Sitat av luddr Vis innlegg
å ha narkotika, penger, digitalvekter, masse ziplocks\glad ruller, bonger, brukerutstyr etc, til og med sakser med brent tupp, avkappet sugerør, rizla pakke som har blitt revet på(roach), i hjemmet når onkel blå kommer på besøk, så kommer du til og bli tatt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor i huleste skulle man brent tuppen på saksa si?
Sitat av anamnesis Vis innlegg
Hvorfor i huleste skulle man brent tuppen på saksa si?
Vis hele sitatet...
Er mange som varmer opp hasjen sin på denne måten for å preparere den for videre mekking og fordi hasj og mekketobakk ofte klippes opp med saks så er saksen lett tilgjengelig.
Sist endret av Knask; 26. januar 2011 kl. 09:09.
Fest hasjen på en nål så slipper mor å bli sur på svidde saksetupper
Sitat av uten navn Vis innlegg
Vis man dealer og har Flere hundre gram til kilo med amfetamin eller kokain i huset sitt. kanskje jeg loker litt men det hadde jo vært veldig enkelt å bare skylle ned dopet i dassen vis politiet kommer, sålenge man har kikkehull i døra. brukes denne metoden? er det smart eller er det noe jeg glemmer.
Vis hele sitatet...
Hva gjør du når "kunden" din legger deg i bakken og tar fram håndjern? Eller kniv/pistol og vil ha dopet og pengene dine?

Antar du har en liten og eksklusiv kontaktliste når det blir snakk om slike mengder, men uansett skummelt å ha store verdier liggende hjemme imo.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Som flere sier her bør man aldri ha større mengder liggende hjemme hos seg, man gjemmer det andre steder.

Som en liten humoristisk anekdote kom jeg på denne: http://www.youtube.com/watch?v=7b9TWXYUYZo
(8:20 og utover er mest relevant)
Litt off-topic. Så hvis politiet kommer på døra endag, høyst usannsynlig da jeg aldri røyker åpent, men oppbevarer dog et par gram på rommet fra tid til annen. Og de finner litt risla, noen sigg som tobakken er tatt ut av osv, så er det grunn nok til å kreve pissings?
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Litt off-topic. Så hvis politiet kommer på døra endag, høyst usannsynlig da jeg aldri røyker åpent, men oppbevarer dog et par gram på rommet fra tid til annen. Og de finner litt risla, noen sigg som tobakken er tatt ut av osv, så er det grunn nok til å kreve pissings?
Vis hele sitatet...
Ehm, nei? Det blir litt som å si at så lenge du har utorrent installert på pcen, så kan de kreve å få den med seg..
Vel om de tror du har så store mengder der vil jeg tro de ikke banker på.
Har også hørt om steder der de har stengt av vannet for å hindre at de flusher det
Stengt av vannet ? dassen har jo vanligvis fullt med vann så du når jo og flushe ned 1 gang iværtfall.
Så det på en episode med cops i usa aner ikke om de har noen andre doer eller hva det er men de stengte vannet for å hindre og flushe det.
Men uansett tror jeg ikke de banker på. Tror du plutselig får en liten flash bang gjennom vinduet og bom så kommer de gjennom døra di. Ellerså bruker de en sivil spaner eller noe i den duren. Er ikke noe som heter trygg dealing
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Så det på en episode med cops i usa aner ikke om de har noen andre doer eller hva det er men de stengte vannet for å hindre og flushe det.
Men uansett tror jeg ikke de banker på. Tror du plutselig får en liten flash bang gjennom vinduet og bom så kommer de gjennom døra di. Ellerså bruker de en sivil spaner eller noe i den duren. Er ikke noe som heter trygg dealing
Vis hele sitatet...
Trur du har sett litt for mye på film jeg, gitt..
Hvis en fyr sitter på flere hundre gram kokain tror du ikke han kan bli noe ekstrem for å beskytte det? Ved så store partier tror jeg det er politiets delta enhet som tar seg av det. Du går ikke bare fram til døra og banker på da og sier hei poliitiet her vi skal ransake vi kan du komme ut så jeg får satt på deg håndjern?
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Hvis en fyr sitter på flere hundre gram kokain tror du ikke han kan bli noe ekstrem for å beskytte det? Ved så store partier tror jeg det er politiets delta enhet som tar seg av det. Du går ikke bare fram til døra og banker på da og sier hei poliitiet her vi skal ransake vi kan du komme ut så jeg får satt på deg håndjern?
Vis hele sitatet...
Ehm, et par hundre gram kokain er ingen "enorm mengde" som håndteres av "delta enheten" og dealeren beskytter med livet. Dealeren til dealeren din tar sannsynligvis ikke inn mindre enn det av gangen.

De banker kanskje ikke på, men det er ikke snakk om å storme huset med maskingevær heller. Politiet venter gjerne utenfor til du kommer hjem eller bruker en annen metode for å påse at du ikke har noe tid til å f.eks flushe.
Ts har vel egentlig fått svar, men uansett hvis det er noen som sitter på såpass mengder med amf eller kokain så ber de rett og slett om og bli tatt.
Sitat av uten navn Vis innlegg
Vis man dealer og har Flere hundre gram til kilo med amfetamin eller kokain i huset sitt. kanskje jeg loker litt men det hadde jo vært veldig enkelt å bare skylle ned dopet i dassen vis politiet kommer, sålenge man har kikkehull i døra. brukes denne metoden? er det smart eller er det noe jeg glemmer.
Vis hele sitatet...
Grow upp and get your ass a fucking job.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Så lenge du har do er det trygt å deale nark.. Tror du enten undervurderer politiet eller overvurderer din egen løsning på problemet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Som flere sier her bør man aldri ha større mengder liggende hjemme hos seg, man gjemmer det andre steder.

Som en liten humoristisk anekdote kom jeg på denne: http://www.youtube.com/watch?v=7b9TWXYUYZo
(8:20 og utover er mest relevant)
Vis hele sitatet...
Joa, det er vel litt dumt det der med å flushe det vekk... Kan vel være ok som en nødløsning, men hvis de skal til noen andre i blokka di, eller det ikke er onkel blå, så blir du sittende med dopet i dass. (Nytt ordtak )