Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1503
Hei venner! Etter å ha vært rus&medisinfri i rundt 16 uker, har jeg begynnt med Oxycontin og Xanor igjen.

Ettersom disse ikke er fra lege, så er Oxycontinen 80 mg. Vet jeg Dør om jeg tar 1 tablett, altså.

Burde jeg dele dem i 8 (10mg per bit) eller kan jeg gå opp til 20 eller 40mg depot? Husk at jeg ikke har toleranse og blander det med ksalol (xanor).

Takker for raske svar! Er i svært store smerter og vil begynne på dem fortest mulig. (Vil IKKE ruse meg, bare bli kvitt smertene).

Mvh!
Ikke del depot tabletter.

Om du deler oxyen, eller en depottablett som skal smelte over en periode på et halvt døgn,
øker du sjangsen for dødsfall.

Vil ikke anbefale noe, men forstår deg.

Kan sammenlikne det med at xanor fungerer lynraskt, i stede for å ta valium eller sobril.

Deler du likevel depot tabletter, ikke ta flere biter, depot skal ALDRI deles.

Deler du en oxy i 8 er det nok temmelig trygt.
Men likevel.

Stå på
Når ikke du er sikker på hvor mange mg oxy du får i deg, så la vær å blande det med benzo. Lenge siden du postet nå da, men min anbefaling ville vært å finknuse oxyen, dele opp i linjer og innta 10-20 mg.

Dødelig dosering meg oxy for opioidnaiv(nulltoleranse) begynner ved 60mg

Mvh
Sist endret av Bobben79; 3. juli 2023 kl. 21:32. Grunn: Glemte noe
Depot effekten forsvinner delvis i det du deler opp tablettene. Det er best å pulverisere pillen helt og så behandle den som ett hurtigvirkende preparat.

For å finne frem til korrekt dose så deler du først pulveret i to, da vil hver hau være 40mg. Så deler du disse haugene i to, og hver linje vil bli 20mg, og så igjen for å 10mg.

Jeg vet ikke hvordan du inntar pillen, men hvis du bare svelger dette så kan du blande det ut i vann for å få helt nøyaktige doser på 10mg.

Greit å være forsiktig når du ikke har toleranse og samtidig kombinerer med Ksalol, men så lenge du holder deg til 10-20mg om gangen så vil dette gå fint.
Folie à deux
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Ikke del depot tabletter.

Om du deler oxyen, eller en depottablett som skal smelte over en periode på et halvt døgn,
øker du sjangsen for dødsfall.

Vil ikke anbefale noe, men forstår deg.

Kan sammenlikne det med at xanor fungerer lynraskt, i stede for å ta valium eller sobril.

Deler du likevel depot tabletter, ikke ta flere biter, depot skal ALDRI deles.

Deler du en oxy i 8 er det nok temmelig trygt.
Men likevel.

Stå på
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal depot ikke deles?
En depot tablett.
Ligger vel i navnet…..
Skal virke i 8-12 timer.
Det første belegget fungerer som glidemiddel, ned til tarmen.
Her smelter tabletten SAKTE.

Deler du den ødelegger du alt, det du skulle hatt pr time får du kjapt.
Sammenlign det med å sett dæ ett skudd om du fortsatt ikke forstår.

For da er du dum.

Se for deg ett plaster med fentanyl 100 mikro gram.
Det varer i tre dager, å gir en sakte overføring på 72 timer.

Hva tror du skjer, om du skyter det, alt på en gang.

For dumt å svar på det her.

Men venter på å bli frisk nå, å da , ja, dere vet…..
Sist endret av slitenRealist; 4. juli 2023 kl. 08:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Folie à deux
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
En depot tablett.
Ligger vel i navnet…..
Skal virke i 8-12 timer.
Det første belegget fungerer som glidemiddel, ned til tarmen.
Her smelter tabletten SAKTE.

Deler du den ødelegger du alt, det du skulle hatt pr time får du kjapt.
Sammenlign det med å sett dæ ett skudd om du fortsatt ikke forstår.

For da er du dum.

Effekten er langt sterkere og varer like lenge
Se for deg ett plaster med fentanyl 100 mikro gram.
Det varer i tre dager, å gir en sakte overføring på 72 timer.

Hva tror du skjer, om du skyter det, alt på en gang.

For dumt å svar på det her.

Men venter på å bli frisk nå, å da , ja, dere vet…..
Vis hele sitatet...
For noe tull og tøys. Jeg pleide alltid å knuse eller tygge depot før jeg svelger dem. Effekten er langt sterkere og varer like lenge.
Tull og tøys. Om den er sterkere, så har du jo snakket mot deg allerede. Alt seig på kjappere, og forbrennes fortere.

Blir som å si at ett 100mikrogram renset og skutt fentanyl plaster fungerer likedan, som når du bruker det over 72 timer.
Når hele plasteret beregnet på 72 timer, nå taes på noen sekunder…
Så er det tull og tøys?

Jobber du som klovn?

Men stå på.

Skal slutte å bry meg. Men om har noe å spørre om, kjør på.

Hvordan rense speed feks,lover å regler, innførsel lovlig overrasker ofte.

Men kjør på.
Sist endret av slitenRealist; 6. juli 2023 kl. 11:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skal du dele den bør du være oppmerksom på at depot effekt vil forsvinne og jeg personlig da med utgangspunkt i dersom/når jeg er optiat-naiv(null toleranse) ville ikke oversteget 20mg oxy når du kombinerer med xanor.. Kanksje begynne med 10mg og xanoren? Så evt slenge på 10 til om du skulle kjenne trangen? Eneste relativt trygge svaret jeg tør gi.
Trådstarter
21 0
Takker for svar, kjøpte en pille-deler på apoteket og delte 80mg tabs på 4 (20mg per). Tygger det til pulver før jeg svelger (av en gammel vane) og det funker fint. Fyller på med 20mg hver 4 time, og tar maks 60mg i løpet av 12 timer. Har gjort dette i noen dager nå. Var forsiktig med ksalol blandingen, så ventet etpar dager for toleranse på oxy for å så blande med xanor.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Tull og tøys. Om den er sterkere, så har du jo snakket mot deg allerede. Alt seig på kjappere, og forbrennes fortere.

Blir som å si at ett 100mikrogram renset og skutt fentanyl plaster fungerer likedan, som når du bruker det over 72 timer.
Når hele plasteret beregnet på 72 timer, nå taes på noen sekunder…
Så er det tull og tøys?

Jobber du som klovn?

Men stå på.

Skal slutte å bry meg. Men om har noe å spørre om, kjør på.

Hvordan rense speed feks,lover å regler, innførsel lovlig overrasker ofte.

Men kjør på.
Vis hele sitatet...
Ja, det har jeg fundert lenge på, hva som vil være den tryggeste måten å rense speed sånn at det blir så ren amf som overhode mulig, uten at kroppen tar noen helseskadelige støt. Jeg injiserer, og ønsker i grunn null rester overhodet fra rensemidlene i speeden når "vaske-prossesen" er ferdig, med en renhetskala som setter speeden tilbake til før den ble bøffa ut med dritt..
Folie à deux
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Tull og tøys. Om den er sterkere, så har du jo snakket mot deg allerede. Alt seig på kjappere, og forbrennes fortere.

Blir som å si at ett 100mikrogram renset og skutt fentanyl plaster fungerer likedan, som når du bruker det over 72 timer.
Når hele plasteret beregnet på 72 timer, nå taes på noen sekunder…
Så er det tull og tøys?

Jobber du som klovn?

Men stå på.

Skal slutte å bry meg. Men om har noe å spørre om, kjør på.

Hvordan rense speed feks,lover å regler, innførsel lovlig overrasker ofte.

Men kjør på.
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke tull og tøys, jeg har rett. Når du knuser depot tabletter blir effekten mye sterkere, og kommer mye fortere. Det er hovedgrunnen for at man egentlig ikke skal gjøre dette.
Folie à deux
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Dust
Vis hele sitatet...
Både dust og jobber som klovn? Det hadde i såfall vært en ganske korrekt antagelse da hvertfall jeg ser de fleste som jobber som klovn som duster... Litt som John Wayne gacy.

La oss isteden for å dra slike konklusjoner komme til en enighet her. Om det har vært uklart så har de depot-formene av medikamenter jeg har tatt vært langt sterkere, og ikke nødvendigvis mer kortvirkende enn om jeg hadde tatt det som det skulle (https://www.citizen.org/article/for-...-consequences/)

Hva er dine argumenter mot dette, og hvorfor mener du det? La oss holde det til en vennlig tone, jeg håper du er med på laget når det kommer til det
Du forstår tydeligvis ikke hva en depot tablett er, eller hvordan den skal virke.

Selvfølgelig kjennes en 200 mg doll sterkere om du skyter den,og bedre, du havner på topp tvert, og det går nedover.
4 timer senere må du gjøre det igjen.

I Fredrikstad døde 2 ungdommer av 100mg doll, tatt slik du beskriver.

Poenget med en depottablett, er at den skal avgi eks ant milligram pr time.

Sett det på spissen, ett 100 mikrogram plaster er da i følge deg, bedre å trykke på en gang!!!!

Men er du så bortreist, så unnskylder jeg deg.
Sist endret av slitenRealist; 11. juli 2023 kl. 08:02.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Du forstår tydeligvis ikke hva en depot tablett er, eller hvordan den skal virke.

Selvfølgelig kjennes en 200 mg doll sterkere om du skyter den,og bedre, du havner på topp tvert, og det går nedover.
4 timer senere må du gjøre det igjen.
Vis hele sitatet...
Nettop, og derfor knuser de som er ute etter rus depot tabletter. Å sammenligne doll med fentanyl blir feil, selv drevne minus brukere faller ut av rekkene om de koker ett helt plaster. Høres ut som du har knust din del depot piller før, så hvorfor være vanskelig med @nogusho. TS søkte smertelindring og ikke rus, da er 80mg oxy for mye selv i depot, gjør lurt i dele den i 8 deler, å få ca 10mg isteden. En dose som man får i ett plaster beregnet for å vare i 3 døgn er og vesentlig større enn en pille beregnet for å vare i 12 timer, så går ikke ann å sammenligne.
Sist endret av AlBundy; 11. juli 2023 kl. 10:52.
Folie à deux
Sitat av AlBundy Vis innlegg
Nettop, og derfor knuser de som er ute etter rus depot tabletter. Å sammenligne doll med fentanyl blir feil, selv drevne minus brukere faller ut av rekkene om de koker ett helt plaster. Høres ut som du har knust din del depot piller før, så hvorfor være vanskelig med @nogusho. TS søkte smertelindring og ikke rus, da er 80mg oxy for mye selv i depot, gjør lurt i dele den i 8 deler, å få ca 10mg isteden. En dose som man får i ett plaster beregnet for å vare i 3 døgn er og vesentlig større enn en pille beregnet for å vare i 12 timer, så går ikke ann å sammenligne.
Vis hele sitatet...
Da var jeg litt rask på avtrekkeren da jeg er vandt med at 99.9% kun er ute etter rusen i alt av legemidler og tabletter, my bad.