Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1496
Halla freaks, stund siden jeg har lagt ut nå men har kjøpt 1g sopp som jeg tenkte og ta på en fin dag, er det digg og røyke joint på det og er det noe needs som er digg mens du er på sopptur?
Hei.

1g sopp er en relativt liten dose. I utgangspunktet skal man ikke kombinere rusmidler hvis du prøver noe nytt, men hvis du har erfaring med hasj så tror jeg det skal gå fint å røyke mens du tripper på soppen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvis du liker godt å være stein så kan du jo savne det så mye at det er verre å gå uten en kombinert virkning som går for langt

Jeg personlig har alltid vært glad i å røyke på tur

Tror du vil synes 1g blir litt lite,vi får se
Sist endret av meaculpaUIO; 5. juli 2023 kl. 22:23.
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hvis du liker godt å være stein så kan du jo savne det så mye at det er verre å gå uten en kombinert virkning som går for langt

Jeg personlig har alltid vært glad i å røyke på tur

Tror du vil synes 1g blir litt lite,vi får se
Vis hele sitatet...
Røyker daglig så blir vell noen joints
Anonym bruker
"Trekantet Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser folk sier at 1g er lite, vil bare presisere at det kun stemmer hvis det er snakk om cubensis. Hvis det er flein er det faktisk en ganske grei dose. Anbefaler å lese deg opp på dosering
1 gram tørr flein, kan bli mye ja.
50-100 om du pulveriserer det.
Smuglet det inn under soning, på den måten. Å hele e-blokken feiret jul den gang.

Needs:

Fint vær
Godt humør, på en god dag.
Termos med varmtvann,teposer og sukker.

Legg kart og kompass i sekken, ifall du roter deg bort.

Enjoy
Og god tur.

Rundt 50 er en grei tur, uavhengig av vekt.
Sist endret av slitenRealist; 6. juli 2023 kl. 07:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser folk sier at 1g er lite, vil bare presisere at det kun stemmer hvis det er snakk om cubensis. Hvis det er flein er det faktisk en ganske grei dose. Anbefaler å lese deg opp på dosering
Vis hele sitatet...

Ja enig dårlig av meg, minus i boka

Det sagt så finnes det cubes du hadde følt deg feilinformert av hvis noen nonchalant ga deg det og sa det var et gram cube
Sist endret av meaculpaUIO; 6. juli 2023 kl. 09:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Ja enig dårlig av meg, minus i boka

Det sagt så finnes det cubes du hadde følt deg feilinformert av hvis noen nonchalant ga deg det og sa det var et gram cube
Vis hele sitatet...
Psilocybin sopp strainet på den er Jack frost
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sopp er veldig uforutsifbart. Tror det gjelder også om du er litt vant med sopp og hyppig vannabisbruk. La soppen være sjefen den kvelden. Hvis den vil du skal røyle litt, gjør det. Men anbefsler heller være i sopprusen. Det er jo det som er poenget, antar jeg. Røyken vil bare gi mer av det samme. Min lille erfaring med sopp er at cannabis er mer tanker, sopp mer en tilstand. Derav mange tenker på sopp som psykedelika og ikke cammabis. Som på en måte er feil. Cannanis har mye å by på, men kan lett brukes sporadisk i motsetning til sopp (for de aller fleste).
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sopp er veldig uforutsifbart. Tror det gjelder også om du er litt vant med sopp og hyppig vannabisbruk. La soppen være sjefen den kvelden. Hvis den vil du skal røyle litt, gjør det. Men anbefsler heller være i sopprusen. Det er jo det som er poenget, antar jeg. Røyken vil bare gi mer av det samme. Min lille erfaring med sopp er at cannabis er mer tanker, sopp mer en tilstand. Derav mange tenker på sopp som psykedelika og ikke cammabis. Som på en måte er feil. Cannanis har mye å by på, men kan lett brukes sporadisk i motsetning til sopp (for de aller fleste).
Vis hele sitatet...
(litt høy når dette skrives, derav skrivefeil)
Når du er på flein, er du på en tur, en feeling, i ditt eget hodet.
Så kraftig at den kan forandre livet ditt til det bedre, eller verre.

Vær med gode venner du er trygg på.
Vent til soppen virkelig har kommet, ikke let etter 3 her 2 der.
Vent til alt er der, du kan smile, plukke, og med fullmånen, lyser de hvite ferske cm lange opp, og de lyser i landskapet etter som synet blir «bedre og bedre». Hele settingen bør være positiv, eller la vær.

En tjall er fint når du kommer ned, er utslitt og trenger reven.

Skal selv prøve å mikrodosere flein, rett og slett fordi ketamin behandling kan jeg ikke forsvare å ha råd til.
Å kommer tilbake til det.

Fikk en del pes da jeg uttrykte, vent til første frostnatt.
Ikke ta det bokstavelig.
Alle de jeg har snakket med om dette, etter innlegget, flirer av juni juli soppen.
Ingen vil ha den her, her er da glåmos Røros.
Nei de venter.
Sist endret av slitenRealist; 8. juli 2023 kl. 08:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.