Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1034
Hei, jeg leter etter et overvåkningssystem til en fiskebod 200 meter unna huset. denne boden har ikke tilgang til Internet. signalet må gå over/mellom et fjell. og systemet må kunne streame til verden. men det må være privat kamera. noen forslag?!?

Tenkte kanskje på et system med flere enheter: som å koble til d-link sin boxee DSM-380 til streaming, men det koster jo litt, så et system der kameraet kan sende signal uten wifi og tråløst.

Pris: bare kom med forslag.
innendørs
Natt/dag
Må kunne se igjennom hele klippet i ettertid , fra hele verden.
Kameraet ser ut mot en havn/bukt, og det er ganske mange båter som kjører der, så den må ikke automatisk begynne å ta opp på minnekort, da blir det fort liten plass
Sist endret av Andersfrank; 9. mai 2013 kl. 11:46.
ok så du leter etter et overvåking system som filmer boden og havna spm skal sende signalene til en opptager \ mottager som er over 200m unna? ved bruk av kabel? så håper jeg du er forberedt på mye graving
Trådstarter
2 0
Sitat av knutazz Vis innlegg
ok så du leter etter et overvåking system som filmer boden og havna spm skal sende signalene til en opptager \ mottager som er over 200m unna? ved bruk av kabel? så håper jeg du er forberedt på mye graving
Vis hele sitatet...
jeg må ha det trådløst.....
Må ha høy antenne da.
Reinert med beine !
griped's Avatar
Kan vel bruke mobilt brebånd?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hvor høyt kan et fjell være hvis det er 200 meter avstand mellom bygningene ?

Bakketopp?