Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1691
Men jeg leter ikke etter hvilket som helst cheat!
Jeg har de fleste fra før av.
Men nå vil jeg ha et cheat som låser opp, viss du skjønner.
Et som låser opp slik at jeg kan kjøpe alle husene og at de forskjellige bydelene (eller hva jeg skal kalle det for) blir åpnet, uten at jeg må gjøre alle questene.

Annyone?
Annyone?

Eller kanskje noen har et savegame, hvor dette allerede er gjort, som de kan dele med meg?
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kintii
Vis hele sitatet...
Hvordan skal San Andreas cheats hjelpe meg?
Og jeg spiller på PC, ikke playstation...
De fleste søk som kommer opp på google er for PS, selv om du spesifiserer med PC.
ok, enkel logikk lar deg da forandre søkeordene til:
http://www.google.no/search?hl=no&q=...S%C3%B8k&meta=
ahh. hehe. tok visste feil versjon ja. har san andres litt på hjernen. men får du de ikke opp i google så finner du det ikke andre plasser.
Sist endret av Kintii; 13. november 2007 kl. 17:57.
jeg syns fortsatt det er imponerende hvor lite folk er villige til å bruke google. Men dette blir litt off-topic.
Tror det du er ute etter er en trainer (et program som endrer spillets oppførsel). Da har du i allefall noe nytt å forholde deg til når du søker. Men pass litt på hva du laster ned :-)
Finnes nok ikke noen sånn cheat, men last ned denne, save game som er klart 100%.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
cheatplanet.com
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Jeg har jo selvfølgelig googlet en hel del, hvordan tror du jeg fikk tak i så og si alle cheats som finnes til GTA Vice City? ^^,

Men men! Jeg får prøve noen av de linkene dere har gitt meg =)
Og se om jeg får til å bruke en slik "trainer".
Takk takk =)

EDIT:
Å jadda...
Lastet ned den som Diablo linket til. Den hørtes jo strålende ut!
Men! Jeg finner rett og slett ikke ut hvor jeg skal legge den!
Det er en .zip fil som inneholder en .txt, en .html, og en .b (wtf?)
Så jeg renger med at det er .b fila som er selve save gamet. Men nå har jeg rotet meg gjennom alle mappene i Rockstar mappa, og rett og slett ikke funnet et sted hvor denne fila passer inn! Og når jeg googler finner jeg bare forklaringer om at man skal legge den i "GTA Vice City savegame"... Men den mappa eksisterer altså ikke!
- Hjelp en dum brunette i nød!
Sist endret av GothQueen; 13. november 2007 kl. 22:28.
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Det var da høvelig fort at den "edit" knappen forsvant...
Annyway!
Nå fant jeg ut av det =)
Smartingene hadde ikke lagt savegame mappa sammen med de andre spille filene, men under mine dokumenter - takk kjære tyskkunnskaper! Engelske guider er jo nesten umulige å oppdrive...