Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1694
Better than thou.
Ok, har et problem med Mafia her. Er på det brettet hvor jeg skal hente racerbilen og fucke med den, men problemet er at når jeg setter meg inn i racerbilen går det to sekunder og ingenting skjer lengre. Dvs. jeg kan gå til menyen og alt slikt, men jeg kan ikke kjøre, gå ut av bilen eller noen ting. Selv ikke turtallsmåleren viser noe om jeg ikke har begynt å gasse før de to sekundene har gått, men den bare stopper opp der den var uansett. Noen som har en løsning på problemet mitt?
jeg å hadde det samme problemet som carlo.

det jeg gjorde var å loade på nytt, og da gikk det.
virker som det er noen flere bugs å i spillet. som lyd osv
Har hatt samme problem. Tror du bare må sette bilen i automat-gir for å kunne kjøre. A eller Z tror jeg det er default.
Better than thou.
Trådstarter
Uhm, jeg lagde ikke denne tråden, tok det opp i den andre Mafia tråden, men samme det.

Fikk fikset problemet, måtte loade fra savegamet før det ved racerbilen, da funka det fett. Takk til Skulleye for tipset.
Opprinnelig postet av Carlo
Uhm, jeg lagde ikke denne tråden, tok det opp i den andre Mafia tråden, men samme det.
Vis hele sitatet...
Du tok ikke hintet når jeg sletta posten din. Det spørsmålet hadde ingenting å gjøre i den forrige tråden.
Svonna: Han sa at han ikke kunne gå ut av bilen engang! Så tror nok mer det er spillet enn giren.

Carlo: Er det FLT version du har ?
Better than thou.
Trådstarter
Opprinnelig postet av kermit-


Du tok ikke hintet når jeg sletta posten din. Det spørsmålet hadde ingenting å gjøre i den forrige tråden.
Vis hele sitatet...
Jeg antok at den ikke blei postet ettersom jeg lukket vinduet rett etter jeg trykka på alt+s. Og du kunne godt informert meg om det, jeg var på irc og du kunne ha sendt PM.

duxo: Jau, men jeg har fått det til å funke nå.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har et annet problem, skal drepe han fra den andre familien inne på det industriområdet ved kysten.. Har tatt alle som er i området, prøvd alle dørene, men finner han ikke noen som hvor??
Opprinnelig postet av wwwking
Har et annet problem, skal drepe han fra den andre familien inne på det industriområdet ved kysten.. Har tatt alle som er i området, prøvd alle dørene, men finner han ikke noen som hvor??
Vis hele sitatet...
Fiks på skinnene slik at de 2 togvognene nærmest hangaren som han gjemmer seg i kan renne bort og knuse døra!

Døra knuser du ved å skyte vekk støttedingsene ved hjula til vognene.