Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1677
Hei. Er litt ond mot min PC, har tenkt og finne et spill som krever GANSKE mye grafikk, har netopp kjøpt meg en ny Gaming PC...Tenkte og teste den, noen som har et forslag til et spill!(ikke strategi)


Gi tips..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
F.E.A.R er faktisk utrolig tungdrevent på høy oppløsning.
Kan jo ta å benke pc'en din for å finne ut hvilken score du har (3dMark) eller lignende
Start TES 4: Oblivion og spawne dritmange characters med console samtidig som du har alle grafikkalternativer på maks. Det skal nok hjelpe en del. Eller gjør det enkelt og kjør benchmarks, det er opp til deg.
F.E.A.R. Skal nok duge. Post specsa på pcen a.
Nye Colin McRae Dirt.... Krever ganske mye tror jeg... ellers er det bare pc'n min som er blitt veldig gamel :P
Tom Clancy's Rainbow Six?
Trådstarter
13 0
Sitat av Remien
Kan jo ta å benke pc'en din for å finne ut hvilken score du har (3dMark) eller lignende
Vis hele sitatet...

hvordan gjør man det da?
HAZE - http://hazegame.uk.ubi.com/
Sist endret av OracIe; 17. juni 2007 kl. 22:40.
1. Last ned 3dMark
2. Åpne det
3. Trykk på en knapp
4. Vent / Nyt grafikken
prøv Crysis
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
HL2 med garysmod. Det er nok det hardeste du klarer å anskaffe på markedet pr. dags dato. Jeg kan garantere deg at den kan rumpekjøre PCen den så hardt at spillet ikke lengre er spillbart.
Splinter Cell Double Agent skal kreve en god del på ypperste grafikk. Min pc har aldri taklet full grafikk på spillet.
Sitat av Dodge21
prøv Crysis
Vis hele sitatet...
Enig! Det ser Konge ut!
Sitat av Dodge21
prøv Crysis
Vis hele sitatet...
Synd det ikke har kommet enda da...
Crysis is a highly anticipated PC shooter, mostly because of its stunning visuals. But the better they look, the more demanding they are, any PC gamer will tell you that. An admin posted the hardware requirements on the official Crysis forums. Although pure speculation, the admin claims he has researched a lot in order to get the requirements. Sounds pretty accurate, considering it’s Crysis;

Minimum Requirements

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista
HDD: 6GB
Internet: 256k+
Optical Drive: DVD
Software: DX9.0c with Windows XP

Recommended Requirements

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent
RAM: 1.5Gb
HDD: 6GB
Internet: 512k+ (128k+ upstream)
Optical Drive: DVD
Software: DX10 with Windows Vista

kommer detta noen gang på macintosh?
F.E.A.R. er så absolutt å anbefale hvis du vil kjøre noe tungt på pc'en din, hvis du nettopp har kjøpt den og den er bra - skal du kunne kjøre alt på maks med høy FPS tror moi
Sitat av Fiberkanin
Crysis is a highly anticipated PC shooter, mostly because of its stunning visuals. But the better they look, the more demanding they are, any PC gamer will tell you that. An admin posted the hardware requirements on the official Crysis forums. Although pure speculation, the admin claims he has researched a lot in order to get the requirements. Sounds pretty accurate, considering it’s Crysis;

Minimum Requirements

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista
HDD: 6GB
Internet: 256k+
Optical Drive: DVD
Software: DX9.0c with Windows XP

Recommended Requirements

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent
RAM: 1.5Gb
HDD: 6GB
Internet: 512k+ (128k+ upstream)
Optical Drive: DVD
Software: DX10 with Windows Vista

kommer detta noen gang på macintosh?
Vis hele sitatet...
Kanskje med unntak av DX10, hvorfor ikke?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Pfffsss.. Jeg kjører F.E.A.R på PCen min

Alle settings på fullt, bortsett fra Texture Resolution, som er på medium. Riktignok 1024x768, men dere får sjokk når dere trykker på skjermkortet mitt..

http://www.sapphiretech.com/us/produ...?gpid=43&grp=2

Har AIW, så kortet kosta meg for 3 år sia 1200kr.. Tho, jeg tok til meg 256bits versjonen, og softmodda den. Alikevel har jeg ikke mer enn 6500 03-3DMarks

Videre specs på PCn
-AMD Athlon 64 (1800MHz socket 768)
-2,5GB RAM (2x1GB Geil + 512 random)
-Spilldisken er en heelt vanlig 7200 SATA disk
-Windows Vista, bare for å få ting til å kjøre mye tyngre :P
Microsoft Windows Kabal
Gothic 3, det var såvidt eg klarte og kjøra det.
Armed Assault.

Skru allt på fullt, der har du noe å bryne deg på!
hva er specsa på pcn din da?

og hvilken pc er det?