Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1678
Denne tråden er dedikert til å annonsere når vi skal spille BZFlag.

Jeg ville bare informere om at vi har en egen kanal for oss som spiller bzflag her på nFF. Kanalen er #BZFlag.nff @ efnet , så stikk innom. Vi har også en egen dedikert server, som jeg kontrollerer, på en kjapp og fin linje, som vi spiller på fra tid til annen.
Sist endret av TipeX; 5. februar 2006 kl. 20:33.
Da var det spilling kl21 i dag, for de som ikke henger på kanalen (er rundt 18 folk der nå).
jeg har dessverre ikke irc. Kan jeg få et servernavn/ip, eller en forklaring på hvordan jeg kan joine?
Tusen takk for hurtige svar
bzflag.doomtech.net port 5154

Finner du ikke ut resten selv er det ikke verdt bryet.

Resultater fra kveldens match:
Sist endret av ivioyner; 17. januar 2006 kl. 21:29.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvorfor spiller dere bare når jeg er borte? Jævla dårlig gjort!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da er det spilling i kveld igjen kl21.
Spilling i kveld kl. 21.00
  • server: bzflag.doomtech.net
  • port: 5154
Noen som blir med å spille/øve litt nå? Lastet ned spillet for første gang 5min siden er på serveren
I'm in.. Kom igjen folkens.. Dere må lære dere å spille det før TG06 :P
flexd: Er bare å finne noen public-servere uten alt for mange folk på. Det fungerer bra som trening.
kom plutselig mange på nff serveren, spilte der en stund. Morro ^^
Da var det spilling i dag igjen, kl 18.30!
Huzzah. Mer spilling. 18.15 i dag.

I dag var vi ni stykker, og tre på topp var
1.unenyq
2. mrminit
3. voldern

Så, til dere fitter som ikke spiller bzflag, så bør dere hive dere inn på kanalen. Dere misser masse morro. Faktisk, så trenger man knapt være fire for å få en god match. Som regel spiller vi en runde på 20 minutter, så dere trenger ikke sette av hele kvelden heller..

edit: åh. den appender forrige post.
Ooouh yeah, jeg kom på en solid tredjeplass.

18:37 < voldern> Jeg slenger opp score jeg
18:38 <@Nichotin> med mindre du liker tredjegradsforbrenninger, elektriske ulykker, eller å måtte sitte ved ddr-maskina på tg, så råder jeg deg til å ikke poste scoren
18:39 <@Nichotin> jeg får ivi til å slette, uansett.
18:39 <@Nichotin> :P

Jeg hadde det gøy og dette sier jeg ikke fordi nichotin sa at han ville kidnappe og drepe alle jeg er glad i med øks hvis jeg ikke sa det værsåsnill det var gøy alle må være med


(er det mulig å få større brett egentlig? ble litt hektisk når man spawner oppå ueneyqdkaso som har super bullet )
Anbefaler absolutt å spille med oss, det er ganske fett spill. Det tar ikke lang tid før du mestrer kontrollen over tanksen, og banker folk. Det er ihvertfall verdt å prøve.
Bzflag er skøy!
Ønske om større brett er notert. Får bare bumpe opp størrelsen bittelitt, sånn at det ikke blir for stort til mindre games.
Og fjern de fsckings bad-flaggene. De er skikkelig irriterende. Spesielt når noen camper med laser og alt man får er Reverse Controls og Trigger Happy.
Sitat av SkyFex
Og fjern de fsckings bad-flaggene. De er skikkelig irriterende. Spesielt når noen camper med laser og alt man får er Reverse Controls og Trigger Happy.
Vis hele sitatet...
Badflags er jo halve moroa. Du må tåle steken hvis du skal prøve deg på powerups. Jeg holder meg unna flag hvis jeg ikke er trygg. Dessuten, halve gleden er å drepe to folk når man har right turn only! :P
kan dere ikke bare legge ut en ip
Sitat av mele90
kan dere ikke bare legge ut en ip
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke vet at bzflag.doomtech.net kan resolved til en ip, så tror jeg ikke du har så mye å gjøre på nff
Da var det spilling i kveld igjen, kl 19:00!
Da var det spilling kl 21.00 i dag.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Status update: Vi er ikke døde! Jeg har bare ikke hatt tid de siste tirsdagene og torsdagene, men nå er det fullt kjør igjen fremover mot TG

Spilling neste tirsdag, kl21. Lube up! Kommer til å minne dere på det på tirsdagen en gang.

Hiv dere inn på kanalen vår også, #bzflag @ efnet.
Neste tirsdag er altså i dag. Flyttet til 22.00. Join oss!