Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2058
jeg har skjønt at jeg har driti meg ut litt her. Jeg fikk meg endelig PSP i dag, og i ekstase, installerte jeg den nyeste softwaren (2.0).

dette gjør at jeg ikke får brukt brewware, nedlasta spill etc.

Noen som har samme problem, som kanskje har funnet en måte og fikse problemet? Evt noen som vet når det blir aktuellt og "cracke opp" 2.0?

krysser fingre...........
Hvis det er noen trøst så kunne du mest sannsynlig ikke spille homebrew etc før du oppgraderte heller. Sett at den er kjøpt i norge så var det versjon 1.52 da du fikk den. Til dags dato er kun 1.50 hombrew-eligable. Det jobbes riktignok med flere forskjellige muligheter, deriblant nedgradering fra 2.0 til 1.50, og en 2.0 crack. Vi får krysse fingrene for at noe kommer ut snart.
Ja, leser rundt i ulike forumer, og virker jo som det er noe på gang.

Men gjelder dette alt av piratstæsj? Man kan vel fortsatt legge inn mp4 filer osv?

Kjøpte med 1 GB brikke, jævli keen på noen spill inn på maskin. De spillfilene som ligger på piratebay, de krever emulator de også eller? eller fungerer de på 2.0?
har hørt at de slutta med det prosjektet..
må jo være flere enn et par grupper der ute som jobber med saken??
Selvfølgelig!

En konsoll som dette slipper nok ikke unna modding o.l. Den ber om å bli moddet bare ut ifra utseende og sin allerede implementerte funksjonalitet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kjøpte meg psp forleden jeg også.. gleder meg til de får cracket 2.0.. men på den lyse siden går det an å kjøre linux på den: http://www.hacker.co.il/psp/bochs/psplinux.jpg
Den gruppa som jobbet med saken er nå offisielt avslørt. De bare grabba til seg donasjoner. Idioter..
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Vi er mange i samme båt når det gjelder dette. Les litt på psphacks og pspavisen så for du nok med deg når nedgradereren kommer (viss den kommer).
fortsatt lite fremgang.. Men det skjer jo ting. Tror det er MANGE som venter på at 2.0 skal åpnes.

Men har et annet spørsmål. Har konvertert en Scrubs episode for og teste videofunksjonen. Gjort alt som det står forklart flere steder.

Jeg har konvertert fila med ImTOO PSP, så kopierer jeg filene inn i MP_ROOT/100MNV01.

Noen som har fått dette til?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av cezar
Men har et annet spørsmål. Har konvertert en Scrubs episode for og teste videofunksjonen. Gjort alt som det står forklart flere steder.

Jeg har konvertert fila med ImTOO PSP, så kopierer jeg filene inn i MP_ROOT/100MNV01.

Noen som har fått dette til?
Vis hele sitatet...
http://www.pspvideo9.com/ last ned det der, så konverterer den og legger inn filmen for deg.
funka som en kule. takk skal du ha.
Jeg bruker PSP Video Manager til å legge in videoer på PSPen min, funker fett. Enkelt og effektivt.
Sitat av Mr-ISO
Den gruppa som jobbet med saken er nå offisielt avslørt. De bare grabba til seg donasjoner. Idioter..
Vis hele sitatet...
Dette viste seg bare å være rykter...
Det finnes også ekstremt mange grupper som jobber med dette, og ikke en. Men av alle disse gruppene er det kun 2-3 stykker som har noe særlig fremgang, men bare vent - Det kommer!
Jeg ville ødelakt PSP`en og få en ny på garantien. (ødelegg 3 ganger)
Da har du en PSP med verson 1.5
enkel nedgradering

Men går det ikke ann å gjennoprette til fabrikk instillingen. (sånn som det går ann med mobilTLF. Bioser og andre elektriske dupiditter man kan sette forskjellige instillinger på)
Sitat av Dodecha
Kjøpte meg psp forleden jeg også.. gleder meg til de får cracket 2.0.. men på den lyse siden går det an å kjøre linux på den: http://www.hacker.co.il/psp/bochs/psplinux.jpg
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg ser kjører Linux i bochs, og man må får vel ikke akkurat kjørt det uten å ha en firm som kan kjøre homebrew?
"2.0 Firmware Downgrader PSP-iND" har begynt å dukke opp på noen sider nå.

-> This is has not been tested, it could brick your PSP <-

-> I AM NOT RESPONSABLE FOR EVENTUALS DAMAGES <-


Downgrading 2.00 -> 1.50 method
-------------------------------

Requires :
----------

- PSP 2.00 (if you have an 1.51 or 1.52, update to 2.00)
- The 1.50 EBOOT.PBP update (included in package)
- MPHDowngrader (included in package)



Installation :
--------------

- Create a UPDATE folder in PSP/GAME/ folder of your memory stick
- Copy EBOOT.PBP (update 1.50) in UPDATE folder
- Unpack MPHDowngrader.zip
- Copy overflow.tif in your PSP/PHOTO/ folder of your memory stick
- Copy h.bin in root of your memory stick
- Copy index.dat in root of your memory stick
- Plug the AC adaptor


Then, enter in VSHELL PHOTO MENU, this will launch Version Changer.

Create an USB connection and if the Version Changer has been installed, a new file is created in your root of your memory stick (ms0:/index.dat.bak).

Then go to VSHELL GAME MENU and launch 1.50 update.

Follow the instructions ...


MPH
Vis hele sitatet...
Ryktet sier at det virker, men jeg har desverre ingen PSP jeg kan teste det selv på.


Edit:
Legger til en link, med mer info og nedlastninger
http://pspupdates.qj.net/
Sist endret av trusk; 27. september 2005 kl. 23:30. Grunn: La til en link
Noen her inne som har testa det?
http://www.sonyxteam.com/

Her har de også en downgrader, tydeligvis (kom på slashdot i dag).
Nå bekreftes det jo overalt at en downgrader er ute! det er kongenyheter!

http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/s...icle463827.ece

Er det noen her som har testet enda? Sitter på jobb jeg, så venter til jeg kommer hjem.
Jeg har testa det nå, funker som faen.
Testet på broren min sin PSP i går, gikk helt greit det, men litt stress med alle feilmeldingene man fikk. Om du skal gjennomføre det, så følg guidene til punkt og prikke, og pass på at det ikke er et spill i PSP'en.
Noen som har et tips om hvordan man kan starte psp, så komme rett i home, istedet for at spillet starter? (uten og måtte lukke opp UMD lokket)
Har testet downgraderen på PSPAvisen, funket fett den, da er det bare å laste ned PSP Releases + Tools Disk Set v2.0 [INCLUDES 22 FULL GAMES] hvis man har en grei størrelse på minnekortet. Har testet Wipeout, Coded Arms og Lumines. Disse fungerer perfekt, bare husk å lese instruksjonene nøye før du gjør noe som helst.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan fikk du lagt de inn a? Det går vel ikke ann å brenne UMD disker i vanlige brennere. Legger du de spilla over på minnekortet da? Det står i readme'n at man skal brenne en .iso fil.

kan være at han da ikke har hørt om Daemon Tools.


Men en ting, tror vi driter i å snakke om det her jeg. Det er jo warez, så jeg er redd man kan få en ban.
er det noe som går i dass under ned graderingen fra 2.0 til 1.5 gider ikke snoy og fikse programvaren din.
det funker fet, bare følg bruksanvisningene som sagt til punkt og prikke, og hvis man har PSP Releases + Tools Disk Set v2.0 [INCLUDES 22 FULL GAMES] har de alle instruksjoner som mulig. Som sagt trenger man et stort minnekort for å bruke spillene, men som sagt kommer det snart 4 gb harddisk til psp