Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1695
Hei!
Noen som spiller eller har spilt settlers 3 der ute?
Jeg kjøpte meg spillet i dag, men har et par problemer... For det første ser det ikke ut til at trærne jeg planter vil gro ordentlig, ikke nok til å bli hugget ihvertfall. Det andre problemet jeg har merket er at våpnene enten ikke blir produsert eller fraktet til barracksen, er ikke helt sikker på hva som er problemet, men blir ikke flere soldater ihvertfall, og trykker jeg på barracksen så har den ingen våpen til overs..
Noen som vet hva som kan være i veien?
finnes det ikke tutourial eller training? Les manualen, evt. google!
har vært igjennom tutorialen, og problemene oppstod også der..
minner om en bug, men kan også være at jeg gjør noe feil..
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trærne trenger iallefall tid til å gro, før dem kan felles. Og (iallefall i 2'ern) så trenger man 1 sverd, 1 skjold og 1 tønne øl for at man skulle kunne få en soldat.

I 2'ern så kunne man velge hva som skulle produseres av våpen i options vinduet.
Finnes ikke det noe bug fix til spille, i form av en eller annen patch?
Sjekke hjemmesiden til de som har laget spillet.

Ikke spilt settlers siden jeg hadde det til Amiga 500 (mimre tilbake)
jeg har(?)/hadde 3'ern, det funka fint da. lagde masse sånne små soldater og herja øya jeg.. du trenger bare et sverd og et skjold for å lage soldater, hvis du gir dem øl så blir de villere eller noe sånt, husker ikke helt.

når det gjelder produksjon så funka det fint for meg det også, sikekr på at du har alle byggningene som er nødvendig da?
http://www.settlers3.com/gindex.htm
her finner du informasjon, pluss en patch om det er ønskelig!
Du trenger ikke øl ivertfall...

leeeeenge siden jeg har spilt det nå, men var 1 av de beste i gamet den gangen meget bra spill synd de lagde 4ern...
4'ern er dårlig?
En av tingene som er i Settlers 3 for å beskytte seg mot PIRATER SOM DEG, er at dersom spillet ikke er regga eller cracka ornli så vokser trærne seg aldri store og spillet blir ubrukelig tenk!!!
KJØP DET!!!
eventuelt stikke innom her http://gcw.ryanandpaul.com/games/pc_settlers_3.shtml
evt, laste ned settlers 4?
Opprinnelig postet av D-Fender
En av tingene som er i Settlers 3 for å beskytte seg mot PIRATER SOM DEG, er at dersom spillet ikke er regga eller cracka ornli så vokser trærne seg aldri store og spillet blir ubrukelig tenk!!!
KJØP DET!!!
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av wicked
Jeg kjøpte meg spillet i dag...
Vis hele sitatet...
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av Hyllekjeks
evt, laste ned settlers 4?
Vis hele sitatet...
Nå suger firern balle da.
Man trenger et sverd/spyd/bue for å lage en soldat. Det er alt. Last ned patch, og patch spillet. Antar du ikke kjører XP, siden du da ville fått en error når du skulle kjøre spillet

Husk at man kan trykke på F12 for å hoppe et minutt frem i tid i single player Elsker den funksjonen, men pass på at du ikke hopper for mye, da det kan skje ting du ikke kommer til å like
▼ ... noen måneder senere ... ▼
fikk plutselig lyst til å spille settlers 3 igjen. Som etter min mening er et av de aller beste strategispillene, hvertfall til multiplayer.

Klarer ikke starte spillet i XP, hørt at det skal finnes en patch som løser problemet, stemmer dette?
leita på nettet uten å finne patchen, noen tips?
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har spilt settlers 3, likte det absolutt ikke hehe er stor fan av settlers 2.

Offtopic: noen som vet hvor jeg får tak i soundtrackene til settlers 2?, jeg får ikke lyden på settlers 2 til og funke, har nok noe og gjøre med at jeg bruker xp..

Men takker for svar om hvor jeg får tak i soundtrackene, finner dem ikke når jeg søker etter dem via bearshare o.l

Mvh
MagneTjau
Siden denne setlers tråden først er blitt litt aktiv, kan jeg jo like gjerne spørre om det var noen som noensinne klarte å bygge havn i settlers 2, og hvordan dere i så fall gjorde det? (settlers 2 var forøvrig fantastisk! serfs var og bra...)
Hum.. Jeg syns og huske at jeg gjorde det back in old days, er igang og spiller igjen nå så skal si ifra om jeg får det til igjen.

=)
▼ ... flere år senere ... ▼
Vi checker...
Er der folk endda som spiller Settlers 3?
Vi er noen som vil spille dette på server, men får beskjed "could not find lobbyserver..."
Hva gjør vi?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Innser at dere spiller et 13 år gammelt spill? Bruk direkte forbindelse/LAN/hamachi, det er omtrent det eneste dere kan, er jeg redd. Jeg vet ikke hva som støttes av S3, men noe av dette må jo fungere.
Sist endret av robhol; 15. desember 2011 kl. 10:14.
Hehe...
Ja. Det innser vi da.
Men nostalgia er fint.
Ok, så du menar at LAN er et must.
Tak for svaret. Gøy at denne tråden er aktiv endda, 13 år gammel, sirka.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Den var ikke det før du bumpet den.
Så lenge det er et greit spørsmål, så. Prøv Hamachi, dere, hvis dere da ikke befinner dere på et "ekte" LAN.