Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2552
Hei!

Har fått mulighet til å anskaffe meg en HHC vape. Personlig har jeg 0 erfaring med HHC og visste ikke det eksisterte engang. Disse er kjøpt i Sverige, hvor det angivelig var lovlig frem til nylig.

Så kommer spørsmålet, har noen noe erfaring med HHC Vape? Evt HHC generelt? Lest litt på det, og skjønt at det går litt mer på hodet enn kroppen, og er mye mer potent enn feks THC.
Har sett mye av medvape.no på reddit og lignende, det som selges der er 96% potent hhc vapes og det skal være ganske så potent ja, folk sier en 600 puff kan vare dem nesten et år!
Sikkert et greit tilskudd, hva gjelder stealth og det praktiske rundt det. Men synes ikke effekten av HHC er spesielt interessant sammenlignet med en godt modnet full spektret plante/hasj som byr på en mer fullverdig effekt da det inneholder en masse ulike cannabinoider som sammen gir en helt annen effekt.
Sitat av wackwrack Vis innlegg
Men synes ikke effekten av HHC er spesielt interessant sammenlignet med en godt modnet full spektret plante/hasj som byr på en mer fullverdig effekt da det inneholder en masse ulike cannabinoider som sammen gir en helt annen effekt.
Vis hele sitatet...
Fra hva jeg har fått med meg skal HHC være mer potent enn THC? (Kan også legge med at det er snakk om HHC-O, som visst skal være enda mer potent igjen.)

Produktet det er snakk om er Hero sin Joy Juice Crazy Skittles 1ml, 96% HHC-O med 500 puffs. Regner med at denne vil vare en stund, ifølge nettsiden skal 3-4 puffs være en grei mengde. (1ml er jo ikke store greine men får stole litt på nettsiden I guess.)

Noen som vet noe om hvordan oppbygging av toleranse er på HHC i forhold til THC? Regner med at det er relativt likt, da det kommer fra samme ulla..
Har hatt HHC vape selv det funker helt ok. Har ikke noe å si om det er mer potent en THC annet enn at man trenger mindre. Men selve effekten er ikke like bra som å røyke vanlig røykings syns jeg selvom det ligner litt. Kan få lyst på hasj selv om jeg har røykt hhc vape
Sist endret av Bluesky_; 9. august 2023 kl. 19:13.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Har hatt HHC vape selv det funker helt ok. Har ikke noe å si om det er mer potent en THC annet enn at man trenger mindre. Men selve effekten er ikke like bra som å røyke vanlig røykings syns jeg selvom det ligner litt. Kan få lyst på hasj selv om jeg har røykt hhc vape
Vis hele sitatet...
Regner med at jeg fortsatt kommer til å ha lyst på en joint i ny og ne ja. Har kommet frem til at vape og joint er 2 helt forskjellige ting, med relativt forskjellige effekter (Fra research og beskrivelser fra venner). Mye mulig jeg tar feil der, men det er inntrykket jeg sitter med uten å ha prøvd enda. Kommer nok også til å oppdatere når jeg får den, om mine tanker rundt den etter å ha prøvd litt.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trodde HHC var mindre potent en THC?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trodde HHC var mindre potent en THC?
Vis hele sitatet...
Mye mulig jeg har lest litt fort i gjennom og blanda, prøvde å søke litt rundt men fant ikke tilbake til der jeg leste det istad.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hhc vape funker ok det,men er mindre potent enn thc.Er liksom noe som mangler,selve "magien" jeg kan få avgod hasj er ikke tilstedet.Ekke i nærheten av 600 puffs i de.Men er ett greit alternativ,spesielt for folk som kan oppleve angst/noia av thc av å til,har aldri opplevd det med hhc uansett hvor mye jeg har inntat.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får sykt fort toleranse for hhc btw,raskere enn thc.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overpriset lureri. Kjøp deg en tjall å bruk en dry herb\concentrate vape heller. Skal ikke mange av disse vapene til før du kunne kjøpt deg en 100 grams plate med hasj for samme pris. Den kunne du til og med lagd jusen din selv med.

Langt billigere, tryggere og mer effektivt.

Vil ikke forestille meg alt den potensielle dritten som finnes i disse kjipe vapene. Det er sikkert blandet sammen i en skitten garasje, og for enkelhets skyld så inneholder mange av de syntetiske cannabinoider.
Der hvor hhc er lovlig er det nok litt tryggere, men så lenge de ikke er inspisert av en uavhengig tredjepart ville jeg styrt unna.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hhc vape funker ok det,men er mindre potent enn thc.Er liksom noe som mangler,selve "magien"
Vis hele sitatet...
Hentet den for halvannen time siden, veldig fornøyd foreløpig. Men allerede skjønner jeg poenget ditt med at det mangler selve "magien", føler følelsen er lettere på HHC enn det er med feks en joint foreløpig. Vi får se hvordan jeg føler meg utover kvelden.

Setter veldig pris på god tilbakemelding fra alle sammen!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Overpriset lureri. Kjøp deg en tjall å bruk en dry herb\concentrate vape heller. Skal ikke mange av disse vapene til før du kunne kjøpt deg en 100 grams plate med hasj for samme pris. Den kunne du til og med lagd jusen din selv med.
Vis hele sitatet...
Virker litt som du kanskje har hatt en dårlig erfaring med disse? Enig i at tjall og en dry herb hadde vært konge, men er litt ute etter stealth, og det vil ikke funke med den type vape. Når det kommer til å blande egen jus er det faktisk noe jeg har gjort research på en god stund, og har planer om å starte med etterhvert. Prosessen er derimot ikke bare bare..

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Langt billigere, tryggere og mer effektivt.

Vil ikke forestille meg alt den potensielle dritten som finnes i disse kjipe vapene. Det er sikkert blandet sammen i en skitten garasje, og for enkelhets skyld så inneholder mange av de syntetiske cannabinoider.
Der hvor hhc er lovlig er det nok litt tryggere, men så lenge de ikke er inspisert av en uavhengig tredjepart ville jeg styrt unna.
Vis hele sitatet...
Var innpakket fra et firma i Tyskland. Skal ikke sitte å nekte på at det kanskje ikke er helt bra for deg, men føler meg bittelitt tryggere bare av det. Som du sier, "Der hvor hhc er lovlig er det nok litt tryggere".
Sist endret av Maiskolben; 9. august 2023 kl. 22:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Medvape har noen gode og dårlig produkter, men HHC for oss med høy THC toleranse - drit i det. Bare hodepine og du må ta mange trekk.
HHC-P eller HHC-O kan være mer interessant. Medvape slipper snart HHC-O produkter, hvis ikke kan man ta sjansen å importere fra sverige.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Fattig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Har sett mye av medvape.no på reddit og lignende, det som selges der er 96% potent hhc vapes og det skal være ganske så potent ja, folk sier en 600 puff kan vare dem nesten et år!
Vis hele sitatet...
en 600 puff varer langt ifra et år. Jeg hadde min i 6 dager men var konstant høy