Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3550
I kveld har jeg prøvd flein for første gang. Spiste bare 9 stk, og føler jeg har fått en fin introduksjon eller smak av hvordan det er. Har også røyket cannabis.

Det som er litt kjipt er at jeg har en stor trang for å urinere, nesten hele tiden. Er dette normalt?
Nei. Dette er ikke normalt.

Vil tro det er andre årsaker enn fleinspisinga til at du har denne trangen.
Jeg fikk det en gang på LSD (noe lav dose forøvrig). Hang meg fullstendig opp i det, gikk på do i alle fall 10 ganger de første 2 timene. Til slutt byttet jeg miljø, og det gikk over.

Søkte litt på det etter det, og er ikke unormalt å føle at man må tisse hele tiden - spesielt på lavere doser (folk hadde den erfaringen både med sopp og LSD).
Alt er på høygir, så kan føles slik ut at du må veldig på do.

husk og drikk
wat
wat's Avatar
Trådstarter
Har kommet litt ned nå og opplever ikke den samme trangen. Må si at dette var en veldig givende opplevelse, selv på en så liten dose. Fikk milde closed eye visuals og noen svake, men definitivt levende hallusinasjoner. Oppturen varte lenge og fikk litt vondt i magen som jeg tror skapte en generelt uggen, angst-aktig følelse. Spiste dog disse rå. Tror jeg skal være litt forsiktig med doseringen i fremtiden siden jeg var såppas sensitiv ovenfor virkningen til psylicybin.

Edit: Neste gang skal jeg unngå å røyke cannabis på oppturen, har lest mye om kombinasjonen men trodde det skulle gå fint på en såppas lav dose. Godt mulig at dette satte i gang noen av den angsten jeg følte.
Sist endret av wat; 10. september 2014 kl. 02:57.
Sitat av wat Vis innlegg
Spiste bare 9 stk, og føler jeg har fått en fin introduksjon eller smak av hvordan det er.?
Vis hele sitatet...
Hvis du tror 9 flein (får man seriøst noe effekt av så lite?) er en fin "introduksjon", så vil du få en skikkelig overraskelse den dagen du putter i deg 100 eller flere sopper.
Mageproblemer kan unngås med Honning.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Hvis du tror 9 flein (får man seriøst noe effekt av så lite?) er en fin "introduksjon", så vil du få en skikkelig overraskelse den dagen du putter i deg 100 eller flere sopper.
Vis hele sitatet...
Gud forby at man tester ting i et rolig tempo
Sitat av sorrY Vis innlegg
Gud forby at man tester ting i et rolig tempo
Vis hele sitatet...
Jo, man må for all del ta det rolig i starten, men 9 fleinsopp gir ingen introduksjon på noe vis, bortsett fra at man finner ut at soppen smaker høgg. Jeg skriver bare dette for å unngå at TS tror han er klar for en megatripp med 200 flein.
wat
wat's Avatar
Trådstarter
Var god størrelse på soppene. Pupillene mine var nesten like store som på MDMA, slet også med å få sove. Merker en fin afterglow i dag.
Digital nomade
trippy's Avatar
Det er lurt av deg å gradvis øke dosene hvis du er nærvøs for hvordan effektene kommer til å føles, absolutt ingen skam i det. Neste gang bør du prøve mellom 20-30 sopp, dette gir nok en litt bedre pekepinn. Angående pissetrang så er du tydeligvis ikke alene om det: http://www.shroomery.org/forums/show...umber/13871565 Psilocybin får jo nesa til å renne, så hvorfor ikke penis? Haha.
Sist endret av trippy; 10. september 2014 kl. 18:58.
Høres bra ut wat! Legg til 9-10 pene sopp til, og du har dosen jeg spiste første gangen. Tro det eller ei, men det skapte en ekte sterk tripp der personligheten min smeltet bort og andre verdener, skapninger og bilder bak øyelokkene overtok. Husker jeg i ettertid angret litt på at jeg ikke gjorde som deg; å spise rundt 10 stykker først. Fleinsopp er virkelig ingen spøk, og kan henvende seg veldig direkte til deg - selv på tilsynelatende uskyldige doser. Jeg tror visse personer fra før av er noe "åpne" for den verdenen fleinsoppen tar deg til (har spesielt en teori på dette med introverter), og trenger dermed mindre mengder sopp for å "koble seg på" trippen. Samtidig ser jeg for meg at en håndfull store ferske sopp sparker godt nok fra før av.

Trang for å urinere kan veldig godt komme av at man er spent og nervøs. Får det ofte i visse situasjoner selv, og da spesielt på vei opp på psykedelika.
wat
wat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Jo, man må for all del ta det rolig i starten, men 9 fleinsopp gir ingen introduksjon på noe vis, bortsett fra at man finner ut at soppen smaker høgg. Jeg skriver bare dette for å unngå at TS tror han er klar for en megatripp med 200 flein.
Vis hele sitatet...
Synes soppen smakte helt ok. Trodde ut fra mitt noe reflekterte innlegg du skulle forstå at jeg ikke kommer til å kline til med 200 flein, Mexxy. Jeg sa konkret jeg skulle være forsiktig med dosering i fremtiden. Setter pris på omtanken tho!

KreaDep: Glad jeg begynte med en såppas lav dose, det rundt meg gav fra seg en så ukjent vibe at det raskt ble vanskelig å fatte det rare som foregikk, følte meg uggen i en lite periode under angstfølelsen men det gikk raskt over i løpet av kvelden. Følte meg selvsikker og velfungerende under resten av trippen. Når jeg våknet var jeg ganske positiv, men utover dagen merket jeg at humøret raskt endret seg, ble litt furten og ganske nedfor. Går litt bedre nå. Håper ikke dette er noen svakhetstegn ovenfor psykadelika.
Sist endret av wat; 10. september 2014 kl. 20:37.
På grunn av psilocybinen har du nok sovet dårligere, så det er overhodet ikke unormalt å føle seg litt irritabel og sliten utover neste dag (med mindre huet ditt gikk i oppløsning under trippen og du ble spist levende av den andre dimensjonen - da er man bare sjeleglad man er i live dagen derpå... )
Sitat av wat Vis innlegg
Har kommet litt ned nå og opplever ikke den samme trangen. Fikk milde closed eye visuals og noen svake, men definitivt levende hallusinasjoner. Oppturen varte lenge og fikk litt vondt i magen som jeg tror
Vis hele sitatet...
Hallusinasjoner av hva da ? Det er dette jeg er litt nervøs for. Selv på så lave doser altså ? Regner med det dreier seg om geometriske mønster ol ?

Er mer redd for det visuelle enn f.eks. tankeloop, ubehagelige oppdagelser om meg selv osv. Vil man f.eks. se kuleformede objekter som ser mer eller mindre levende ut ?
Sitat av [protus] Vis innlegg
Hallusinasjoner av hva da ? Det er dette jeg er litt nervøs for. Selv på så lave doser altså ? Regner med det dreier seg om geometriske mønster ol ?

Er mer redd for det visuelle enn f.eks. tankeloop, ubehagelige oppdagelser om meg selv osv. Vil man f.eks. se kuleformede objekter som ser mer eller mindre levende ut ?
Vis hele sitatet...
Sikkert skygge spill eller mønstre på bakken, har selv sett noe wierd shit klokka 3 på natta, så ut som en voksen mann som kjørte 3-hjuls sykkel opp bakken rett fra vinduet mitt. var hysterisk morsomt.

Audio halliser er litt mer skremmende, hørtes ut som det var en hel folke mengde inne i hodet mitt og folk ropte navnet mitt men det kom ikke helt fram, har selv hatt min egen tanke stemme skrike til meg, men var bare under rusen og en veldig dårlig trip (ego death)

ikke noe og være nervøs for, jo mindre du har psykiske problemer i familien, stay away.

CEV halliser er the boss. frosker som skyter regnbuer ut av munnen på himmelsen port i takt med musikken (må oppleves)
Sist endret av Carlozero; 11. september 2014 kl. 04:53.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Jo, man må for all del ta det rolig i starten, men 9 fleinsopp gir ingen introduksjon på noe vis, bortsett fra at man finner ut at soppen smaker høgg. Jeg skriver bare dette for å unngå at TS tror han er klar for en megatripp med 200 flein.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd blandingen selv?
Skikkelig sativa cannabis og psilocybin sopper kan ha en veldig god synergistisk effekt. Jeg fikk sjokk når jeg selv testet det ut, og oppdaget akkurat det samme som hva en annen på ett annen forum hadde opplevd.

Hadde inntatt bare 10 små til mellomstore flein på null toleranse. Etter 30 minutt og fleinen var på vei til å slå inn inntok jeg en moderat mengde cannabis. Fikk nesten sjokk like etterpå, var som å få ett knyttneve i ansiktet. Var nesten som om cannabisen kickstartet en trip. Dette var mye mer enn bare cannabis rus. Fikk en merkelig bevissthetsfølelse. Merket dette spesielt av at noen tinger ble større i forhold til andre tinger. Jeg ble liten i forhold til rommene i huset og hendene mine ble store og fikk den typiske "puste" effekten. Fikk tegneserie-synet og luften fikk den typiske grålige teksturen.

Dette minnet meg om en mild til moderat fleintur på i hvertfall 30-40 mellomstore flein. Syntes turen var mer ubehagelig enn en vanlig fleintur på grunn av alt for overveldene tankekjør. Skal sies at jeg synes flein er alt for overveldende i seg selv. Lagt på hylla.
Sist endret av Lacertosus; 11. september 2014 kl. 14:48.
Jeg spiste en gang så lite som tre flein(kan ha vært annen sopp) og fikk ganske greie "visuals" som at rommet virket større og at alt av lys ble kraftigere og mer klart og tidsdialatasjon. I tilleg forandret hvordan jeg så på verden seg ganske kraftig. Drakk også en del øl, noe som gjorde at jeg var litt mer på styr.

Det var den første gangen min med sopp og man trenger ikke nødvendigvis mange for å ha det kult
Sist endret av Katalysator; 11. september 2014 kl. 15:18.
wat
wat's Avatar
Trådstarter
Sitat av [protus] Vis innlegg
Hallusinasjoner av hva da ? Det er dette jeg er litt nervøs for. Selv på så lave doser altså ? Regner med det dreier seg om geometriske mønster ol ?

Er mer redd for det visuelle enn f.eks. tankeloop, ubehagelige oppdagelser om meg selv osv. Vil man f.eks. se kuleformede objekter som ser mer eller mindre levende ut ?
Vis hele sitatet...
Jeg ble utrolig trøtt idet jeg nådde peaken så jeg la meg i senga. Taket bølget seg litt og mønstre ble tydligere. Mens jeg satt i sofaen med noen venner og så Pink Floyds Pulse-konsert fikk jeg noen merkelige halliser i sidesynet. Syntes jeg så at kompisen min fistbumpet selv om han satt dønn stille og klødde seg forsiktig i hodet, skvatt også ofte til ved den minste bevegelse. Bestemte meg for å ta en spasertur. Stjerneklart med fullmåne. Det så nesten litt sci-fi-aktig ut og var fascinerende å være vitne til noe så stilig. Skyggene fra løvene på trærne så ut om plaprende munner og lyder ble mer markerte. Følte meg også generelt veldig i kontroll, selvsikker og la planene klar for hva som skulle skje de neste dagene. Matematikk, noe jeg generelt har veldig liten interesse for ble litt mer interessant.
Dagen etter følte jeg meg ganske rar med humørsvinginger og litt mindre lyst til å være sosial, føler dette har bedret seg litt i dag. Kan ha noe med at jeg fikk en ganske halvveis trip, om ikke mindre.